AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april i løpet av påsken skal jeg sammen med kjæresten besøke hhv svigermor og svigerinne for første gang. Kaffebesøk hos svigermor/svigerfar og middag hos svigerinne med mann og barn. Ta med blomster/vin ? eller hvaaa?? Anonymkode: 1e114...669
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Kjøp gave sammen med din kjæreste. Dvs, bli med ham, pass på at det er noe de liker og passe dyrt slik at han ikke surrer helt, men han kan godt betale hele. Konfekt til kaffe hos svigerforeldre, vin til svigerinne på middag. Lykke til!!! Anonymkode: e3fba...f43
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Eventuelt kan du sjarmere barna med å ta med påske-egg. 😊 Anonymkode: e3fba...f43 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Blomster til de voksne, en liten påskesjokolade til barna. Ikke ta med et fullt påskeegg til dem. Det blir fort altfor mye snop for barn i løpet av en påskeferie, og det kan være svigerinnen og svogeren din ønsker å ha kontroll på det. Anonymkode: c137b...464 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Når jeg fikk besøk av min sønns samboer første gang, hadde de med seg en spesiell skål som de hadde kjøpt til meg på en utenlandsreise. Syntes det var en fin gave (selv om jeg har mange skåler fra før). Kjæresten din vet hva foreldrene liker, og til "svigerinnen" din kan du vel ta med en bukett tulipaner, og noe godteri til barna. Anonymkode: d5472...5ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kjøp gave sammen med din kjæreste. Dvs, bli med ham, pass på at det er noe de liker og passe dyrt slik at han ikke surrer helt, men han kan godt betale hele. Konfekt til kaffe hos svigerforeldre, vin til svigerinne på middag. Lykke til!!! Anonymkode: e3fba...f43 Jeg er svigermor. La meg slippe konfekt. Heller blomster eller vin. Anonymkode: 37009...28b
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april takk for svar, påskegodt til ungene var lurt. Kjæresten min har aldri brukt å ha med noe på besøk til de og mener det er helt unødvendig men jeg tenker jo at det er litt hyggelig? han mener det er gammeldags🤔 Anonymkode: 1e114...669 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april Siden det er første gang du skal besøke dem, er det både hyggelig og riktig å ha med en liten gave. Kjæresten din tenker ikke over dette, fordi det ikke er vanlig for ham å ta med gaver når han besøker slekte, og ikke minst fordi han ikke tenker på slike ting fordi han er mann Anonymkode: 01ade...9ce 3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Har aldri hatt med noe til Svigerforeldre. Jeg er en gave i seg selv Anonymkode: fc609...7c7 1
mebeforeyou Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Jeg planlegger å ta med en blomst når jeg hilser på svigermor for første gang🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå