AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Har dere opplevd at sexlysten endrer seg på grunn av at kroppen til partner endrer seg, for eksempel blir tykkere/tynnere, gravid, blir eldre, etc.? Anonymkode: 94886...dae
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Jeg mistet fullstendig lyst på sex under min kones graviditeter, men det skyldtes ikke kroppslige forandringer. Ellers er min sexlyst langt mer påvirket av mine egne forandringer en av min kones. Anonymkode: 885ed...86c
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Jeg mistet fullstendig sexlyst på kjæresten min da han gikk ned over 20 kg i forbindelse med kreftbehandling. Jeg hadde dårlig samvittighet, men jeg klarte ikke å ha sex med en kropp som så ut som en krigsfange. Det var ikke bare hans utseende som gjorde at jeg mistet lysten på sex, men også det at det er veldig tungt å være pårørende når kjæresten er kreftsyk. Man får blir psykolog, hjemmehjelp, søppelbøtte og hushjelp og det skal man kombinere med et samliv, når man selv er fullstendig utslitt av hele situasjonen. Kjæresten min døde og jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg mistet lysten det siste året Anonymkode: d69e9...54a 15
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Mannen min mistet lysten på meg under begge graviditetene mine. Mens jeg hadde ekstrem lyst da. Vi pratet dessverre aldri om det, det ble elefanten i rommet og en sorg for meg. Jeg la på meg 13 kilo og var ellers ikke så veldig annerledes. Min nåværende mann har gått fra str xl til xxxl på relativ kort tid, og jeg har like lyst på han nå som da jeg traff han. Det er jeg glad for. Jeg har også gått opp 2 størrelser siden han traff meg, fra skrapa til rundere i kantene, noe HAN er glad for. Anonymkode: f6426...162 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg mistet fullstendig sexlyst på kjæresten min da han gikk ned over 20 kg i forbindelse med kreftbehandling. Jeg hadde dårlig samvittighet, men jeg klarte ikke å ha sex med en kropp som så ut som en krigsfange. Det var ikke bare hans utseende som gjorde at jeg mistet lysten på sex, men også det at det er veldig tungt å være pårørende når kjæresten er kreftsyk. Man får blir psykolog, hjemmehjelp, søppelbøtte og hushjelp og det skal man kombinere med et samliv, når man selv er fullstendig utslitt av hele situasjonen. Kjæresten min døde og jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg mistet lysten det siste året Anonymkode: d69e9...54a ♥️♥️♥️ Anonymkode: f6426...162
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april Lysten er der enda, vi endrer oss, men jeg har heldigvis en flytende preferanseramme, som forbinder god sex med den hun er. Nå har hun større bryster, og mer rumpe. Før var hun fit. Men, hun og mestrer at jeg har mer muskler nå, en da jeg var idrettsutøver. Jeg er 30 kg tyngre, men hun liker at jeg nå bare trener 5 dager i uken. Kroppen forandrer seg, og klart kuken er ikke så imponerende lenger, som når den hang på en slankere, mer spretten fyr. Men, hun vet at den ikke har krympet, og finner veien til hennes dypere kammer, og at tunga er like presis, så hun får oppleve å bli jordet under opplevelsen av hva de i middelalderen kalte den lille død. Hun er gull for meg. Og blikket hennes, smilet, forteller mer enn ord om når hun er klar. Vi har det godt. Anonymkode: e06d9...016
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Jeg mistet lysten fullstendig på min eks da han la på seg over 35 kilo, men tror mye er sammenhengen mellom at vi hadde null fellesskap og ingen god Tone. min nåværende samboer er en atletisk fyr ned en helt fantastisk deilig kropp men jeg tror nok helt fint at jeg kan elske og ha lyst på han om han forandrer seg. Jeg er helt gal etter han 🫣 Anonymkode: d2da0...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (48 minutter siden): ♥️♥️♥️ Anonymkode: f6426...162 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mistet fullstendig sexlyst på kjæresten min da han gikk ned over 20 kg i forbindelse med kreftbehandling. Jeg hadde dårlig samvittighet, men jeg klarte ikke å ha sex med en kropp som så ut som en krigsfange. Det var ikke bare hans utseende som gjorde at jeg mistet lysten på sex, men også det at det er veldig tungt å være pårørende når kjæresten er kreftsyk. Man får blir psykolog, hjemmehjelp, søppelbøtte og hushjelp og det skal man kombinere med et samliv, når man selv er fullstendig utslitt av hele situasjonen. Kjæresten min døde og jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg mistet lysten det siste året Anonymkode: d69e9...54a Tap av sexlyst i forbindelse med at partner har alvorlig sykdom er dessverre tabu, og noe man som pårørende lett får kritikk for. Mange tenker ikke over at alvorlig sykdom påvirker partner og samlivet. Anonymkode: d69e9...54a
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Skrevet 14. april Eksen min ble feit, men jeg synes egentlig det var ganske digg. Anonymkode: a14b1...037 2
Flintis Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Tja, jeg la på meg og sexlysten til eksen gikk ned tiltross for at hun sa det ikke gjorde noe.
AnonymBruker Skrevet 15. april #11 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg mistet fullstendig sexlyst på kjæresten min da han gikk ned over 20 kg i forbindelse med kreftbehandling. Jeg hadde dårlig samvittighet, men jeg klarte ikke å ha sex med en kropp som så ut som en krigsfange. Det var ikke bare hans utseende som gjorde at jeg mistet lysten på sex, men også det at det er veldig tungt å være pårørende når kjæresten er kreftsyk. Man får blir psykolog, hjemmehjelp, søppelbøtte og hushjelp og det skal man kombinere med et samliv, når man selv er fullstendig utslitt av hele situasjonen. Kjæresten min døde og jeg har veldig dårlig samvittighet for at jeg mistet lysten det siste året Anonymkode: d69e9...54a Trist å lese om kjæresten din. Ikke rart dette ble vanskelig. Altfor mange hatter og byrder å bære ❤️ Anonymkode: 8a3f2...bf8 2
Snok1 Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ellers er min sexlyst langt mer påvirket av mine egne forandringer en av min kones. Slik er jeg også! Jeg går opp fire kilo og jeg tenker at ingen kan noensinne tenke at jeg er attraktiv, og mister derfor drive. Hun, derimot, kan gå opp det tredobbelte og jeg synes hun er like deilig, sexy og attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april Snok1 skrev (8 minutter siden): Slik er jeg også! Jeg går opp fire kilo og jeg tenker at ingen kan noensinne tenke at jeg er attraktiv, og mister derfor drive. Hun, derimot, kan gå opp det tredobbelte og jeg synes hun er like deilig, sexy og attraktiv. Min sexlyst er også hovedsakelig avhengig av forandringer hos meg selv og ikke hos mannen. Han syns at jeg er flott nesten uansett. Jeg har gått opp 5-6 kilo siden før barn. Anonymkode: 824ce...774 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #14 Skrevet 15. april Mannen min er lik seg selv, mens jeg har gått opp 20 kg i graviditeten x 2 og ned igjen + litt til. Så jeg er noen kg tynnere nå enn da vi møttes. Han har hatt like stor sexlyst gjennom graviditet og etterpå. Vi var nyforelsket da jeg ble gravid med nr 1. Tror det var til stor hjelp for forholdet egentlig. Tviler på at vi hadde så masse sex 6 år senere om jeg var gravid nå. Anonymkode: 25cab...413
Snok1 Skrevet 15. april #15 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Han har hatt like stor sexlyst gjennom graviditet og etterpå. Vi var nyforelsket da jeg ble gravid med nr 1. Tror det var til stor hjelp for forholdet egentlig. Tviler på at vi hadde så masse sex 6 år senere om jeg var gravid nå. Anonymkode: 25cab...413 Jeg for min del synes at en kvinne som er gravid med mitt barn er det mest sexy jeg noensinne har sett! I min erfaring er også mors sexlyst høy i både andre og tredje trimester. Gode tider! 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #16 Skrevet 17. april Jeg hadde hatt lyst på han uansett, selv om han hadde gått opp 20 kilo, eller mer. Det skal sies at jeg er en kvinne med litt ekstra å ta i. Jeg smeltet fullstendig av han første gangen han spurte om vi skulle dusje sammen, tidlig i relasjonen vår, på et hotellrom. Jeg lå i senga og lo, mens han prøvde å dra av meg dyna. Til slutt lot jeg det stå til, dyna ble borte, og jeg lå der med singlet og truse. Og jeg lo, av skrekkblandet fryd. Og jeg utbryter; Hallo!?! Jeg kan da ikke dusje med DEG! Se hvordan jeg ser ut! Hvorpå han svarer; Vet du hva? Det er INGENTING jeg ser her som jeg IKKE liker ❤️ Så jepp, leg ble med han i dusjen. Anonymkode: 9ebc9...69f 2
AnonymBruker Skrevet 17. april #17 Skrevet 17. april Gjennom 20 år og mange ulike kriser og hverdagsutfordringer har han hatt mange ulike kroppstyper. Jeg synes ikke det har vært en sammenheng mellom hvordan han ser ut og om jeg har blitt tent. Husker det var en periode for kanskje 10-15 år siden at jeg syntes hele han var turn off, men når jeg ser bilder av ham fra den tiden var han jo egentlig veldig hot. Nå har han lagt på seg litt igjen, men nå synes jeg han er ekstremt digg. Synes om jeg blir tent av ham eller ikke har mye mer sammenheng mellom hvordan vi har det ellers i forholdet, hvordan sexlivet er osv. Anonymkode: 8a6ff...cae
AnonymBruker Skrevet 17. april #18 Skrevet 17. april Jeg fra min side har ikke tenkt noe over at det er sammenheng der. Har lyst på han uansett. han derimot har totalt mista lysta på meg under svangerskapene mine (har gått opp 30 kg alle 3 gangene). Har gått alt ned igjen etterpå, så vi fant fort «tilbake». Men han ville ikke ha sex fra det sekundet jeg sto med positiv test. Ifølge han var det mer psykisk (redd for å skade foster og rart å ha det når noe annet vokste inni meg). Anonymkode: e0523...1f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå