SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:33 Forfatter #21 Del Skrevet mandag kl 20:33 Godt det ikke bare er vi som blir sjokkerte, masse lykke til med graviditeten 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 20:48 #22 Del Skrevet mandag kl 20:48 Da høres det ut som at du ble gravid på forrige syklus. Syklusen som startet 3. mars. I dag er du akkurat 6+0 uker på vei, regnet fra 3. mars. Graviditetstesten du tok i dag som viser 2-3 uker høres ikke tvilling-høyt ut, men helt greit nivå tror jeg? Om de tar ultralyd på sykehuset i morgen, bør de kunne se fostersekken. Kanskje de kan se fosteret også. Mange opplever blødninger i svangerskapet, og det er vanskelig å si om det går bra eller ikke. Veldig slitsomt å ikke vite. Jeg har opplevd det selv i 3 svangerskap - den ene endte i spontanabort. Den andre blødde jeg ganske mye til og fra til 10 uker ca men gikk bra. Den tredje med blødninger var bare litt blod noen få dager men det gikk også bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:56 #23 Del Skrevet mandag kl 20:56 Graviditetstesten burde egentlig vise 3+ når man er 6 uker på vei, men clearblue er ikke alltid så nøyaktig. Og det er vanskelig å vite nøyaktig tid for eggløsning. Men kramper kombinert med blod kan være et dårlig tegn. Så jeg ville forberedt meg på at dette kanskje ikke går, og heller blitt positivt overrasket om det gjør det. Anonymkode: cc81e...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet tirsdag kl 12:57 Forfatter #24 Del Skrevet tirsdag kl 12:57 Da har resultatene kommet. Gravid på utsiden av livmor, mellom 6-8 uker på vei. Er lagt inn på sykehuset i påvente på operasjon… Klarer ikke sette ord på den situasjonen her, midt sagt sjokkert, skuffet og stum for ord 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:14 #25 Del Skrevet tirsdag kl 13:14 SANMARTINO skrev (15 minutter siden): Da har resultatene kommet. Gravid på utsiden av livmor, mellom 6-8 uker på vei. Er lagt inn på sykehuset i påvente på operasjon… Klarer ikke sette ord på den situasjonen her, midt sagt sjokkert, skuffet og stum for ord Føler med deg ♥️ Mistet selv etter å ha prøvd ett helt år uten resultat, og da gråt jeg i 1 uke. Anonymkode: 6f3b5...dca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:16 #26 Del Skrevet tirsdag kl 13:16 SANMARTINO skrev (18 minutter siden): Da har resultatene kommet. Gravid på utsiden av livmor, mellom 6-8 uker på vei. Er lagt inn på sykehuset i påvente på operasjon… Klarer ikke sette ord på den situasjonen her, midt sagt sjokkert, skuffet og stum for ord Uff så dumt. Krysser fingrene for at det går bra neste gang 🤞🏻😊 Anonymkode: f0d40...443 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet tirsdag kl 16:58 #27 Del Skrevet tirsdag kl 16:58 Det var trist å høre! 😥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå