SANMARTINO Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Samboer og jeg har prøvd å bli gravide siden desember 2024. Skuffelsen har vært stor hver gang det ikke har gått, og kanskje størst denne gang. Jeg hadde positiv eggløsningstest på tirsdag, på onsdag fikk jeg små mensenmurringer og på torsdag kom kramper og en del blod. Fredag/ lørdag fortsatte krampene og søndag kun små blødninger og ingen smerte. Mandag kramper igjen og en del «svart» blod. Dro rett på legevakten, hvor vi fikk beskjed om at vi var gravide. Midt sagt sjokkert. Men hvordan er det mulig? Kan man virkelig blø så mye? Svangerskap på utsiden av livmor? Spontanabort? Er det noen som har vært borte i det samme? Fått time på sykehus i morgen, veldig urolig og bekymret.. Kan forresten legge til at clearblue testen som vi tok hjemme viser 2-3 uker på vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Lykke til Anonymkode: f9b8b...5cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april Jeg har hørt om noen som opplevde noe liknende, det hadde vært tvillinger, med veldig tidlig spontanabort av den ene. Den andre klarte seg fint og er flere år gammel nå! Har også hørt om de som har blødd mye uten at noe var galt (og såklart noen der det har gått galt også), får krysse fingrene for dere i morgen, ville prøvd å ikke ta sorgene på forskudd, men likevel være forberedt på alt... Anonymkode: d769f...cfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april Kramper og smerter kombinert er dessverre som regel et tegn på SA. Anonymkode: 6f3b5...dca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april Det vil vises lite på en ul. Du er for kort på vei til å se hjerteslag. Hvor langt på vei er du i forhold til IKM da? Anonymkode: 9743e...81b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 19:52 Forfatter #6 Del Skrevet mandag kl 19:52 Har mange tanker som surrer gjennom hode, men jeg har forsåvidt god allmenntilstand. Ikke feber, kvalme eller svimmelhet. I følge kalenderen skal jeg ha mensen mandag om 1 uke. Har lest litt om festeblødning, men kan den være så voldsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet mandag kl 19:56 #7 Del Skrevet mandag kl 19:56 SANMARTINO skrev (2 minutter siden): Har mange tanker som surrer gjennom hode, men jeg har forsåvidt god allmenntilstand. Ikke feber, kvalme eller svimmelhet. I følge kalenderen skal jeg ha mensen mandag om 1 uke. Har lest litt om festeblødning, men kan den være så voldsom? Om testen sider 2-3 uker har du hat ikm alt. Altså ikkje der kalenderen sier. Sp ikke festeblødning da du har fått positive test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:59 #8 Del Skrevet mandag kl 19:59 Festeblødning er omdiskutert om det er reelt eller ikke, men det skal ikke være en stor blødning nei. Stusser litt på tidslinjen din, forventer mens om en uke, positiv eggløsningstest for en ukes tid siden, men 2-3 uker på Clearblue? Dersom du ble gravid denne syklusen er det for tidlig å få 2-3 på Clearblue med mindre du ble gravid forrige syklus. Anonymkode: c1465...48a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:02 Forfatter #9 Del Skrevet mandag kl 20:02 Nei, da vet jeg ikke når jeg har blitt gravid 🤷🏽♀️ Siste menstrasjonsdag var 1 april og det er 13 dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:04 Forfatter #10 Del Skrevet mandag kl 20:04 Helt enig med det du skriver, det er noe veldig merkelig her. De kunne ikke fastslå hvor langt jeg var på vei på legevakten, kanskje de klarer det på sykehuset i morgen. Skal holde dere oppdatert. Jeg har hatt vanlig mens helt frem til nå, alt er tracket i app Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terrassen Skrevet mandag kl 20:06 #11 Del Skrevet mandag kl 20:06 Var det med blodprøve du fikk bekreftet at du var gravid? Skjønner heller ikke tidslinjen her. Det er umulig å få positiv test bare dager etter eggløsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:16 Forfatter #12 Del Skrevet mandag kl 20:16 De tok diverse blodprøver og tisseprøve på legevakten, den konkluderte med graviditet, men ikke hvor langt på vei. Når jeg kom hjem tok jeg en clearblue som er digital med uke indikator. legger ved en tidslinje: Forrige mens: 28mars til 1 April Positiv eggløsningstest: Tirsdag Tordag-idag: kramper og blødninger mandag: positiv graviditetstest (viser 2-3 uker) Er det mulig å være gravid fra forrige syklus da? Kan man legge ved bilder her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:20 #13 Del Skrevet mandag kl 20:20 Om du tok digital test og den viser 2-3 uker, er du 4-5 uker på vei. Så du ble nok gravid i forrige syklus. Anonymkode: 9743e...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 20:20 #14 Del Skrevet mandag kl 20:20 (endret) Tok du bare en eggløsningstest denne syklusen, og det var tirsdag i forrige uke altså 8. april? Hvilken dato startet forrige mens, dvs. gangen før 28. mars-mensen? Endret mandag kl 20:21 av Sniff76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:24 Forfatter #15 Del Skrevet mandag kl 20:24 Blir bare mer og mer forvirra jeg.. men ja, fikk maks fertilitet på eggløsningstesten 8 April. skal sies at det ligger tvillinger i familien min, både mor og oldemor er tvillinger, kanskje det slår ut på dobbelt på HCG? 🤷🏽♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:25 Forfatter #16 Del Skrevet mandag kl 20:25 Trodd jeg traff på første dag av eggløsning 8 april, men kanskje jeg allerede var gravid da.. kan den slå ut på graviditet, kanskje?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:25 #17 Del Skrevet mandag kl 20:25 Hcg gir positiv eggløsningstest. Anonymkode: cc81e...a09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet mandag kl 20:28 #18 Del Skrevet mandag kl 20:28 (endret) Hvis du bare tok en eggløsningstest og den var positiv, kan det være pga hcg og ikke eggløsninghormon, dvs at du ble gravid i forrige syklus 😊 Hvilken dato startet mensen den gangen? Mensen som var før den som startet 28. mars. Endret mandag kl 20:29 av Sniff76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:32 #19 Del Skrevet mandag kl 20:32 Sitter med samme greia. Men jeg er uke tolv.. fant ut offentlig pga mye sykdom, stress og mangel på mens, så trodde overgangsalder, stress eller altfor mye sykdommer som har florert i barnehagen de Siste månedene. Nada symptomer så... i følge privat ultralyd, men følge mens 12 uker. Jaja. Ungen kommer når den kommer 😅🤣.. lykke til i morgen 🥰 Anonymkode: b1180...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SANMARTINO Skrevet mandag kl 20:32 Forfatter #20 Del Skrevet mandag kl 20:32 Ja, nå blir det spennende å se hva de finner ut i morgen. Mensen før det startet 3 mars og sluttet 7 mars😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå