Gå til innhold

Hvor ofte spiser du som voksen pannekaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da tenker jeg at de som spiser kan svare, ikke de som ikke kan spise av forskjellige årsaker. 

Anonymkode: ada67...d8b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lager det aldri selv, faktisk 😅 Jeg spiser det vel 1-2 g i året. 

Anonymkode: bb278...775

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I og med at det er en av favorittene til mannen og til barna, så har vi det ca en gang annenhver uke. 

Jeg liker også pannekaker, og synes det er fin variasjon i hverdagsmaten. 

Anonymkode: 48de2...986

AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: d1286...e2d

Skrevet

Når enn jeg vil. I noen perioder kan jeg spise det mange ganger i måneden, og andre ganger spiser jeg det ikke på flere måneder.

AnonymBruker
Skrevet

Det går litt i perioder her, jeg selv kommer på det 1-2 ganger i året kanskje men mannen elsker pannekaker og vafler så han vil gjerne ha det ofte. 

Anonymkode: 865ec...598

AnonymBruker
Skrevet

1-2 ganger i måneden. Har et barn som elsker pannekaker, men jeg elsker deg egentlig selv også. Kan godt spise dem helt uten noe på også. 😅

Anonymkode: 43013...cb8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4-5 ganger i året tenker jeg.

Anonymkode: 57f71...990

• Liker 2
Skrevet

1-2 ganger per måned. Jeg elsker pannekaker. :)

AnonymBruker
Skrevet

Lager litt alternative pannekaker pga allergier, men de fungerer fint for meg. Kanskje 1-2 ganger i mnd, og mest som kveldsmat og ikke som hovedmåltid. 

Anonymkode: 4d1bc...380

AnonymBruker
Skrevet

En gang i mnd kanskje? Da som frokost/lunsj. Jeg liker egentlig ikke pannekaker, så når barna spiser pannekaker pleier jeg å spise noe annet.

Anonymkode: c2816...751

Skrevet

Bare hvis jeg får det servert. Har aldri sett på det som middag, for meg er det dessert. 

Skrevet

En gang i uka ca

AnonymBruker
Skrevet

kanskje 3-4 g året

Anonymkode: 7a52e...4f4

AnonymBruker
Skrevet

Aldri. 

Pappa lagde det på hytta i oppveksten av og til. De få gangene mamma ikke var med så levde vi på blikkboks-lapskaus, pølse i brød og pannekaker. Det var alt han kunne lage. Mamma lagde svært sjeldent pannekaker, tror det kan telles på mindre enn en hånd. Vi spurte ikke etter det heller. 

På folkehøgskolen for 15 år siden så var det ofte pannekaker til kveldsmat svært ofte. 

Har aldri laget pannekaker selv. Jeg glemmer på en måte at jeg egentlig liker det. Det er ikke super godt eller noe jeg craver. Det er helt OK der og da når jeg får det servert foran meg. Tenker aldri på å lage det selv. 

Anonymkode: a462e...a44

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig alt for sjeldent. Både jeg og samboer elsker pannekaker, men vi synes det er litt ork å steke pannekaker og bacon så det blir ikke så ofte. 1 gang annenhver måned kanskje. 

Anonymkode: 702cc...273

AnonymBruker
Skrevet

1 gang i året kanskje 🤔

Anonymkode: c51e5...1b7

Skrevet

Både barn og mann digger pannekakene mine, og jeg liker de forsåvidt selv også 😅 blir ca 1 gang i måneden tenker jeg, siden det tar lang tid å steke nok til alle orker jeg ikke lage for ofte. Også synes jeg det er litt mix av middag og dessert selv om jeg tidvis har pannekaker fylt med kjøtt, ost etc.

Skrevet

Spiser det en del men som dessert. Synes det blir stusslig som hovedrett. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Egentlig alt for sjeldent. Både jeg og samboer elsker pannekaker, men vi synes det er litt ork å steke pannekaker og bacon så det blir ikke så ofte. 1 gang annenhver måned kanskje. 

Anonymkode: 702cc...273

Samme her, vi angrer alltid litt når stekingen begynner. Men det er skikkelig godt, spiser det noen ganger i året. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...