AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Isbading og helårsbading er jo i vinden, og sies å ha gunstige effekter på helsa. Jeg kunne tenkt meg å prøve, men å kjøre ut til kysten blir for tungvint pga hvor jeg bor. Nettet flommer over av oppblåsbare isbadekar, men jeg vil vel få samme effekt av å bare fylle badekaret på badet med iskaldt vann? Det holder seg sikkert ikke kaldt så lenge, men jeg tenker jo uansett at noen minutter er nok. Erfaringer? Anonymkode: 719b7...26d
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Kald dusj funker og. ville tatt mye isbiter i om du bruker badekaret. Anonymkode: 4d106...c24 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Hva skal det være godt for? Isbading er bare tull. Anonymkode: fa543...029
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Iskald dusj funker ja. Behøver ikke styre med badekar. Anonymkode: e249f...66e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva skal det være godt for? Isbading er bare tull. Anonymkode: fa543...029 Neida, det er ikke bare tull. Anonymkode: 60b71...45d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Neida, det er ikke bare tull. Anonymkode: 60b71...45d Og hva er det godt for? Anonymkode: fa543...029
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Og hva er det godt for? Anonymkode: fa543...029 Det jeg vet om er psykisk helse og depresjon. Anonymkode: e249f...66e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april Kald dusj fungerer ikke på samme viset, da vannet blir varmere lengre ned kroppen. Isbading er definert som et bad 10-15 grader eller kaldere, og er gunstig opp mot 3 minutter. Alt over det har ingen effekt. Så ja, dette vil være mulig i eget badekar. https://iform.nu/sunn-livsstil/isbading-helsegevinster Anonymkode: 3b587...e4b 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå