AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Jeg tok kontakt med en kjøreskole og ble satt opp på en time imorgen. Så leste jeg litt om de ansatte og så meg ut ei jeg ønsker å ha som kjørelærer fordi hun ofte tilbyr kveldskjøring. Så jeg kontaktet skolen og ble enige om å slette timen som er imorgen (som er med en annen) og kun ta timer med hun andre. Hun er populær og hadde først ledig om en mnd. Så får jeg en påminnelse idag om timen imorgen. Den ble tydeligvis ikke sletta 😔 Så nå er spm; skal jeg bare gjennomføre den? Det er 1 mnd til neste time da...Eller skal jeg nok en gang avlyse den? Anonymkode: a4286...cc8
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Du kan jo ta den i morgen og fotsette om en måned. Eller ta den i morgen og en til med samme om læreren er bra og så bytte til hun som har kveld så får du mer trening først. Anonymkode: e61c9...98c
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Ta den timen i morgen og tenk at det viktigste av alt er at du vil ha lappen ! Den populære kjørelæreren kan være såpass opptatt at en må vente unormalt lenge på kjøretimer , og det er jo ikke så optimalt. Du får undersøke nærmere når du har hatt den kjøretimen i morgen Anonymkode: aa979...12b
Gjest jegerrinne Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Der mine ungdom er så må en avbestille 48 timer før timen eller legeerklæring. Eller så må en betale Så hadde nå tatt timen og så evnt bytte. Så må du å tenkte er ikke nødvendig du har Kemi med den andrecskrutter av. Det så vi her
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Ok..😅 Ble litt svett nå, var ikke psykisk forberedt på den timen imorgen i det hele tatt da jeg trudde den ble avlyst! Men det er vel bedre æ bare hoppe ut i det 🙈 Her må man varsle før klokken 12 dagen før for å unngå å betale 🙂 Anonymkode: a4286...cc8
AnonymBruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Ikke heng deg så mye opp i at denne kvinnelige læreren er så umåtelig populær. Kan være fordi at som du sier at hun gidder å kjøre på kvelden. Eller hun kan være ganske så på overfor elever at de skal gi gode anmeldelser. Vet om en slik lærer, hele skolens anmeldelser dreier seg om kun han og hvor bra han er. Min datter kjørte med denne, men måtte ta en trinnvurdering med en annen lærer. Denne læreren var mye bedre på alle måter og gikk over til han istedenfor. Det ble en langt mer inspirerende opplæring. Han var heller ikke noe på om at hun skulle gi noen anmeldelse i det hele tatt. Datteren min tipset om denne læreren til en venninne. Hun hadde hatt noen timer på en annen skole hvor hun følte at hun ikke ble sett. Man kan være faglig flink, men har du ikke evne eller vilje til å se læring og progresjon ut fra elevers forutsetninger blir det heller tungt. Anonymkode: 3eaf1...38d
AnonymBruker Skrevet 16. april #7 Skrevet 16. april Beste er jo kjøre mest mulig. Kjør alt du får til med familie og venner i den måneden du venter også😊 Anonymkode: 4b132...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå