AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Noen her som har erfaring med Buran? Passer det for single voksne uten barn? Anonymkode: 43f08...92c
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Det er en grunn til at Trondheim kommune nå har et såkalt områdeløft: Lademoen - Trondheim kommune Men når det er sagt så bodde jeg på Buran og trivdes veldig godt. Som barnløs er det helt ok. Kort vei til Solsiden og sentrum. God bussforbindelse og jernbanestasjon. Mye studenter og "kommunale" leiligheter. Buran er forresten flere nabolag som ofte omtales som Buran selv om det er flere navn. Anonymkode: 63762...42a
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Buran er som nevnt over her et større område, noen gater mer «belastet» enn andre. Men definitivt en plass for single voksne uten barn, nær flere konsertscener, Solsiden og Midtbyen. Har bodd der selv og trivdes godt, men var da student. Jeg flyttet til en annen del av Trondheim etter jeg fikk barn Anonymkode: bbdaf...675 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april I Trondheim er det høyest andel kommunale utleieboliger i levekårssonene Øya-Elgeseter, Møllenberg, Lademoen, Lade, Brøset-Valentinlyst, Brundalen og Ranheim i østre deler av byen. I vestre del av byen er det i levekårssonene Ila, Munkvoll-Hoem, Rydningen og Saupstad at andelen kommunale utleieboliger er høyest. Andelen kommunale utleieboliger er lavest i levekårssonene Olderdalen, Rosenborg, Singsaker, Hammersborg-Trolla, Kystad, Flatås-Huseby, Lundåsen og i områdene på Byneset og Bratsberg-Jonsvatnet-Leira. Anonymkode: 32f7a...46d
AnonymBruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Buran er vel et av de siste områdene jeg ville bodd. Anonymkode: defe9...899
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Buran er vel et av de siste områdene jeg ville bodd. Anonymkode: defe9...899 Fordi...? Anonymkode: 88ddb...db9
AnonymBruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Kunne bodd der uten barn, men jeg er litt følsom for (trafikk)støy og måtte valgt beliggenhet med omhu. Ganske sentralt og praktisk for mye. Anonymkode: 939fe...122 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Buran er vel et av de siste områdene jeg ville bodd. Anonymkode: defe9...899 Samme! Synes det er ubehagelig sted. Sett så mye rusa folk der. Anonymkode: 838e2...552 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april Jeg bor på Lademoen som er rett i nærheten. Hele området har et dårlig rykte, men leieprisene er ikke så verst, Solsiden er rett i nærheten, Ladestien er rett der borte, Havet arena og Dahls arena i nærheten, skjer mye gøy i parken, Svartlamon arrangerer basarer og lignende. Har aldri følt meg utrygg i gatene verken på Lademoen eller Buran. Ville ikke bodd her med barn, men som singel uten bil er det helt ypperlig. Anonymkode: 2b47a...dea 1
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april Stort sett er Buran involvert hvis det skjer noe kjipt utenfor Midtbyen. Der ville jeg ikke bodd. Har hatt venner som har bodd der, det var en del skumle episoder der. Gli litt mer bort mot Lade eller mot solsiden, så er det litt tryggere. Anonymkode: e24af...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå