AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Ønsker å se tidligere eier. Må betale for tjenesten, men lurer på om jeg er anonym? 😬 Anonymkode: c0135...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker å se tidligere eier. Må betale for tjenesten, men lurer på om jeg er anonym? 😬 Anonymkode: c0135...4fe Finner man ikke det via grunnboken? Det er i såfall anonymt om du slår opp der. Anonymkode: 13964...8ec
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finner man ikke det via grunnboken? Det er i såfall anonymt om du slår opp der. Anonymkode: 13964...8ec Finner kun nåværende dessverre Anonymkode: c0135...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Er et jentenavn som har havnet på x’n min sitt hus på adressen via 1881. Har ikke sjekket det før, så vet ikke om det er fra tidligere eier.. men han eid huset siden 2018 så mistenker det er ei ny. Men på 180 så har hun en annen adresse. Hva stemmer mest, 1881 eller 180? Anonymkode: c0135...4fe
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Kan man finne dato på når en annens adresse er oppdatert? Anonymkode: c0135...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå