AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Har avtalt date med ei neste uke, altså etter påsken. Jeg for ikke mulighet før det siden jeg har reist til familien. Hun jeg snakker med foreslo videochat som en mulighet, men jeg synes det blir altfor kleint, spesielt når jeg aldri har møtt vedkommende før og jeg er tett på med familen, altså lite privatliv intil jeg kommer meg hjem. Er det bare meg, eller synes dere andre også at det virker kleint? Anonymkode: 033ef...419 1
Abra Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Bare se på deg selv i videochatten hvis det er kleint. Det gjør jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Aldri i livet Anonymkode: 88d27...1cb Haha, glad vi er to. Anonymkode: 033ef...419
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Videochat er fryktelig. Dør litt inni meg hver gang sjefen gnåler om Teams eller Meet. Anonymkode: 3924f...684 1
Nettinettet Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har avtalt date med ei neste uke, altså etter påsken. Jeg for ikke mulighet før det siden jeg har reist til familien. Hun jeg snakker med foreslo videochat som en mulighet, men jeg synes det blir altfor kleint, spesielt når jeg aldri har møtt vedkommende før og jeg er tett på med familen, altså lite privatliv intil jeg kommer meg hjem. Er det bare meg, eller synes dere andre også at det virker kleint? Anonymkode: 033ef...419 Jeg startet et datingkonsept under covid hvor video introduksjon er måten de single blir introdusert til hverandre. Ja, kleint, men tilbakemeldingene har vært helt enormt gode fra de som har benyttet seg av det. Fordi hvis du er ærlig om at du synes det er kleint skaper du god kjemi via ærligheten din med en gang. Det som er viktig er å være bevisst på at det kan være keitete og uvanlig for noen og at en date nummer to i virkeligheten bør bli avtalt hvis det ikke er heeeelt krise i hva du tenker og føler etter å ha snakket med personen.
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Kleint er ikke farlig, men ja jeg synes også det er kleint. Har gått veldig fint likevel Anonymkode: 47eee...203
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå