Gå til innhold

Pørni - Siste sesong

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er bra at de velger å avslutte mens den er på topp. I stedet for å melke ut alt, og så blir de siste sesongene ræva

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Flott, elendig serie.

Anonymkode: c3d61...353

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Vampyrina skrev (11 minutter siden):

Synes det er bra at de velger å avslutte mens den er på topp. I stedet for å melke ut alt, og så blir de siste sesongene ræva

Enig. 
side om side er et glitrende eksempel. 
Siste sesong floppet totalt

Anonymkode: 2045a...16f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Enig. 
side om side er et glitrende eksempel. 
Siste sesong floppet totalt

Anonymkode: 2045a...16f

Og Neste sommer…den ble dratt ut aaaaaltfor langt. 

• Liker 3
Skrevet

Liker serien kjempegodt, så kunne nok tålt flere sesonger, men så er det noe bra med å ikke dra det for langt ut heller- 

• Liker 3
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes serien er kjempefin. Liker spesielt det som handler om jobben til Pørni. Men én ting som irriterer meg, er at det er rot med tid.

I siste sesong sier Pørni at det er tre år siden søstera Anne døde. Hun døde i forkant av første sesong. Samtidig er tvillingene til Bjørnar blitt i hvert fall 4 år, kanskje 5. Og de var jo ikke en gang på vei da første sesong startet.

En annen ting er at Anna forteller at hun er gravid på sommeren. Da er hun helt slank. Når det er bryllup, tidlig høst (folk går i sommerklær og det er fortsatt grønt ute), har Anna allerede en godt synlig mage. Hun ser ut som hun er fem måneder på vei, minst. 

Anonymkode: 0cc9d...7d3

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes serien er kjempefin. Liker spesielt det som handler om jobben til Pørni. Men én ting som irriterer meg, er at det er rot med tid.

I siste sesong sier Pørni at det er tre år siden søstera Anne døde. Hun døde i forkant av første sesong. Samtidig er tvillingene til Bjørnar blitt i hvert fall 4 år, kanskje 5. Og de var jo ikke en gang på vei da første sesong startet.

En annen ting er at Anna forteller at hun er gravid på sommeren. Da er hun helt slank. Når det er bryllup, tidlig høst (folk går i sommerklær og det er fortsatt grønt ute), har Anna allerede en godt synlig mage. Hun ser ut som hun er fem måneder på vei, minst. 

Måtte se klippene med tvillingene i siste sesong på nytt nå, og de er i hvert fall fem, kanskje seks år. De skulle egentlig ha vært to år. Litt rart, eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Måtte se klippene med tvillingene i siste sesong på nytt nå, og de er i hvert fall fem, kanskje seks år. De skulle egentlig ha vært to år. Litt rart, eller?

Men var ikke tvillingene født i sesong 1? Bjørnar og kona var separert og delte omsorg. Det var babyen som visste seg å ikke være Bjørnar sin som kom i sesong 2. tror alderen på tvillingene er helt innafor. 

Anonymkode: 2dd8a...8f1

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Men var ikke tvillingene født i sesong 1? Bjørnar og kona var separert og delte omsorg. Det var babyen som visste seg å ikke være Bjørnar sin som kom i sesong 2. tror alderen på tvillingene er helt innafor. 

Anonymkode: 2dd8a...8f1

Ja det tror jeg også. Mener å huske de allerede var en 3-4 år den gangen. 

Anonymkode: 6567f...76e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det tror jeg også. Mener å huske de allerede var en 3-4 år den gangen. 

Anonymkode: 6567f...76e

Åja, herlighet, da er det jeg som blander! Lenge siden første sesong. Da gir alt mening 🤩

AnonymBruker
Skrevet

Fy faen som jeg grein! 😭 Bryllupet og begravelsen var sykt trist 💔

Anonymkode: e21c6...1eb

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg så scenen mellom Pørni og faren på rommet før vielsen tenkte jeg;" nå må ikke han dø før han rekker å gifte seg", og så var det akkurat det som skjedde, og det var litt for opplagt synes jeg.

Anonymkode: 75e5a...fbb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pørni❤️ Det er nok best å gi seg før det blir trukket ut og kvaliteten daler.

Jeg synes den siste sesongen var mye tristere enn de andre sesongene. Hanna er så usympatisk og egoistisk at jeg blir nesten irritert, man kunne jo hatt noe karakterutvikling i løpet av 5 sesonger.

Anonymkode: 743b7...ea3

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg elsker den siste sesongen, men guri så trist. Fryktelig trist når faren døde. Siste episoden med frieriet til Bjørnar ble litt opplagt, men så var det liksom sånn det skulle ende. 

Episoden fra Hvasser var så fin og sommerlig, måtte se den to ganger - ga meg minner fra egne sommerferier som barn. 

Endret av Mala_L
  • Liker 2
Skrevet

Litt dyster siste sesong, men med en herlig siste episode. Trengte en happy ending og fikk heldigvis det.

Fantastiske prestasjoner av alle, men spesielt Henriette Steenstrup og  Nils Ole Oftebro.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde holdt med sesong 1. Ble bare det samme etter det.

Anonymkode: 1a30d...ef6

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Min favoritt serie! Madjid irriterte meg, han er først veldig empatisk mot en lærer som har lagt det skure og gå samtidig som hun mistenkte omsorgssvikt og vold hos en elev, da sier han at folk gjør sitt beste. Men når en jordmor synes det er trist at de henter et barn rett etter fødsel, så sier han at det er uprofesjonelt og han blir tydelig irritert. Synes ikke det henger sammen. Han, Finn og Faren er litt tullete karakterer. Og Henrik Mestad burde holde seg til sin egen dialekt.

Anonymkode: e5504...056

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...