AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Hei! Jeg lurer på en ting! Testet positiv 14 dpo, svakt. (5. april) Tok ny test 2 dager etter og den ble sterkere. Begynte så å blø 8.april, som vanlig mensen. Tok ny test i dag 14. april, og den er mye sterkere. Hva kan dette bety? Noen erfaringer? Anonymkode: aee6c...143
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Svangerskapsblødning kan man ha uten at det betyr spontanabort. Du kan spørre legen din om å måle hcg stigning med noen dagers mellomrom. Anonymkode: c24a3...444
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Svangerskapsblødning kan man ha uten at det betyr spontanabort. Du kan spørre legen din om å måle hcg stigning med noen dagers mellomrom. Anonymkode: c24a3...444 Selv om mensen «var som vanlig»? Anonymkode: aee6c...143
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Selv om mensen «var som vanlig»? Anonymkode: aee6c...143 Jeg vet ikke hva vanlig mensen er for deg. Generelt sies det at blødning alene eller kramper alene ikke trenger å være en dårlig ting og er ganske normalt å oppleve. Blødning og kramper sammen har generelt dårligere prognoser. Anonymkode: c24a3...444
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet ikke hva vanlig mensen er for deg. Generelt sies det at blødning alene eller kramper alene ikke trenger å være en dårlig ting og er ganske normalt å oppleve. Blødning og kramper sammen har generelt dårligere prognoser. Anonymkode: c24a3...444 Okei, tusen takk for svar! Anonymkode: aee6c...143
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Da jeg hadde kjemisk i uke 5 ble testen negativ med en gang blødningen kom. Anonymkode: 77069...9a9
AnonymBruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg hadde kjemisk i uke 5 ble testen negativ med en gang blødningen kom. Anonymkode: 77069...9a9 Ja, ikke sant. Jeg hadde MA i høst, og fikk en kjemisk graviditet 3 mnd etter det. Da vart testen fort negativ igjen ja.. Rare greier dette, må vell få målt hcg. Eneste problemet er at jeg er ekstrem redd sykehus/leger. Anonymkode: aee6c...143
AnonymBruker Skrevet 15. april #9 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, ikke sant. Jeg hadde MA i høst, og fikk en kjemisk graviditet 3 mnd etter det. Da vart testen fort negativ igjen ja.. Rare greier dette, må vell få målt hcg. Eneste problemet er at jeg er ekstrem redd sykehus/leger. Anonymkode: aee6c...143 Hvis du er gravid må du jo forholde deg til både leger og sykehus… Hvis du vil vente med lege nå, så er det ikke noe i veien for å vente en ukes tid og teste selv igjen. Hvis den fremdeles er sterk da, er det neppe en kjemisk graviditet. Det er ikke så uvanlig å blø, uten at det nødvendigvis betyr at noe er galt. Anonymkode: 3c965...a56
AnonymBruker Skrevet 15. april #10 Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis du er gravid må du jo forholde deg til både leger og sykehus… Hvis du vil vente med lege nå, så er det ikke noe i veien for å vente en ukes tid og teste selv igjen. Hvis den fremdeles er sterk da, er det neppe en kjemisk graviditet. Det er ikke så uvanlig å blø, uten at det nødvendigvis betyr at noe er galt. Anonymkode: 3c965...a56 Ja, det er jeg jo klar over selvsagt har ei fra før på straks 2 år, men er fortsatt veldig redd. Nåler er nok det verste jeg vet. Takk for tips om å vente å ta en ny test! Tenker jeg gjør det først, så evt. hcg måling eller en TUL, om testen fortsatt er positiv tusen takk for fine svar, setter pris på det! Anonymkode: aee6c...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå