Megplussto Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Naboen har en høy og stor hekk som står på deres side av grensen, helt inntil gjerdet vårt (lite nettinggjerde). Den er høy, men ikke spesielt tett, og gir veldig lite hjelp på innsynet, spesielt om vinteren. Er det noe jeg kan plante eller gjøre med hekken for å få den tettere? Jeg har fått tips om å bruke klatreplanter som eføy eller annet for å gjøre den tettere og grønnere, men det vil vel kun i beste fall hjelpe på sommeren. Noen som har tips? (PS, naboen er en kommunal bolig, og de bruker null hverken penger eller krefter på hekk/hage, så få de til å gjøre innsats med hekken for å få den tettere eller penere anser jeg som helt usannsynlig)
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Du får nå bare klippe den du så blir den tettere Anonymkode: 460f3...85a
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Eføyen din kommer til å klatre og kvele hekken til naboen. Vi hadde liknende problem, vi spurte naboen om å få klippe hekken selv. De sa "gjør hva du vil". Så da løste problemet vårt seg helt av seg selv ved et lite spørsmål… Anonymkode: f4d5e...01e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Jeg ville byttet ut gjerdet, hvis det går. Eller satt opp et bedre nettinggjerde og brukt det som espalier til klematis, roser, klatre hortensia osv. Du kan også plante noe fra din side. Hvilken hekk er det? Noen heller blir tettere hvis du klipper den, så da kan du klippe din side (feks aronia blir kjempetett hvis den klippes). Anonymkode: 37980...d9e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå