Gå til innhold

Pørni - Siste sesong

moroklompen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det er bra at de velger å avslutte mens den er på topp. I stedet for å melke ut alt, og så blir de siste sesongene ræva

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flott, elendig serie.

Anonymkode: c3d61...353

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vampyrina skrev (11 minutter siden):

Synes det er bra at de velger å avslutte mens den er på topp. I stedet for å melke ut alt, og så blir de siste sesongene ræva

Enig. 
side om side er et glitrende eksempel. 
Siste sesong floppet totalt

Anonymkode: 2045a...16f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig. 
side om side er et glitrende eksempel. 
Siste sesong floppet totalt

Anonymkode: 2045a...16f

Og Neste sommer…den ble dratt ut aaaaaltfor langt. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker serien kjempegodt, så kunne nok tålt flere sesonger, men så er det noe bra med å ikke dra det for langt ut heller- 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Jeg synes serien er kjempefin. Liker spesielt det som handler om jobben til Pørni. Men én ting som irriterer meg, er at det er rot med tid.

I siste sesong sier Pørni at det er tre år siden søstera Anne døde. Hun døde i forkant av første sesong. Samtidig er tvillingene til Bjørnar blitt i hvert fall 4 år, kanskje 5. Og de var jo ikke en gang på vei da første sesong startet.

En annen ting er at Anna forteller at hun er gravid på sommeren. Da er hun helt slank. Når det er bryllup, tidlig høst (folk går i sommerklær og det er fortsatt grønt ute), har Anna allerede en godt synlig mage. Hun ser ut som hun er fem måneder på vei, minst. 

Anonymkode: 0cc9d...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes serien er kjempefin. Liker spesielt det som handler om jobben til Pørni. Men én ting som irriterer meg, er at det er rot med tid.

I siste sesong sier Pørni at det er tre år siden søstera Anne døde. Hun døde i forkant av første sesong. Samtidig er tvillingene til Bjørnar blitt i hvert fall 4 år, kanskje 5. Og de var jo ikke en gang på vei da første sesong startet.

En annen ting er at Anna forteller at hun er gravid på sommeren. Da er hun helt slank. Når det er bryllup, tidlig høst (folk går i sommerklær og det er fortsatt grønt ute), har Anna allerede en godt synlig mage. Hun ser ut som hun er fem måneder på vei, minst. 

Måtte se klippene med tvillingene i siste sesong på nytt nå, og de er i hvert fall fem, kanskje seks år. De skulle egentlig ha vært to år. Litt rart, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Måtte se klippene med tvillingene i siste sesong på nytt nå, og de er i hvert fall fem, kanskje seks år. De skulle egentlig ha vært to år. Litt rart, eller?

Men var ikke tvillingene født i sesong 1? Bjørnar og kona var separert og delte omsorg. Det var babyen som visste seg å ikke være Bjørnar sin som kom i sesong 2. tror alderen på tvillingene er helt innafor. 

Anonymkode: 2dd8a...8f1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men var ikke tvillingene født i sesong 1? Bjørnar og kona var separert og delte omsorg. Det var babyen som visste seg å ikke være Bjørnar sin som kom i sesong 2. tror alderen på tvillingene er helt innafor. 

Anonymkode: 2dd8a...8f1

Ja det tror jeg også. Mener å huske de allerede var en 3-4 år den gangen. 

Anonymkode: 6567f...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det tror jeg også. Mener å huske de allerede var en 3-4 år den gangen. 

Anonymkode: 6567f...76e

Åja, herlighet, da er det jeg som blander! Lenge siden første sesong. Da gir alt mening 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...