AnonymBruker Skrevet 19. april #101 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Absolutt. Vi kan ha en diskusjon om hva vi skal gjøre i ferien. Hvis jeg ikke gir meg blir hun sur og vil ikke ha sex før hun får det på sin måte. Hun synes sikkert jeg er idiot som ikke skjønner at hennes forslag er best. Hvis hun får det som hun vil er det god stemning igjen. Nå har det vært fjell-ferie hvert år siden 2018. Greit nok det, men litt lei av å aldri oppleve noe annet. Jeg er lei av at alle fremstiller det som om alt handler om at menn maser eller ikke gjør husarbeid. Snakk for dere selv. Jeg har gått Kjell-Simen fella hvor jeg sliter med ut på å prøver å please henne. Det er sikkert lett å kritisere, men orker ikke dårlig stemning i lang tid. De store barna lurer også på hvorfor mamma bestemmer alt. Anonymkode: fdf8a...2df Vi er mange som har disse erfaringene. Til slutt må man bare innse at de blir ingen endring, og gå videre hver for seg. Min skikkelige oppvask med dette sykelige behovet for å bestemme kom først etter at vi var skilt, da hun prøvde å ta kontroll over hva barna gjorde og skulle i mine uker. Hun prøver seg fortsatt, men får klar beskjed hver gang. Menn, dere må ikke ødelegge livene deres med maktsyke kvinner. Begynner de med sexnekt vet du at forholdet uansett er på hell. Anonymkode: 661f2...5de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 19. april #102 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det blir utrolig rart å skille mellom sex og følelser. For de fleste henger jo dette veldig tett sammen. Anonymkode: 661f2...5de Ja spesielt i faste forhold, hvilket denne tråden handler om. Ingen menn jeg kjenner hadde hatt det godt i et forhold der det var sex, men de ble utover det ikke møtt på sine følelser. Som jeg skrev i et annet innlegg, knapt en dag hadde det tatt for at min mann ble trist og usikker om jeg for eksempel ignorerte ham, snakket ugreit til ham, eller på andre måter ignorerte hans følelsesmessige behov for å ha det bra sammen med meg. At han ikke fikk sex på en stund hadde han taklet myyyye bedre enn at jeg ignorerte hans følelsesmessige behov. Altså om jeg var dum nok til å utføre et eksperiment på dette kunne jeg rapportere tilbake om ti minutter at jeg hadde mann som ikke hadde det helt bra, fordi jeg svarte ham knapt og ugreit ved neste samtale vi har. Å ivareta følelsesmessige behov handler i liten grad om de store samtaler om livet og kjærligheten, om det er hva noen menn legger i dette, men hvordan man behandler hverandre. Godt eller dårlig. Dersom man jevnt over behandler partner godt slipper man også i stor grad tunge samtaler om livet (samarbeid, fremtiden og så videre) og kjærligheten (er du virkelig glad i meg?), for da fungerer jo ting godt også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april #103 Del Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Men da er det jo ikke noe hun holder tilbake for å straffe. Hun har ikke lyst. Skal hun ha sex når hun ikke har lyst? Så kan man snakke om årsaken til manglende lyst, men det hun gjør er ikke å nekte sex hun selv har lyst på som en straff. Som påstanden jeg svarte på var. Anonymkode: b3680...1a2 Hun skal ikke ha sex når hun ikke har lyst, nei. Det er bare litt kjipt for meg (og flaks for henne) at hennes tenning er koblet til å få viljen sin. Det med lyst er ikke det største problemet. Det er like slitsomt at hun er negativt innstilt til alt som ikke er hennes eget opplegg. Min familie. Mine interesser etc. Anonymkode: fdf8a...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. april #104 Del Skrevet 19. april sicario skrev (1 time siden): Tror aldri jeg sett noen skrive at de får lyst på sex av at mannen vasker huset. Det som derimot er helt naturlig og selvfølgelig, er at man kan miste seksuell lyst på en voksenperson som ikke oppfører seg som en voksenperson. Å ta naturlig del av alle livets «kjipe praktikaliteter» er å være en normal voksenperson. Når man avviker fra dette, så går forholdet fra å være mellom to jevnbyrdig voksne, til å minne mer om mor/barn eller far/barn relasjon. Da sier det selv at lysten på sex med vedkommende får seg en smell. Sagt på en annen måte. Om kona mi fra nå hadde overlatt all klesvask, husvask, støvsuging, handling, middagslaging, matpakkelaging, følging og henting av barn, planlegging av bursdager, 17 mai, jul etc, så hadde jeg også mistet lysten på sex med henne. Hun hadde gått fra å være en ansvarlig og jevnbyrdig partner, til å få en fungering man forventet av barn. Så nei. Kvinner blir ikke ultrakåte av at du støvsuger og vasker. De var kåte på deg i utgangspunktet. Det er dagen du begynner å oppføre deg som en lat slask og pålegger henne rollen som admistrerende direktør i deres felles liv at hun mister den seksuell lysten på deg. Naturlig nok. Hør hør!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 20. april #105 Del Skrevet 20. april Tråden er ryddet for innlegg som ble postet av permanent utestengt bruker og tilhørende svar. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå