AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #1 Skrevet 14. april 2025 Hei! I flere år har jeg hatt dette problemet hvor det utviklet seg en pulserende kul på underleppa. Jeg aner ikke hva det er men ønsker å få den flyttet lengre ned i munnen, slik at den ikke stikker seg fram når jeg prater. Har store komplekser for dette, i tillegg til å frykte at jeg en dag biter hardt nok i den til at det går hull på blodåren(eller hva det nå enn er). Hva tror dere at det kan være, og tror dere det er mulig å få ordnet den som et kosmetisk inngrep? Anonymkode: 98d1e...410
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #2 Skrevet 14. april 2025 Har en venn som fikk ordnet det. I det tilfellet var det fordi vedkommende hadde bitt seg ved et uhell, og så ble det sånn. Hadde det i flere år. Slik jeg forstod var det en veldig enkel operasjon, henvist fra fastlege, så du bør starte der. Anonymkode: 739c2...e98
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #3 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har en venn som fikk ordnet det. I det tilfellet var det fordi vedkommende hadde bitt seg ved et uhell, og så ble det sånn. Hadde det i flere år. Slik jeg forstod var det en veldig enkel operasjon, henvist fra fastlege, så du bør starte der. Anonymkode: 739c2...e98 Sikkert det samme som har skjedd meg. Har ikke tall på hvor ofte jeg har bitt meg selv der🙊 Frykter at jeg kan forblø meg om det blir hull.. Fikk din venn dekket dette, og ble operasjonen gjennomført på sykehus eller privatklinikk? Anonymkode: 98d1e...410
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #4 Skrevet 14. april 2025 Du kan ikke forblø av å bite deg i leppa, nei. Det kan du bare glemme. Anonymkode: f4080...43c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #5 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Du kan ikke forblø av å bite deg i leppa, nei. Det kan du bare glemme. Anonymkode: f4080...43c Nei, men det er snakk om en utposning av en blodåre her. Treffer man ei blodåre kan man risikere å forblø.. Ønsker bare å få flyttet den lengre ned i munnen.. TS Anonymkode: 98d1e...410
AnonymBruker Skrevet 14. april 2025 #6 Skrevet 14. april 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sikkert det samme som har skjedd meg. Har ikke tall på hvor ofte jeg har bitt meg selv der🙊 Frykter at jeg kan forblø meg om det blir hull.. Fikk din venn dekket dette, og ble operasjonen gjennomført på sykehus eller privatklinikk? Anonymkode: 98d1e...410 Vet ikke så mye om detaljene, men vet at vennen min var student og hadde ganske dårlig råd da, så det hadde nok blitt nevnt i samtalen om det var en stor kostnad som ikke ble dekket, vil jeg tro. Det er ikke et rent kosmetisk problem, den kulen er jo i veien og i faresonen for å bli bitt på. Han ble i hvert fall henvist, men jeg vet ikke hva slags type sykehus eller klinikk det var. Anonymkode: 739c2...e98
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå