AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Hei. Holder dere kontakten med noen av deres gamle kollegaer fra tidligere arbeidsplasser. Er det vanlig? Noen dere kom bra overens med og som dere ønsket å bevare kontakten videre med? Anonymkode: 89ed0...bb1
Abra Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Har aldri jobbet lenge nok på et sted til å danne noe som helst forhold til kollegaer.
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Ja, jeg har flere venner og "nære bekjente" som jeg har møtt via jobb. Anonymkode: 12e58...e3b 2
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Ja, holder kontakten med folk jeg kommer godt overens med. Mens andre fader ut. Har tidligere kolleger rundt om i landet, og hvis det passer seg slik så tar vi en lunsj eller øl hvis vi er på samme sted. Både menn og kvinner, hvis det har noe å si 😃 M50 Anonymkode: a7781...e32 1
AnonymBruker Skrevet 16. april #5 Skrevet 16. april Jeg holder kontakten med noen få. Har ikke kapasitet til å holde kontakten med alle, da i mitt yrke så hadde det vært uoverkommelig 😂 Veldig koselig å treffe på tidligere kollegaer når jeg treffer dem. Anonymkode: edaf8...332
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå