AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:34 #1 Del Skrevet mandag kl 15:34 Spoiler ....for å få en mann til å angre? Hva sier jeg og hva gjør jeg? Dette er en mann som lovet meg gull og grønne skoger, men trakk seg helt unna etter 4 date? Hvordan få han 'hektet' igjen? Anonymkode: 0bbd5...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:35 #2 Del Skrevet mandag kl 15:35 Det er bare å behandle han som luft fremover. Men ikke ta han tilbake. Finn deg noen bedre. Anonymkode: 6823b...5f8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:38 #3 Del Skrevet mandag kl 15:38 Det klarer du ikke. Anonymkode: 7dc47...43d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 15:39 #4 Del Skrevet mandag kl 15:39 "Hekt" har ingenting med kjærlighet å gjøre. Ergo ingenting å trakte etter at han skal bli hektet på deg. Du er hektet på ham, det er heller ikke kjærlighet. Han ønsker deg ikke, og han viser det med å ghoste deg, og dermed også vise at han har dårlige sosiale evner, er en mann uten ryggrad, en mann som ikke respekterer deg og heller ikke har omtanke for ham. Hvorfor skulle du ønske deg en slik mann - du vet jo at han kommer til å svikte deg igjen!? Beste du gjør er å bare blokkere ham på alle kanaler og så gå videre med ditt eget liv! Da viser du at du har respekt for deg selv! Anonymkode: a5137...c74 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:38 #5 Del Skrevet mandag kl 16:38 Vil du lure noen som ikke vil deg til å ville ha deg? Og er det deg igjen? Anonymkode: 4ea18...896 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:56 #6 Del Skrevet mandag kl 16:56 Det er så og si umulig å få noen som har mistet interessen for deg interessert igjen. Anonymkode: 47066...e72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:57 #7 Del Skrevet mandag kl 16:57 Og du når noen lover deg gull og grønne skoger etter å ha kjent deg i fem minutter bør varsellampene dine blinke. Anonymkode: 47066...e72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 17:30 #8 Del Skrevet mandag kl 17:30 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vis skjult innhold ....for å få en mann til å angre? Hva sier jeg og hva gjør jeg? Dette er en mann som lovet meg gull og grønne skoger, men trakk seg helt unna etter 4 date? Hvordan få han 'hektet' igjen? Anonymkode: 0bbd5...50c Derfor ghoster man. Bort med deg, fysj Anonymkode: 0e846...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåsippa Skrevet mandag kl 17:36 #9 Del Skrevet mandag kl 17:36 Hvorfor vil du ha noen som ikke vil ha deg? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trek Skrevet mandag kl 18:04 #10 Del Skrevet mandag kl 18:04 Vel, det går ikke. En mann som ghoster bryr seg ikke. Du får ikke hektet noen eller hevnet deg på noe vis. Det er faktisk ikke mulig å gjøre annet enn å gå videre med livet. Hvorfor lar du en mann du har vert på fire dater med få så mye makt over deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nettinettet Skrevet mandag kl 18:10 #11 Del Skrevet mandag kl 18:10 Hei! Jeg skjønner veldig godt at du sitter med et sårt og frustrert følelseskaos akkurat nå – det er vondt når noen trekker seg etter å ha lovet mye. Men jeg vil stille deg et spørsmål: Vil du egentlig ha tilbake en mann som ikke var i stand til å stå i det han lovet? Eller er det egoet ditt som vil vinne? Noen ganger blir vi hektet på ideen om at vi skal få den andre til å angre, få dem tilbake, få en slags bekreftelse på at vi var gode nok. Men når vi handler fra det stedet, så mister vi oss selv – og glemmer det viktigste: Å finne en som faktisk velger deg, ikke en du må jage. Hvis han ghostet deg etter 4 dater, så forteller det deg egentlig alt du trenger å vite om hans evne til å forplikte seg og være ærlig. Du fortjener noen som er klare – ikke noen du må "manipulere" tilbake. Mitt beste råd? Ikke prøv å få han hektet igjen. Hekt deg av. Bruk energien på å finne en som matcher deg – og som viser det i handling, ikke bare ord. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 19:04 #12 Del Skrevet mandag kl 19:04 Vi tar refrenget en gang til: 🎵Han fikk det han ville ha. Og damer lærer aldri. 🎵 Anonymkode: 4129c...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #13 Del Skrevet 21 timer siden Han var nok ikke så interessert likevel, men så tør han ikke å si det. Evt. at han har vært opptatt. Er det lenge siden du har hatt kontakt med han? Anonymkode: b3d51...6a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #14 Del Skrevet 21 timer siden Han bryr seg ikke om deg. Det eneste du oppnår med desperate handlinger er å få han til å le. Anonymkode: 9b2ad...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 21 timer siden #15 Del Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vis skjult innhold ....for å få en mann til å angre? Hva sier jeg og hva gjør jeg? Dette er en mann som lovet meg gull og grønne skoger, men trakk seg helt unna etter 4 date? Hvordan få han 'hektet' igjen? Anonymkode: 0bbd5...50c Vil du virkelig ha ham? Hvis du var en venninne av deg, synes du din venninne skulle ha en sånn mann? Kanskje var han helt hektet på deg før, men kanskje var han slett ikke det i det hele tatt siden han kunne forandre seg sånn plutselig? Hvis han var hektet på deg og kunne endre seg plutselig, tenker jeg at dette er en mann som er veldig ustabil og en jeg ikke vil ha i livet mitt. Var han aldri egentlig hektet, men løy, tenker jeg at jeg ikke vil ha en sånn mann i livet mitt. Ignorer ham og gå videre. Om han da blir hektet igjen, så behold stoltheten og ikke ta ham tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå