AnonymBruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Er enslig. Jeg har pleid å ferie med eksen og hans fam siden vi har et barn sammen, men det har som regel vært ubehagelig og mindre trivelig. Det er en del frekke kommentarer for å si det slik. I år har eksen fått seg dame, som han har blitt samboer med så kjapt han kunne ( omtrent to mnd etter de ble sammen) så jeg tror det er på tide at jeg ikke feirer med den gjengen der. Det er helt ok, bare litt kjipt pga barnet men barnet er 12 og straks tenåring, så han bryr seg ikke tror jeg. Hva gjør andre her som er enslige men så store barn? Anonymkode: 57d47...e84
AnonymBruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Skal barnet være hos deg eller eksen på 17.mai? Hvis barnet skal være hos deg så bør du jo feire for hans skyld. Hvis ikke så kan du jo gjøre hva du vil den dagen. Anonymkode: 9aa7f...e0d 7
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Hadde kost meg alene hjemme hvis barnet skal være hos far. Nå har jeg tenåringer som ikke går i tog og som vil møte venner. Så jeg koser meg alene hjemme. Er ferdig med å stresse til byen for å se toget. Har også hatt barn i korps og da var 17 Mai en lang dag Anonymkode: 57adf...20f 5
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde kost meg alene hjemme hvis barnet skal være hos far. Nå har jeg tenåringer som ikke går i tog og som vil møte venner. Så jeg koser meg alene hjemme. Er ferdig med å stresse til byen for å se toget. Har også hatt barn i korps og da var 17 Mai en lang dag Anonymkode: 57adf...20f Jeg lurer på det. Anonymkode: 57d47...e84
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april Er barnet siste året på barneskolen eller første på ungdomsskolen? Om far uannsett tar barnet til tog på barneskolen og alt det der så trenger jo ikke du å bli med. Helt forståelig at du ikke ønsker i den situasjonen og det går nok fint for barnet så lenge den har 1 forelder og familie der Vil jo tro dere har vært skilt en stund så barnet er vel vant til at ikke begge foreldre deltar på alt. En 12-åring er vel heller ikke så mye med foreldrene sine på 17. mai. Anonymkode: a485b...5c4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Skrevet 14. april Vi sluttet å feire 17-mai da ungene var 8 og 10 år gamle. De ville ikke være med i noe tog, det var ikke noe særlig til feiring igjennom skolen (kun kaffe på samfunnshuset), og de likte ikke å pynte seg. Vi "feiret" dagen ved å dra på fjellet eller ved å gå ned til elva. Fisket litt, tente bål, eller bare var der for å nyte naturen. Det er jo noe av det beste Norge har å by på! Vi hadde vel noe ekstra godt til middag, og det var is til dessert, men vi pyntet oss ikke og så heller ikke noe 17-mai relatert på tv'n. Det eneste som hadde med feiring å gjøre, var vel at vi hadde med et lite flagg som ble med på bildene. Da ungene ble eldre så ville de ikke lengre være med på turene, men heller være hjemme og kose seg. Ble vel omtrent som en ekstra lørdag, og ingen av oss hadde dårlig samvittighet for det. Anonymkode: 7f589...58b 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #8 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Er barnet siste året på barneskolen eller første på ungdomsskolen? Om far uannsett tar barnet til tog på barneskolen og alt det der så trenger jo ikke du å bli med. Helt forståelig at du ikke ønsker i den situasjonen og det går nok fint for barnet så lenge den har 1 forelder og familie der Vil jo tro dere har vært skilt en stund så barnet er vel vant til at ikke begge foreldre deltar på alt. En 12-åring er vel heller ikke så mye med foreldrene sine på 17. mai. Anonymkode: a485b...5c4 Siste året på barneskolen ja, og det er pappauka. Jeg synes det er litt trist å ikke være med sønnen min og at dagen på en måte bare forsvinner, og blir en helt normal hverdag og ikke noe fest. 🤔 Men samtidig så er det ubehagelig mtp eksen og hans fam også. Men det værste er Kansje at barnet skal tenke at det er trist for meg. Noe gjerne de voksne hauser opp litt om jeg ikke er der. Anonymkode: 57d47...e84
AnonymBruker Skrevet 14. april #9 Skrevet 14. april Dersom barnet skal gå i tog, så ville jeg pyntet meg og møtt opp og sett på toget, kanskje tatt et bilde av barnet. Og så ville jeg reist hjem og hatt en helt rolig fridag hjemme etterpå. (I koseklær på sofaen.) Anonymkode: 8850c...2b7 4 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Skrevet 14. april har du noen venner eller noen i familien du kan henge deg med på for en lunsj eller middag? koselig det og bare for å ha gjort noe, og så nyte resten av dagen i fred 🙂 Anonymkode: 2a2d8...5f4
AnonymBruker Skrevet 14. april #11 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Siste året på barneskolen ja, og det er pappauka. Jeg synes det er litt trist å ikke være med sønnen min og at dagen på en måte bare forsvinner, og blir en helt normal hverdag og ikke noe fest. 🤔 Men samtidig så er det ubehagelig mtp eksen og hans fam også. Men det værste er Kansje at barnet skal tenke at det er trist for meg. Noe gjerne de voksne hauser opp litt om jeg ikke er der. Anonymkode: 57d47...e84 Kan du ikke feire det på din måte, for deg selv? Gå ned og se på toget hvis du vil det, evt ha på NRK-sendingen på TV. Gå deg en tur, lag en god middag som du liker, kjøp en flaske bobler, is til dessert, se en god film eller TV-serie... Anonymkode: 9aa7f...e0d 1
Boetica Skrevet 14. april #12 Skrevet 14. april Inviter en venninne på lunsj, gå og se på toget, og forøvrig slapp av ☺️
AnonymBruker Skrevet 14. april #13 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): de likte ikke å pynte seg. Anonymkode: 7f589...58b Barn tar etter foreldrene sine 🙂 Anonymkode: 6865a...b4f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå