AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april https://www.vg.no/nyheter/i/kwOrM6/norske-andrea-20-advart-mot-aa-demonstrere-i-usa-skikkelig-skummelt Ei venninne av meg sier hun skal droppe å studere i USA pga Trump. Siden hun liker å demonstrere og engasjerer seg i "Free Palestine-bevegelsen". Hun sier hva er vitsen med å studere i et land uten ytringsfrihet. Anonymkode: 0fbe0...86f
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (28 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/i/kwOrM6/norske-andrea-20-advart-mot-aa-demonstrere-i-usa-skikkelig-skummelt Ei venninne av meg sier hun skal droppe å studere i USA pga Trump. Siden hun liker å demonstrere og engasjerer seg i "Free Palestine-bevegelsen". Hun sier hva er vitsen med å studere i et land uten ytringsfrihet. Anonymkode: 0fbe0...86f Heldigvis, en smart dame, venninna di. Egentlig burde hun ikke vurdert USA selv om Trump ikke hadde vært der. Jeg har advart lenge mot studier i USA, helt siden BLM-demonstrasjonene i 2020 da denne oransje fascist-bavianen også var president. Økonomisk er det også helt på trynet å studere der, det er ekstremt dyrt og lønner seg ikke. Alt i alt, er glad når jeg ser at tallene for norske studenter i utlandet fortsetter å peke NEDover. Slik situasjonen har vært egentlig siden Brexit i 2016 - både politisk og økonomisk - så er det ikke vits å vurdere verken USA eller England og heldigvis har en del fått opp øynene for det. Antallet norske studenter i England er halvert og da har man halvert også antallet gjeldstyngdede sjeler som ville sittet med et helt gjeldsfjell i studielån for en 3-årig bachelor bare. I USA er det enda verre ettersom bachelor er 4 år, men det er godt å se at tallene peker nedover. Tallene burde vært enda lavere. Politikere også her til lands har nesten erklært krig mot det å studere i utlandet, så signalene er klare som de er for både fattige og vanlige studenter som ikke har Bank of Papi / Mami som kan chippe inn 1 million kr her og 1 million kr der på forskudd på arv. Er det et sted man ser klasseforskjellene, så er det nettopp på dette området. Det beste er at hun holder seg i Norge og ellers husker å stemme på venstresiden nå før Stortingsvalget den 8.september 2025. Å bare demonstrere er bra, men man må backe det opp med å stemme også ved Stortingsvalget og holde unna jævla mørkeblå faenskapet bestående av Frp-Høyre med de to små bikkjene som følger etter som det borgerlige partiet "Venstre" sammen med kristen-sekt gjengen i KrF. Anonymkode: 4f531...2d7 2 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Jeg hadde nok gjort det hvis jeg virkelig ville, men utdanning er så ekstremt dyrt der nå at det er uansett lite aktuelt for de aller fleste nordmenn, som stort sett må betale fullpris (full pay). Det nærmer seg 100k per år for de dyreste universitetene nå, og da er vi godt over 1 million kroner per år for en helt vanlig bachelorutdanning. Hvis man er kvinne er det også viktig å velge en stat hvor du faktisk får helsehjelp hvis du skulle slumpe til å trenge en abort… inkludert svangerskap utenfor livmor og slike ting, hvor du kan risikere å ikke få helsehjelp før du er nesten død fordi legene er livredde for å bli satt i fengsel. Anonymkode: a1278...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå