AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:56 #1 Del Skrevet mandag kl 15:56 Hv kn vi gjøre? Noen med litt inside information? Fått påsketur til Paris, av familien, med familien, men de har ikke tenkt på at vi burde kanskje hatt billetter til attraksjoner. Så, null og nada. Alt er utsolgt, da Jeg sjekket nå!!☹️☹️ så noen forslag? Blir alt lagt ut på nett, eller er det mulig å kjøpe noen type billetter der? Andre kjente attraksjoner rett utenfor Paris, ev? Attraksjoner i Paris som ikke krever billetter el noe?? Anonymkode: 3adeb...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:02 #2 Del Skrevet mandag kl 16:02 Kan vel kjøpe billetter til ting når dere er der, inngang til Louvre, Eiffeltårnet og slikt. Mener du forestillinger som teater og lignende? Hva er utsolgt? Jeg ville vandret rundt, spist, og besøkt attraksjoner som ikke er utsolgt, som de nevt ovenfor. Anonymkode: 49e80...42d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:03 #3 Del Skrevet mandag kl 16:03 Jeg lurer også på hva som er utsolgt. Ikke lett å gi tips om "andre attraksjoner", når man ikke vet hva dere har prøvd å bestille. Anonymkode: 496b8...c46 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:07 #4 Del Skrevet mandag kl 16:07 Kan dere ikke bare nyte Paris ❤️ Anonymkode: a386c...59c 13 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:08 #5 Del Skrevet mandag kl 16:08 Trenger ikke billetter til attraksjoner. Mer enn nok å finne på. Vær nå litt glad for det du fikk i stedenfor!! Anonymkode: 976bb...7aa 17 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:16 #6 Del Skrevet mandag kl 16:16 Snakk om å stresse unødvendig. Tror du gjør det best å bli hjemme så de andre kan nyte ferien uten stresset ditt Anonymkode: 7afea...24e 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggsopp Skrevet mandag kl 16:17 #7 Del Skrevet mandag kl 16:17 Eiffeltårnet, Latinerkvarteret, Louvre, Sacre Cour, Montmartré, Monétmuseet (Musée de l'Orangerie, som ligger i en fantastisk park), masse fantastiske spisesteder, nisjebutikker og markeder finner du i mange av bydelene. Nå er det sen påske og sikkert varmt og godt i Paris. Jeg ville bare vandret rundt og trukket inn stemningen. Det finnes masse gode guider på nett og i bøker om hvor du finner spisesteder og koselige områder. Men det er like gøy å oppdage selv. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:50 #8 Del Skrevet mandag kl 16:50 Mener du helt seriøst at de burde påkostet seg attraksjonsbilletter på deg i tillegg til turen? Du føler ikke qt du kanskje er en smule utakknemlig her nå eller? 😅 Anonymkode: d6bbc...0bd 22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:02 #9 Del Skrevet mandag kl 17:02 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hv kn vi gjøre? Noen med litt inside information? Fått påsketur til Paris, av familien, med familien, men de har ikke tenkt på at vi burde kanskje hatt billetter til attraksjoner. Så, null og nada. Alt er utsolgt, da Jeg sjekket nå!!☹️☹️ så noen forslag? Blir alt lagt ut på nett, eller er det mulig å kjøpe noen type billetter der? Andre kjente attraksjoner rett utenfor Paris, ev? Attraksjoner i Paris som ikke krever billetter el noe?? Anonymkode: 3adeb...954 Hvilke attraksjoner tenker du på? Jeg har vært i Paris flere ganger, og har aldri kjøpt billett til attraksjoner Anonymkode: e03e3...3a5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:14 #10 Del Skrevet mandag kl 17:14 Jeg er ikke stresset, men når jeg først skal til Paris, så ønsker jo innom noen museer og slikt. Jeg sa ikke, de har ikke kjøpt billetter, som klagende, mer faktagivende Anonymkode: 3adeb...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:17 #11 Del Skrevet mandag kl 17:17 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvilke attraksjoner tenker du på? Jeg har vært i Paris flere ganger, og har aldri kjøpt billett til attraksjoner Anonymkode: e03e3...3a5 Jeg tenkte på louvre og catacomber el hva de heter, bl a. er det noe fler? Har halvannen dag å fylle med noe. Anonymkode: 3adeb...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:23 #12 Del Skrevet mandag kl 17:23 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hv kn vi gjøre? Noen med litt inside information? Fått påsketur til Paris, av familien, med familien, men de har ikke tenkt på at vi burde kanskje hatt billetter til attraksjoner. Så, null og nada. Alt er utsolgt, da Jeg sjekket nå!!☹️☹️ så noen forslag? Blir alt lagt ut på nett, eller er det mulig å kjøpe noen type billetter der? Andre kjente attraksjoner rett utenfor Paris, ev? Attraksjoner i Paris som ikke krever billetter el noe?? Anonymkode: 3adeb...954 Utakknemlige menneske, så det var ikke nok å få en tur? Kanskje du kan overlate billetten til noen som setter pris på turen. Shame on you Anonymkode: c9c68...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:24 #13 Del Skrevet mandag kl 17:24 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Mener du helt seriøst at de burde påkostet seg attraksjonsbilletter på deg i tillegg til turen? Du føler ikke qt du kanskje er en smule utakknemlig her nå eller? 😅 Anonymkode: d6bbc...0bd Hun ble vel sur fordi hun da kanskje må betale noe selv Anonymkode: c9c68...d63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet mandag kl 17:28 #14 Del Skrevet mandag kl 17:28 Attraksjoner? Museer, kirker og utstillinger blir vel ikke utsolgt? Vi droppet bare innom de gangen vi var der. Det beste med Paris er jo arkitekturen, fortauskafeene og vinen. Det trenger du ikke billett til. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:57 #15 Del Skrevet mandag kl 17:57 Hva er det som er utsolgt? I Paris er det nydelig å bare ruske rundt. Har du bare 1,5 dager ville jeg brukt mest tid på å utforske selve byen. Anonymkode: e3b55...0f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:13 #16 Del Skrevet mandag kl 19:13 AnonymBruker skrev (1 time siden): Utakknemlige menneske, så det var ikke nok å få en tur? Kanskje du kan overlate billetten til noen som setter pris på turen. Shame on you Anonymkode: c9c68...d63 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun ble vel sur fordi hun da kanskje må betale noe selv Anonymkode: c9c68...d63 Hva vet dere om meg? Til å ilegge meg meninger jeg ikke har. Jeg mente det mer som fakta, slik at jeg kunne spørre om hjelp til det. Av folk som har vært der, og har litt innside om løsning. Jeg skrev ikke en tekst som måtte analyseres, svar på det jeg spurte om Har dere ikke lært at har man ingenting pent å si, så tier man. Jeg spurte om råd, har dere ingen så er det best å scrolle videre!! De er litt skuffet selv, fordi de skal bli med og tenkte ikke så langt. Tenkte derfor at jeg kunne spørre her!! Er det mulig!!!🤨🤨 Takk til dere andre!! Vi vet, og lagt det i planen, at det blir mye trasking! Men vi ønsket både en tur til Louvre museet, og kan katakombene!! Er det noen type palasser i el rett utenfor Paris?? Noen forslag, av dere som har vært der? svært takknemlig for svar!!☺️☺️ Anonymkode: 3adeb...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 21:55 #17 Del Skrevet mandag kl 21:55 Nå er det noen år siden sist vi var i Paris, men vi booket ingenting på forhånd. Et generelt tips for utsolgte attraksjoner, er å sjekke sider som viator og getyourguide. Ofte finner man billetter der, gjerne i form av omvisninger/guiding. Vær obs på at det selvfølgelig koster mye mer enn å bestille direkte fra attraksjonen. Anonymkode: 4ce44...df5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #18 Del Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er det som er utsolgt? I Paris er det nydelig å bare ruske rundt. Har du bare 1,5 dager ville jeg brukt mest tid på å utforske selve byen. Anonymkode: e3b55...0f7 Hvis man ikke har billetter er det så å si umulig å komme inn på attraksjoner som Louvre, Musée d'Orsay, Eiffeltårnet o.s.v. nåtildags. Skjønner godt at TS er skuffet; klart man kan gå rundt å ta inn stemningen, men jeg er enig i at det er kjipt å være i en verdensby uten å få med noen av hovedattraksjonene. Et par tips: I stedet for Eiffeltårnet kan dere forsøke å få tak i billetter til Tour Montparnasse. Super utsikt, og bonus at man faktisk ser Eiffeltårnet. Musée Rodin er et av mine favorittsteder i Paris; interessant utstilling og vakker hage. Lunsj og rosévin i hagen er vidunderlig! Har ikke vært avsindig folksomt de gangene jeg har vært der, så verdt å forsøke å få tak i billetter. Anonymkode: e5015...753 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #19 Del Skrevet 17 timer siden En del ting er jo fint å se utenfra feks Triumfbuen, Eiffeltårnet, Sacre Ceur, Notre Dame osv. Så kan du jo se an køen per sted om det går an å bare kjøpe billetter på stedet Kanskje legg Eiffeltårnet helt først på dagen om man vil inn og ikke har forhåndskjøpt billetter (tror jo man kan kjøpe på stedet og? Men sjekk kanskje på forhånd) Versailles er ganske langt utenfor Paris? Passer kanskje best om man har god tid? Anonymkode: b3434...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #20 Del Skrevet 17 timer siden En rask sjekk på offisielle sider for Louvre ga meg mulighet til å kjøpe både engelsk guidet tur I DAG, og en kombo med båttur på Seinen I DAG. Noen andre billetter/pakker var ikke tilgjengelig før om noen dager. Eiffeltårnet helt på toppen ser ut til at man først kan kjøpe til i morgen, men man kommer opp til første nivå i dag. Nå er det noen år siden jeg var i Paris men det ser ut som det er gode muligheter for å finne på noe, hvis man er villig til å legge ut for det det koster. Ellers kan man som andre sier få minst like mye ut av bare å nyte byen og rusle rundt. Anonymkode: 436a5...a06 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå