Gå til innhold

Deo som lukter godt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til deo som lukter godt og som er snill mot huden? Føler jeg har prøvd det meste uten å finne noen. 

Anonymkode: c62bf...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Garnier sin lyse grønne med mineraler, først vanlig deo så spray deo med samme merke og lukt over 

Anonymkode: 58c3a...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til biotherm, den med blå kork. Koster mer, men verdt det. 

Anonymkode: 7dc86...1e6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmolive er jeg glad i. Kjøpes billigst på Normal til under 20kr stykket. Happy og Harmoni er mine favoritter, men bringebær er også god synes jeg. Lukter uten å lukte for mye, eller klø, og tar veldig godt svette. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 13.54):

Jeg sverger til biotherm, den med blå kork. Koster mer, men verdt det. 

Anonymkode: 7dc86...1e6

Denne? 🙂 Bioterm har mange, har prøvd den som er grønn farge men likte ikke den. 

IMG_1466.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med parfymefri deo og heller bruke den parfymen du føler for?

Anonymkode: d3f1f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva med parfymefri deo og heller bruke den parfymen du føler for?

Anonymkode: d3f1f...32e

God ide, men er lukt-sensitiv så sliter å finne milde nok parfymer som ikke overvelder meg❤️.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mei88 skrev (2 timer siden):

Sjekk ut boblehuset sin

Aldri luktet så mye svette som da jeg prøvde boblehuset sin, kastet den seriøst i søpla.

Anonymkode: 49d03...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daisy-love skrev (På 14.4.2025 den 13.55):

Palmolive er jeg glad i. Kjøpes billigst på Normal til under 20kr stykket. Happy og Harmoni er mine favoritter, men bringebær er også god synes jeg. Lukter uten å lukte for mye, eller klø, og tar veldig godt svette. 

Du har alltid kloke råd.

Anonymkode: 9cbac...010

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne tipset om rituals sin deo, den lukter godt og holder det tørt. Ble overrasket over hvor bra den var!

Anonymkode: eb4d5...9b8

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk sluttet med daglig deo. Luktet stygt uansett hva jeg brukte. Har prøvd både biotherm, garnier, palmolive, dove, wild, rituals, aco og alt i mellom. Bruker Perspirex to ganger i uken før jeg legger meg og vasker meg godt under armene i dusjen daglig. Bruker i tillegg en bomullsdott som jeg sprayer med pittelitt parfyme og dabber litt under armene. Nå føler jeg endelig at jeg ikke lukter lenger. Svetter ikke noe særlig heller. Ser du er lukt-sensitiv og ikke finner parfymer som er milde nok, så da vil vel mange av deodorantene som nevnes også være litt for sterke på lukt? 

Anonymkode: 031dc...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du har alltid kloke råd.

Anonymkode: 9cbac...010

Tusen takk for at du synes det😊 Det blir satt pris på, og jeg gjør mitt beste :roser:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

God ide, men er lukt-sensitiv så sliter å finne milde nok parfymer som ikke overvelder meg❤️.. 

Da har du kanskje forsøkt neutral sin?

Jeg er også luktsensitiv, men Sterilan med aloe vera tåler jeg ganske greit. Bruker den ikke hver dag (på hjemmekontor o.l)

Anonymkode: 75f94...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Aldri luktet så mye svette som da jeg prøvde boblehuset sin, kastet den seriøst i søpla.

Anonymkode: 49d03...ec9

Hvor lenge prøvde du? Boblehuset sin er uten aluminium,så den er ikke en antiperspirant 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nivea roll-on, tror den heter Dry Comfort. Kjøpes mange steder, bl.a. hos Normal. Brukt den lenge. Den lukter mildt og godt og fungerer til det den skal. Forebygge svettelukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nivea Dry Comfort eller Nivea Dry Fresh. Den siste er best, men ikke alle steder de har den. Kjøper oftest på Rusta eller Europris. 

Anonymkode: 4a0c6...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min favoritt er Mitchum sin rosa, powder fresh. 

Anonymkode: 4d4a2...2d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...