Gå til innhold

Ombestemte meg angående mine intensjoner.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et lite dilemma. Jeg har skrevet en del med en eldre kvinne, blir jo litt feil å kalle henne "eldre" siden hun kun er 38. 

Etter endel meldinger om alt og ingenting så ble planen å møtes for date i parken neste uke. 

Spurte henne i etterkant om hva hun egentlig var ute etter siden vi begge hadde latt det stå tomt i profilen.

Hun sa at hun var ute etter noe seriøst, men var åpen dersom begge parter var enige. Hun følte også at det kanskje var galt å ha satt alderen så langt ned (jeg er 25).

Jeg er ute etter noe seriøst selv og fortalte henne dette. Men har nå tenkt i etterkant at aldersforskjellen blir dessverre for stort. 

Jeg er derimot interessert i å treffe henne  for "kos". Blir det veldig dumt å plutselig ombestemme seg nå?

Anonymkode: 84d60...d6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lenge du er åpen om det.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare du sier ifra burde det går greit. Jeg er på samme alder og kan forstå tankene rundt aldersforskjellen (har datet yngre menn før).

Anonymkode: 02094...5c6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40, og er nokså sikker på at hun ikke vurderer et seriøst forhold med deg.

Anonymkode: 4387f...10a

AnonymBruker
Skrevet

25 og 38 nei altså hun vil bare bruke deg og bli brukt så ikke bekymre deg. Hadde det vært 7-8-9-10 År forskjell skjønner jeg man kunne lure da et forhold kunne gått an om du var par år eldre. 

Anonymkode: cd2f2...ad1

AnonymBruker
Skrevet

Hun er 38, du er 25.

Skjønner du ikke tegninga?

Anonymkode: 51f39...6fb

AnonymBruker
Skrevet

Du bør i det minste være voksen nok til å si hvordan du føler det - før dere møtes!

Kanskje hun ønsker å ha et seksuelt forhold til deg likevel. Men ikke lat som om du er ute etter noe seriøst og et langvarig forhold til henne når du ikke er det.

Nå har du sagt at du er ute etter noe seriøst, da får du også være voksen nok til å si at du ikke er ute etter noe seriøst med henne! Det å behandle andre med respekt er en del av det å være en voksen, oppegående mann!

Anonymkode: 48817...685

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...