AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:14 #1 Del Skrevet mandag kl 13:14 Dere menn som ikke har synlig hva deres dating intensjon er, på Hinge profilen. Hvorfor det? Er dere da bare ute etter casual, da man man jo velge det? Når det står nada så blir man raskere tvunget til å ta den samtalen, vil jo helst se hva som står skrevet der. Nå har jeg truffet en kar som behandler meg veldig bra, som om intensjonen er seriøs, altså handling, men står ingenting om hans intensjoner. Jeg har skrevet at jeg søker seriøs forhold. Anonymkode: a77ce...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:24 #2 Del Skrevet mandag kl 13:24 Mange er jo åpne for mye rart. For min del er jeg klar for både tilfeldige ligg, ferieflørt og blodig alvor, alt ettersom. Anonymkode: 51090...6f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:25 #3 Del Skrevet mandag kl 13:25 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange er jo åpne for mye rart. For min del er jeg klar for både tilfeldige ligg, ferieflørt og blodig alvor, alt ettersom. Anonymkode: 51090...6f1 Da kan man jo velge short term fun, long time ok? Mulig å velge noe som beskriver det. Hvorfor lar mange på en dating app sin dating intensjon skjult. Anonymkode: a77ce...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:27 #4 Del Skrevet mandag kl 13:27 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da kan man jo velge short term fun, long time ok? Mulig å velge noe som beskriver det. Hvorfor lar mange på en dating app sin dating intensjon skjult. Anonymkode: a77ce...f34 Kan det, men såvidt jeg skjønner her på forumet misforstås gjerne, så det er best å la være. Anonymkode: 51090...6f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 13:28 #5 Del Skrevet mandag kl 13:28 Som kvinne har du all makt helt til du har tatt av deg trusa. Derfor anbefaler jeg som mann at du holder den på til du er sikker på hva han vil. Prat med han og vær tydelig, de fleste menn som kun er ute etter ett ligg vil miste tålmodigheten etter 5-6 dates. Husk også at menn investerer sin IKKE seksuelle tid inn i et eventuelt forhold. Da tenker jeg på hvor mye tid er han villig til å bruke på deg utenfor senga eller sofaen, som kino, restaurant, cafe, turer, gallerier etc. Noen menn med mye stolthet vil også kunne teste deg ved å se hvor tidlig du vil ligge med dem og da vil det fremstå negativt hvis de får sex etter 2 dates. De vil da helt automatisk tro at du ligger med alle menn etter 2 dates og derfor har dårlig selvkontroll og ikke er noe kjærestetema. Anonymkode: f052d...181 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 16:56 #6 Del Skrevet mandag kl 16:56 Å skrive casual blir som å skyte seg selv i foten, de fleste menn er åpen for et forhold hvis de finner den rette. Kvinner vet dette, og vil derfor ligge med menn for å forsøke å sikkre han som en partner. Anonymkode: 0b96d...7b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 18:39 #7 Del Skrevet mandag kl 18:39 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Dere menn som ikke har synlig hva deres dating intensjon er, på Hinge profilen. Hvorfor det? Er dere da bare ute etter casual, da man man jo velge det? Når det står nada så blir man raskere tvunget til å ta den samtalen, vil jo helst se hva som står skrevet der. Nå har jeg truffet en kar som behandler meg veldig bra, som om intensjonen er seriøs, altså handling, men står ingenting om hans intensjoner. Jeg har skrevet at jeg søker seriøs forhold. Anonymkode: a77ce...f34 Du har ikke spurt han hva han er ute etter? Anonymkode: 944d1...a97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:32 #8 Del Skrevet mandag kl 20:32 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Som kvinne har du all makt helt til du har tatt av deg trusa. Derfor anbefaler jeg som mann at du holder den på til du er sikker på hva han vil. Prat med han og vær tydelig, de fleste menn som kun er ute etter ett ligg vil miste tålmodigheten etter 5-6 dates. Husk også at menn investerer sin IKKE seksuelle tid inn i et eventuelt forhold. Da tenker jeg på hvor mye tid er han villig til å bruke på deg utenfor senga eller sofaen, som kino, restaurant, cafe, turer, gallerier etc. Noen menn med mye stolthet vil også kunne teste deg ved å se hvor tidlig du vil ligge med dem og da vil det fremstå negativt hvis de får sex etter 2 dates. De vil da helt automatisk tro at du ligger med alle menn etter 2 dates og derfor har dårlig selvkontroll og ikke er noe kjærestetema. Anonymkode: f052d...181 Dette! 👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: be946...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HemmeligSpion Skrevet mandag kl 20:38 #9 Del Skrevet mandag kl 20:38 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dere menn som ikke har synlig hva deres dating intensjon er, på Hinge profilen. Hvorfor det? Er dere da bare ute etter casual, da man man jo velge det? Når det står nada så blir man raskere tvunget til å ta den samtalen, vil jo helst se hva som står skrevet der. Nå har jeg truffet en kar som behandler meg veldig bra, som om intensjonen er seriøs, altså handling, men står ingenting om hans intensjoner. Jeg har skrevet at jeg søker seriøs forhold. Anonymkode: a77ce...f34 Nå har jeg sluttet med å bruke apper som lager incels (datingapper), men som jeg minnes har vel ikke Hinge "åpen for å se hva som skjer" eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 20:41 #10 Del Skrevet mandag kl 20:41 HemmeligSpion skrev (2 minutter siden): Nå har jeg sluttet med å bruke apper som lager incels (datingapper), men som jeg minnes har vel ikke Hinge "åpen for å se hva som skjer" eller noe? De har det Anonymkode: a77ce...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå