Gå til innhold

Får matbutikker påfyll av frukt og grønt onsdag og lørdag i påskeuken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det veldig gode priser på frukt og grønt rundt fordi, og jeg tenkte jeg skulle ta å handle litt på onsdag formiddag for å ha til neste uke når prisene sikkert har steget noe veldig. 
Jeg regner ikke med matbutikker får inn så mye varer på påskeaften. Det har jeg i hvert fall hørt før, men korrigerer meg gjerne. Hva med onsdag før helligdagene? Er det lurt å vente til ut på dagen, eller vil det ikke være så mye nytt og jeg kan likeså gå på tidlig formiddag? 

Jeg har de fleste kjeder tilgjengelig, utenom Bunnpris, Spar, Mega, og Obs, så spør mer generelt. 

Takk for hjelpen. 

Anonymkode: 8def3...145

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lørdag er det nok ikke noe vareleveranser. 

Anonymkode: 146d5...e2c

AnonymBruker
Skrevet

Tror nok ikke de får noen leveranser på onsdag før påske. Det de får inn får de nok i dag eller i morgen. Noe annet blir rent svinn når det er stengt nesten en uke.

Anonymkode: b6596...e29

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Lørdag er det nok ikke noe vareleveranser. 

Anonymkode: 146d5...e2c

Nei det tror ikke jeg heller. Takk for svar. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror nok ikke de får noen leveranser på onsdag før påske. Det de får inn får de nok i dag eller i morgen. Noe annet blir rent svinn når det er stengt nesten en uke.

Anonymkode: b6596...e29

Ok takk, var nesten det jeg tenkte, og da kan jeg gå tidligere å handle, og slippe å vente til lengre ut på dagen når nye varer er trillet ut. 
Er ting som holder seg jeg skal ha, som appelsiner, epler, bananer, og hel melon (om jeg finner fin, ellers dropper jeg melon). 

Om noen jobber i matbutikk og kan bekrefte eller avkrefte fra sin butikk så settes det pris på.

Takker for svar. 

AnonymBruker
Skrevet

Min butikk får nye varer på onsdag morgen, men ikke levering på lørdag. Det tar tid å fylle på de nye varene, og det tar tid å selge ut de gamle som ligger øverst. Jeg ville derfor lagt handleturen til onsdag kl 13 for optimalt utvalg og ferskhet.

Anonymkode: 3901a...4a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Min butikk får nye varer på onsdag morgen, men ikke levering på lørdag. Det tar tid å fylle på de nye varene, og det tar tid å selge ut de gamle som ligger øverst. Jeg ville derfor lagt handleturen til onsdag kl 13 for optimalt utvalg og ferskhet.

Anonymkode: 3901a...4a9

Tusen takk for innsikten 😊 Lørdag regnet jeg ikke med, men fint å vite at i hvert fall noen butikker får på onsdag også. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanlig levering mandag, tirsdag og onsdag. Lørdag kommer det kun brød.

Anonymkode: 27c8d...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...