SPOCA Skrevet 16. april #41 Skrevet 16. april 500 kr i måneden. Klipper meg fire ganger per år, ellers bruker jeg kun penger på mascara, sjampo og balsam. Jeg pleier å kjøpe det billig på reiser.
AnonymBruker Skrevet 16. april #42 Skrevet 16. april Ca 10 k i året. Frisør, hudkremer, shampoo/balsam og litt sminke. Frisør er det som koster mest. ca 1800 kr x4. Anonymkode: de79a...a0d
Sonit Skrevet 16. april #43 Skrevet 16. april Frisør, god hudpleie, sminke, solkrem, behandlinger som microneedling, brynsstyling, botox. Jeg er oppe i mellom 5-6000kr hver måned, ja.
AnonymBruker Skrevet 17. april #44 Skrevet 17. april Sonit skrev (18 timer siden): Frisør, god hudpleie, sminke, solkrem, behandlinger som microneedling, brynsstyling, botox. Jeg er oppe i mellom 5-6000kr hver måned, ja. Å, endelig et innlegg som fikk meg til å føle meg mindre dårlig med mindre 3500 kr 🤣 Jeg brukte mye mindre penger før, for da var jeg yngre og hadde ikke samme behov som i dag. Det er også en del produkter jeg reagerer på, og det har blitt sånn at når jeg først har funnet noe som fungerer og som jeg tåler, så betaler jeg gledelig litt ekstra. Bruker ikke mye sminke, litt bb krem og maskara. Men når jeg ikke har klart å finne noe jeg tåler til budsjett-pris, så blir det litt penger ut da. Sjampo, balsam, og hårkur fra frisør koster mye mer. Jeg har gitt opp billigmerker. Har dessverre ikke et hår som tåler å gå lenge uten klipp eller bruke hjemmefarging, og det duger ikke lenger med ansiktskremer til 100-lappen. Frisør har jo blitt helt latterlig dyrt, for klipp og farge ligger det hos frisører flest hvor jeg bor på rundt 3000 kr. Man kan jo selvfølgelig bare droppe alt og føle seg deretter. Anonymkode: 0a315...747 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #45 Skrevet 17. april Her må jeg tenke litt, for det går nok mye mer enn jeg tenker… Det siste året har det gått mye penger siden jeg har tatt to runder med laser til totalt 13.000,- I tillegg bruker jeg serum, rens og krem fra Obagi. Trolig 8000,- i året. Pluss bodylotion, solkrem, aftersun, kroppsvask og slikt fra apotek. Kanskje 3000,- i året? Frisør går det rundt 6000,- på i året. Og shampo/balsam/kur/hårprodukter fra frisør kommer kanskje på 3000,- i året? Sminke bruker jeg relativt lite av, men de produktene jeg bruker er ganske dyre. Så trolig 3000,- i året, mulig noe mer. Da er jeg oppe i 36.000,- i året. Pengene flyr 🙈 Anonymkode: e0d8d...fbf
Diskulis Skrevet 17. april #46 Skrevet 17. april Heller lite. Langt hår jeg kan stusse tuppene på selv så ikke vært hos frisør på over 10 år. Aldri falske negler, vipper eller varig sminke. Sjelden jeg kjøper dyre merker, såfall gjerne på tilbud. Minimalt med sminke og hudpleie. Mellomdyre merker til hårpleie, men bruker lite om gangen og kjøper store flasker så blir ikke så ille. Runder neppe 500,- i måneden.
AnonymBruker Skrevet 18. april #47 Skrevet 18. april Frisør - 2 200 i året (2 besøk) Pedikyr - 7 000 i året (ca hver 6.uke) Hudpleier - 5 000 i året (2-3 besøk) Tannbleking - 200 i året (blekekrem, har skinne) Kosmetikkprodukter og slikt - aner ikke, mye, kjøper en del mer enn jeg egentlig har bruk for, og høy prisklasse Anonymkode: b6dff...875
AnonymBruker Skrevet 18. april #48 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (På 15.4.2025 den 10.14): Jeg bruker så lite i mnd, så jeg skriver hvor mye jeg bruker i året😅 Frisør: 1200 kr Hårprodukter/shampo: ca 1000 kr Kremer: 100-200 kr (bruker 1-2 bokser nivea i året) Sminke: 1000 kr Er 40 år og har ikke rynker eller grått hår enda, kommer vel til å bruke mer på frisør når jeg må begynne å farge det. Anonymkode: 94087...211 Ingen MÅ farge håret. Anonymkode: 367aa...7e8 1 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #49 Skrevet 18. april Jeg hater å gå til frisør, så er der max 1 gang i året 😄 Anonymkode: 3c00b...bb5
AnonymBruker Skrevet 18. april #51 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ingen MÅ farge håret. Anonymkode: 367aa...7e8 Ikke meg du siterer. Men jeg har også avtalt med frisør at vi begynner å legge inn lyse striper når de grå hårene kommer. Det er en kostnad jeg gjerne tar. Anonymkode: b6dff...875
AnonymBruker Skrevet 18. april #52 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ingen MÅ farge håret. Anonymkode: 367aa...7e8 Jo. Blir du grå i en alder av 16, så MÅ du nesten det. Anonymkode: 06833...c78 1
Kvalitet Skrevet 18. april #53 Skrevet 18. april Jadasikkert29 skrev (På 15.4.2025 den 13.06): Bruker i gjennomsnitt 2-3000 hver måned... Men jobber innen skjønnhet da om det hjelper 😅 Da får du vell også litt prosenter på kremer og behandling ? 1
exictence Skrevet 18. april #54 Skrevet 18. april Tror jeg nesten ikke bruker noe. Har fått noen dagkremen og såpeting, bodylotion i gave noen ganger som jeg ønsker meg. Bruker ikke sminke og går ikke til frisør. Kjøper flere deodoranter og tannkrem på sparkjøp som jeg har som et lager i en skuff. Bruker vel kanskje 500 i året.
AnonymBruker Skrevet 18. april #55 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Her må jeg tenke litt, for det går nok mye mer enn jeg tenker… Det siste året har det gått mye penger siden jeg har tatt to runder med laser til totalt 13.000,- I tillegg bruker jeg serum, rens og krem fra Obagi. Trolig 8000,- i året. Pluss bodylotion, solkrem, aftersun, kroppsvask og slikt fra apotek. Kanskje 3000,- i året? Frisør går det rundt 6000,- på i året. Og shampo/balsam/kur/hårprodukter fra frisør kommer kanskje på 3000,- i året? Sminke bruker jeg relativt lite av, men de produktene jeg bruker er ganske dyre. Så trolig 3000,- i året, mulig noe mer. Da er jeg oppe i 36.000,- i året. Pengene flyr 🙈 Anonymkode: e0d8d...fbf Kan jeg spør hvilken laser du tar? Har selv tatt en runde med laser fontana 5d. Det ble tatt før og etter bilder og virkelig ingen forskjell. Anonymkode: 0a5bf...810
AnonymBruker Skrevet 18. april #56 Skrevet 18. april AnonymBruker skrev (13 timer siden): Ingen MÅ farge håret. Anonymkode: 367aa...7e8 Neida. Ingen MÅ bruke sminke eller bodylotion heller, og det er heller ingen regel som sier at man må klippe seg. Man kan jo bare la være å bry seg om utseendet? Anonymkode: 0a315...747 2
AnonymBruker Skrevet 18. april #57 Skrevet 18. april Jeg kjører Empties dette året. Så herlig å bruke opp det en har liggende ✔️ Anonymkode: 6892b...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 18. april #58 Skrevet 18. april Bruker nok rundt 500-1000 kr pr. måned. Det inkluderer frisør til 1000 kr hver andre måned. Kjøper lite sminke. Kjøper også som oftest shampo, balsam, bodylotion og rens til huden i utlandet. Anonymkode: 34ef3...502
AnonymBruker Skrevet 20. april #59 Skrevet 20. april Jeg bruker nok ca 1500 kr i måneden, og jeg ser på meg selv som nøktern! Men klipper meg hos frisør 4 ganger i året, og legger litt penger i noe ansiktspleie. Kjøper ny sminke av og til når det trengs. Anonymkode: 0f1b2...1b6
AnonymBruker Skrevet 20. april #60 Skrevet 20. april Jeg vet ikke, for jeg kjøper ikke nye produkter hver måned men ved behov eller når det er tilbud. shampoo og balsam: kjøper på matbutikken serum: ca 160,- dagkrem: ca 379,- nattkrem: 128,- cleanser: 350,- solkrem: 240,- Bodylotion: 130,- mascara: 120,- = 1507 men dette blir jo ikke en månedlig sum. Kjøper ikke nytt hver måned, noe har jeg i ca èn og en halv måned og andre ting har jeg i mer enn fire måneder. Anonymkode: 4567f...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå