AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Del Skrevet 14. april Har ikke plass til å ha et fast plassert badekar på badet - dessverre. Døren kommer i veien. Men har lyst på badekar. Er det noen som har testet/har tips om et slikt sammenleggart, så tas det imot her. Er ganske skeptisk, for litt av vitsen med badekar er å slappe av og ha det behagelig en times tid... Det må derfor være relativt romslig og komfortabelt. Tror vel kanskje ikke det er helt slik med disse sammenleggbare. ... Anonymkode: 80efa...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 14. april #2 Del Skrevet 14. april Jeg kjøpte meg dette https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIg_TGruzXjAMVPxeiAx31Gim0EAQYASABEgIbMPD_BwE Og er strålende fornøyd. Jeg har slappet av i en lengre stund og klart meget fint uten problemer å ha hvilepuls i en time i det badekaret. Nå er jeg riktignok petit i størrelse så det er jo sikkert forskjell på meg og en 2 meter høy fyr men jeg har lent meg godt tilbake i nakkestøtten med deilig skumbad og zen musikk på høytaleren med fruktfat og et glass vin og bare nytt kvelden. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Del Skrevet 14. april skreppamedleppa skrev (2 timer siden): Jeg kjøpte meg dette https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIg_TGruzXjAMVPxeiAx31Gim0EAQYASABEgIbMPD_BwE Og er strålende fornøyd. Jeg har slappet av i en lengre stund og klart meget fint uten problemer å ha hvilepuls i en time i det badekaret. Nå er jeg riktignok petit i størrelse så det er jo sikkert forskjell på meg og en 2 meter høy fyr men jeg har lent meg godt tilbake i nakkestøtten med deilig skumbad og zen musikk på høytaleren med fruktfat og et glass vin og bare nytt kvelden. Hvor langt ca er badekaret og hvor lang er en petite kvinne? Hilsen kvinne med lange bein som også ønsker badekar. Anonymkode: dfd71...3aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april Denne er fantastisk. Jeg er 170 og kan sitte med strake bein. Masseo vann og når du er ferdig med den tar du ut luften og legger den på vaskemaskinen etc:) Følger med pumpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april Jeg har et oppblåsbart badekar som jeg er veldig fornøyd med, tror det er 120cm langt på innsiden og 150 på utsiden. Anonymkode: 370fc...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har ikke plass til å ha et fast plassert badekar på badet - dessverre. Døren kommer i veien. Anonymkode: 80efa...d9d Snu døren? Anonymkode: 82708...65a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 25. april #7 Del Skrevet 25. april (endret) AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 20.42): Hvor langt ca er badekaret og hvor lang er en petite kvinne? Hilsen kvinne med lange bein som også ønsker badekar. Anonymkode: dfd71...3aa For å svare det siste først: jeg pleier aldri å si hvor mange cm en petit kvinne er her på kg for det fører alltid til mye fuss i andre tråder hvor folk husker deg på mm og ofte bruker deg mot deg, men en petite kvinne er under 160 cm. Når det gjelder badekaret Mål (L x B x H): 124-126 x 59 x 57 Mål sammenslått (L x B x H): 128 x 69 x 19 Det står mer om badekaret i linken og jeg anbefaler deg å klikke på linken jeg har lagt ved for å se selv. Det er et par cm mindre enn det oppblåsbaret badekaret på jula, så det kommer an på hva en prioriterer. I og med at jeg får et "stort" badekar uansett, har jeg valgt en mer stabil ramme, bedre stabilitet med vann i kartet og enklere for meg (men det er jo individuel). Så valgte jeg meg det badekaret. Endret 25. april av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april #8 Del Skrevet 25. april skreppamedleppa skrev (På 14.4.2025 den 17.41): Jeg kjøpte meg dette https://www.megaflis.no/bad/dusj-og-badekar/badekar/badekar-sammenleggbart-m-nakkestotte-gra?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIg_TGruzXjAMVPxeiAx31Gim0EAQYASABEgIbMPD_BwE Og er strålende fornøyd. Jeg har slappet av i en lengre stund og klart meget fint uten problemer å ha hvilepuls i en time i det badekaret. Nå er jeg riktignok petit i størrelse så det er jo sikkert forskjell på meg og en 2 meter høy fyr men jeg har lent meg godt tilbake i nakkestøtten med deilig skumbad og zen musikk på høytaleren med fruktfat og et glass vin og bare nytt kvelden. Denne har jeg i rosa. men hvordan klapper du den sammen? har skjøvet den inn i et sånt skap, der hvor man henger klær på kleshengere.. synes ikke den blir så flat, jeg? har du noen tips? er det en sammenleggbar-funksjon jeg overser? eller må jeg sitte på den i 5 min før den holder formen? Anonymkode: af481...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå