Gå til innhold

Første date idag og fant ut at han har ligget med venninnen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal på første date med en fyr idag som virker hyggelig. Vi matchet på Facebook-dating og snakket på snap. En av mine nærmeste venninner spurte om å få se bilde av han jeg skal møte, og jeg får da som svar at hun har hatt en greie med han for 8 år siden. De lå sammen 2-3 ganger men ble aldri noe seriøst. 

hva ville dere gjort? Avlyst daten? Jeg tenker at alle har en fortid, og de var jo aldri sammen. Men på en annen side er en ganske sjalu person, så dersom det utvikler seg til noe mer kommer han garantert til å møte henne igjen siden hun er en av mine nærmeste venninner. Han vet ikke noe om at vi er så gode venner eller noe. Burde jeg si noe til han? Daten er jo idag, så litt dumt å avlyse samme dag, men jeg fikk jo ikke denne infoen før nå. 

Anonymkode: ba80f...73b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg skal på første date med en fyr idag som virker hyggelig. Vi matchet på Facebook-dating og snakket på snap. En av mine nærmeste venninner spurte om å få se bilde av han jeg skal møte, og jeg får da som svar at hun har hatt en greie med han for 8 år siden. De lå sammen 2-3 ganger men ble aldri noe seriøst. 

hva ville dere gjort? Avlyst daten? Jeg tenker at alle har en fortid, og de var jo aldri sammen. Men på en annen side er en ganske sjalu person, så dersom det utvikler seg til noe mer kommer han garantert til å møte henne igjen siden hun er en av mine nærmeste venninner. Han vet ikke noe om at vi er så gode venner eller noe. Burde jeg si noe til han? Daten er jo idag, så litt dumt å avlyse samme dag, men jeg fikk jo ikke denne infoen før nå. 

Hvis du ikke klarer å la fortid være fortid, så gjør du begge en tjeneste om du avslutter dette nå. 

Anonymkode: f4823...888

• Liker 20
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst daten, men det er fordi jeg vet med sikkerhet at ikke dette hadde blitt en gradvis voksende klump i magen min. Det gjør jo tross alt ingenting, sånn egentlig. 

Når du allerede kjenner litt på det her og vurderer å avlyse, derimot, tenker jeg det er veldig sannsynlig at dette kommer til å plage deg skikkelig hvis alt klaffer og livene (og vennekretsene) deres blir gradvis tettere sammenvevd. Dette høres ut som noe som kommer til å gnage, og det er i så fall en oppskrift på katastrofe. I så fall tenker jeg det er like greit å bare la det være. 

Anonymkode: f541a...439

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker som den over. Jeg vet at alle har en fortid, men likevel kjenner jeg meg selv godt nok til å vite at dette hadde gnagd på meg. Det er en usikkerhet jeg har. Så med mindre kjemien allerede hadde virket fantastisk så tror jeg at jeg hadde avlyst. 

Bare du vet. Du kan jo gi det en sjanse i dag. For slike usikkerheter kan en også jobbe med, hvis det blir full klaff. Men her og nå, tanken på å gifte meg med en som har ligget med bestevenninna mi, uff. 

Anonymkode: 9544f...08d

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, de hadde en casual greie for 8 år siden. Virkelig ingenting å bry seg om. 

Anonymkode: b26f2...2b8

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Har du vært tydelig på at du søker noen uten fortid eller baggasje?

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke klarer å la noe som skjedde for 8 år siden ligge, så kommer du til å få problemer i forholdene dine. Alle har en fortid, og bor man på samme sted, er det stor sjanse for at fortidene krysser hverandre på et eller flere punkt.

Problemet ligger hos deg, ikke hos han. Så klarer du ikke å la noe slikt ligge, og det faktisk utgjør et hinder for at forholdet utvikler seg, så må du avlyse. For hans del.

Anonymkode: 2cbe4...4da

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke avlyst med mindre venninnen min hadde forklart noe som fikk meg til å tenke at han var en dårlig partner eller person etc.

Åtte og er lenge siden. Men, hvis det er noen slags iboende usikkerhet i deg ovenfor denne venninnen din allerede, så er det selvsagt et vepsebol du ikke burde risikere. Føler du noe som helst slags mindreverdighetskompleks rundt deg og henne, usikkerhet rundt hennes utseende eller personlighet vs din?

Anonymkode: 69c6f...794

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spurte du ikke om detaljer annet enn at de har hatt sex?? Omstendigheter rundt til at det ikke ble noe mer, gjorde han noe som kvalifisere til røde flagg osv?? 

Det er 8!!! år siden. Det er faktisk en evighet siden. 

Anonymkode: 46cf1...ef8

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

8 år siden?? 

Du er veldig usikker på deg selv dersom du lar det plage deg. 

Men plager det deg allerede nå, så er det lite håp. 

Anonymkode: cdf36...5ec

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er 8 år siden hadde jeg faktisk ikke brydd meg. Hadde derimot spurt ut venninnen min for å få litt info om hvordan han var som person den gangen. Syns det er rart du bare spurte om sex, man får ofte mer skills med alderen uansett. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spurte du ikke om detaljer annet enn at de har hatt sex?? Omstendigheter rundt til at det ikke ble noe mer, gjorde han noe som kvalifisere til røde flagg osv?? 

Det er 8!!! år siden. Det er faktisk en evighet siden. 

Anonymkode: 46cf1...ef8

Han kan ha endret seg til det bedre - eller til det værre på 8 år..

AnonymBruker
Skrevet

8 år er jo utrolig lenge

Anonymkode: e034c...e29

Skrevet

Dro du på date? Hvordan gikk det? 

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke med dere damer, men for min del kunne det ikke falle meg inn å innlate meg på noe med en dame som kompisen min har knullet.

Totalt uaktuelt.

Anonymkode: eff29...b37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vet ikke med dere damer, men for min del kunne det ikke falle meg inn å innlate meg på noe med en dame som kompisen min har knullet.

Totalt uaktuelt.

Håper du ikke bor på en liten plass. Da blir det dårlig utvalg etter hvert med den innstillingen.

Anonymkode: 704fd...728

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

synd hun ødela alt. 8 år siden er lenge siden. 

Anonymkode: 90f1c...d1e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde blitt for "klamt", selv om det er mange år siden. Venninna mi skal ikke vite intime detaljer om kjæresten min (og omvendt). 

Anonymkode: 870dc...45a

AnonymBruker
Skrevet
Nettinettet skrev (1 time siden):

Dro du på date? Hvordan gikk det? 

Ja, dro på daten. Det var hyggelig :) Var naturlig at vi snakket om hva vi hadde gjort i helgen og jeg var jo sammen med venninnen min i helgen. Jeg sa ikke noe til han om hvem det var, men usikker på om jeg bør si noe til han? 

-TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper du ikke bor på en liten plass. Da blir det dårlig utvalg etter hvert med den innstillingen.

Anonymkode: 704fd...728

Kunne selvsagt aldri falle meg inn å bo på et sted som er så lite at alle damer har blitt knullet av en kompis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...