Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg?

Har hatt et forhold med en mann i 6 mnd. Han gir uttrykk for at han er veldig forelsket i meg. Men jeg kan ikke glemme en jeg traff 2 mnd før jeg traff han jeg nå er sammen med. Vet at det ikke blir noe forhold med han forrige, men kan ikke glemme han. Første gang i mitt liv at jeg ikke har hatt tvil om mine følelser. Han er mannen i mitt liv. Har fortsatt kontakt med 1. mann pr. mail. Har en vennskapelig tone og kan snakke om alt. Men jeg var ikke hans drømmekvinne. Og kan aldri tenke meg å være sammen med han for å være en erstatning. Er heller ikke på tale.

Jobber med følelsene mine til han jeg nå er sammen med. Men greier ikke å tenke på framtiden. HAr prøvd å bryte, men.... Trives på alle måter sammen med han, men er dette mennet... Har noen erfaring på at følelser kan bygges over tid? Vil ikke såre han. Og det blir verre og verre...

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dette var ikke enkelt, gitt.

Dette er nok noe du må finne ut av selv.

Hvis du ikke klarer å glemme han andre, så er jo ikke akkurat forholdene lagt til rette for det forholdet du er i nå.

Det er ikke rettferdig overfor ham eller deg, egentlig.

Når du er i et forhold må du være i det med hele deg.

Det beste er kanskje å gi det litt tid, men skurrer det fremdeles hos deg, må du ta deg en prat med ham, og eventuelt vurdere å være alene en tid. Finne ut av deg selv og hva du har lyst til.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...