AnonymBruker Skrevet i går, 15:57 #1 Del Skrevet i går, 15:57 Skal kjøpe meg ny veske og trenger noen tips. Ønsker noe i skinn og med litt størrelse(trenger ikke plass til data, men ønsker en litt romslig), som både har både kort reim, men også en lang reim som kan hempes på. Altså at man kan ha den både som crossbody og på armen. Noen som har ideer? Anonymkode: 20f08...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:05 #2 Del Skrevet i går, 17:05 Hva er budsjettet ditt? Litt lettere å komme med forslag da🙂 Anonymkode: 8d54d...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:26 #3 Del Skrevet i går, 20:26 Tipper du vil få mange forslag om Mulberry Bayswater. Mange fine brukte der ut. Anonymkode: e3250...6ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 20:46 #4 Del Skrevet i går, 20:46 Sjekk ut Monte. Bagorama selger noen forskjellige. Skinn, koster ikke all verden og holder i flere år med hyppig bruk. Anonymkode: 881a8...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hva er budsjettet ditt? Litt lettere å komme med forslag da🙂 Anonymkode: 8d54d...16d Er egentlig ganske åpen, men det blir ikke Birkin for å si det slik. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Tipper du vil få mange forslag om Mulberry Bayswater. Mange fine brukte der ut. Anonymkode: e3250...6ba Har de lange stropper også? Føler bare jeg har sett korte, men har kanskje ikke sett grundig nok. Tåler de hverdagslig bruk uten å bli stygge? AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sjekk ut Monte. Bagorama selger noen forskjellige. Skinn, koster ikke all verden og holder i flere år med hyppig bruk. Anonymkode: 881a8...95a Takk for tips! Anonymkode: 20f08...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #6 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er egentlig ganske åpen, men det blir ikke Birkin for å si det slik. Haha ja Birkin må spares litt til😅 Mulberry Bayswater har du alt fått tips om ser jeg. Andre fine som jeg tror kan være noe for deg: Fendi Peekabaoo ISeeU (min favoritt), Chole Marcie, Celine Belt Bag, YSL Solferino Satchel og Loewe Puzzle. For mer budsjett varianter så er Adax Amalfi og Copenhagen fine alternativer. Lykke til med kjøpet, gi gjerne en tilbakemelding om hvilken du havner på😊 Anonymkode: 8d54d...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sur sitron Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Decadent Copenhagen har fine vesker av god kvalitet. Jeg liker også godt noen av veskene til COS. Marimekko har også mange fine vesker som holder i årevis. Endret 6 timer siden av Sur sitron Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Moo har flere fine modeller https://www.moo.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Haha ja Birkin må spares litt til😅 Mulberry Bayswater har du alt fått tips om ser jeg. Andre fine som jeg tror kan være noe for deg: Fendi Peekabaoo ISeeU (min favoritt), Chole Marcie, Celine Belt Bag, YSL Solferino Satchel og Loewe Puzzle. For mer budsjett varianter så er Adax Amalfi og Copenhagen fine alternativer. Lykke til med kjøpet, gi gjerne en tilbakemelding om hvilken du havner på😊 Anonymkode: 8d54d...16d Kanskje mulig å få Birkin rett fra Kina nå, til meget billig pris! Kina sin hevn er å tilby direktesalg fra fabrikk sies det 😅 https://www.businesstoday.in/world/us/story/1400-bag-for-38000-chinese-suppliers-say-they-manufacture-goods-for-us-luxury-brands-for-fraction-of-the-price-472012-2025-04-15 Anonymkode: 80fac...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (20 timer siden): Tipper du vil få mange forslag om Mulberry Bayswater. Mange fine brukte der ut. Anonymkode: e3250...6ba De er så tunge. Bruker sjeldent min. Med alderen har jeg søkt meg til lettere hverdagsvesker, av canvas, eller annen type lettere stoffer. Celine trotter eller boston bag feks. Anonymkode: 80fac...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Sjekk norske Hippi Grace. Anonymkode: 3e7ba...f0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #12 Del Skrevet 51 minutter siden Mulberry har mye fint, og de holder seg veldig godt over tid! De har mange klassiske modeller, og Antony er i hvert fall en som har lang skulderstropp! Jeg liker også designet på en del av veskene til Arv, men jeg har ikke noe derfra selv så kan dessverre ikke si noe om kvaliteten. Moren min er glad i Hippi Grace, og de har visstnok også god kvalitet. Anonymkode: 20be4...6e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå