Gå til innhold

Håndkler som ikke støver?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen du er fornøyd med og vil anbefale? 

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det støver noe vanvittig av håndklærne mine. Må rett og slett kaste de og kjøpe nye.

Tips?

Anonymkode: de913...cae

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har både håndklær fra Ikea og Princess, ingen av de støver. De er ca 9 år gamle. 

Anonymkode: 8fcc0...c38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bambushandklær og de støver veldig lite. Lite lo etter dem i tørketrommel filteret og

Anonymkode: 52be8...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har håndkler fra IKEA og de støver ikke.

Anonymkode: 7cbc6...aec

Skrevet

Vi slo på stortromma og kjøpte fra Georg Jensen Damask, utrulig gode håndklær! Har god erfaring med håndklær fra Ikea, Jysk og Princess også 😊 Men hold deg unna de fra Rusta! De støver noe sinnsykt. Filteret på tørketrommelen ble tett av å tørke hånddukene, selv etter to år med bruk og vask! 😬

Skrevet

ikea

AnonymBruker
Skrevet
Glx skrev (15 minutter siden):

Vi slo på stortromma og kjøpte fra Georg Jensen Damask, utrulig gode håndklær! Har god erfaring med håndklær fra Ikea, Jysk og Princess også 😊 Men hold deg unna de fra Rusta! De støver noe sinnsykt. Filteret på tørketrommelen ble tett av å tørke hånddukene, selv etter to år med bruk og vask! 😬

Renser du filteret etter hver bruk? Takk for tips skal unngå de

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja, det blir renset etter hver bruk 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i hovedsak håndklær fra Princess og Lexington, og ingen av dem støver.

Bruker Omo Color vaskemiddel, og Comfort skyllemiddel, tar på ekstra skylling på den kombinerte vaske- og tørkemaskinen, kjører dem i tørketrommelen til de er myke og fine. Har aldri opplevd at noe støver.

Anonymkode: 2c48f...b7d

AnonymBruker
Skrevet

Alt av tøy støver i større eller mindre grad. Og selvsagt kaster du ikke brukbare ting,send dem gjerne til meg i stedet! 

Anonymkode: 34e16...d4a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Har du noen du er fornøyd med og vil anbefale? 

Jeg vet ikke hva som har skjedd, men det støver noe vanvittig av håndklærne mine. Må rett og slett kaste de og kjøpe nye.

Tips?

Anonymkode: de913...cae

Håndklær lover, det er helt normalt. Takker du dem i tørketrommel så forsvinner noe av loingen i trommelen lofilter. 
Å tro du kan finne håndklær som ikke lover det er å håpe på for mye. Måten og materialet håndklær lages på gjør at all frote og all bomull lover. 
Sengetøy lover og….

Anonymkode: 85a03...7c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Man skal alltid rense filteret etter hver bruk uansett hvor mye /lite  som er i det.

Anonymkode: a8088...c9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen av håndklærne jeg har hjemme støver. Jeg har forskjellige typer. Hos mine foreldre støver alle, nye som gamle. Vi aner ikke hvorfor, kanskje er det noe med vaskemaskinen, lofilteret kanskje?

Anonymkode: b468f...609

AnonymBruker
Skrevet

Veldig fornøyd med Lexington og Gant sine

Anonymkode: 19f50...de1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...