AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april På Lørdag fikk vi melding om at en kollega var syk. Vi fikk i vikar. Hun skulle gi beskjed før kl 20 på lørdag om hun kom på søndag eller ikke. Hørte ikke noe og hun kom ikke. Vi andre måtte gjøre hennes oppgaver også. Når leder kom på jobb i dag sa flere ifra om dette. Men leder unnskyldte henne med at hun kommer fra en annen kultur og det er ikke lett å forstå reglene her. Hvordan gjør dere det ved fravær på jobb. Gir alle beskjed? Anonymkode: 28c69...301 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #2 Skrevet 15. april Ja, klart vi gir beskjed om vi ikke kommer. Vi er heldigvis ikke bare til pynt på jobb, og leder må jo få en mulighet til å få på plass en vikar slik at kabalen går opp for de som er på jobb. Anonymkode: 5da35...0aa
AnonymBruker Skrevet 15. april #3 Skrevet 15. april Høres sløvt ut at hun ikke ga beskjed. Særlig når det også var sagt til henne at hun skulle gi beskjed. Anonymkode: 0b477...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april svært få er syk bare en dag så hadde jeg ikke hørt noe hadde jeg gått ut fra at vedkommende var syk.. Anonymkode: 89275...6cb
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (1 time siden): svært få er syk bare en dag så hadde jeg ikke hørt noe hadde jeg gått ut fra at vedkommende var syk.. Anonymkode: 89275...6cb Litt dumt å få tak i vikar og så kommer hun på jobb allikevel. Anonymkode: 28c69...301 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvordan gjør dere det ved fravær på jobb. Gir alle beskjed? Anonymkode: 28c69...301 Vi hot beskjed til leder og til ansvarsvakt. Om ikke fravær meldes (og mottas) kan det få alvorlige konsekvenser. Anonymkode: 38966...91e
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi hot beskjed til leder og til ansvarsvakt. Om ikke fravær meldes (og mottas) kan det få alvorlige konsekvenser. Anonymkode: 38966...91e Trodde det var sånn her også. Men leder kommer unnskyldning om at hun kommer fra en annen kultur. Og hva så? Hun har bodd her i over 10 år, så burde forholde seg til reglene. Ingen av oss er synske og kan se hvem som blir syke 1 dag eller flere Anonymkode: 28c69...301
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april Ikke greit, men heller ikke ditt anliggende. Anonymkode: 894f8...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå