AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Del Skrevet 13. april Vaskemaskinen streiket i dag midt i påskeferien😪😪 har mye å vaske. Det kom masse tøy fra barnehagen på fredag som må vaskes. Vi kan ikke klare oss en eneste dag uten vaskemaskin. Jeg sitter å ser på vaskemasiner...både nye og brukte. Klarer ikke å velge...skal jeg gå for en brukt Miele eller en ny electrolux?? Prisen vil ligge på rundt 5000kr. Om jeg kjøper brukt kjøper jeg fra de firmaene som leverer og henter og gir 6mnd garanti. Kan dere komme med forslag🥰 Anonymkode: 6cc98...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Del Skrevet 13. april Ny gir jo mye lenger garanti. Hadde kjøpt ny. Miele er ikke sååå mye bedre. Bare dyrere. Anonymkode: 140fd...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Del Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ny gir jo mye lenger garanti. Hadde kjøpt ny. Miele er ikke sååå mye bedre. Bare dyrere. Anonymkode: 140fd...b1a Hmm klarer ikke å bestemme. Men takk for svar Anonymkode: 6cc98...457 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Del Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Vaskemaskinen streiket i dag midt i påskeferien😪😪 har mye å vaske. Det kom masse tøy fra barnehagen på fredag som må vaskes. Vi kan ikke klare oss en eneste dag uten vaskemaskin. Jeg sitter å ser på vaskemasiner...både nye og brukte. Klarer ikke å velge...skal jeg gå for en brukt Miele eller en ny electrolux?? Prisen vil ligge på rundt 5000kr. Om jeg kjøper brukt kjøper jeg fra de firmaene som leverer og henter og gir 6mnd garanti. Kan dere komme med forslag🥰 Anonymkode: 6cc98...457 Hadde aldri kjøpt fra de firmaene du nevner. Sjekket opp forhold rundt noen slike firma da vi solgt brukte hvitevarer. Vi har en Elektrolux av billig typen og den er helt grei. Kjøpt påElkjøp med en ordinærpris på nesten ti og på salg/kampanje til den prisen du nevner. Kunne kjøpt Miele, men vi har en del papir og andre ting som ikke skal i vaskemaskiner som pleier å snike seg inn i vaskemaskinene og da blir de ødelagt etter kort tid. Anonymkode: 49200...af1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Del Skrevet 14. april Vi kjøpte en mellomting mellom det dyreste og billigste, og det ble bosch. Vi er veldig fornøyd med den (6 året vi har den nå). Ville ikke kjøpt billig electrolux. Skulle vi kjøpt brukt så hadde vi nok gått for en Miele slik som dere tenker. Anonymkode: 6ade4...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 14. april #6 Del Skrevet 14. april Det finnes også en del gode bruktkjøp på Finn og Facebook grupper. Hvis du først vurderer brukt er det et alternativ. Jeg var heldig og kjøpte en veldig pent brukt til en tusenlapp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april #7 Del Skrevet 14. april Ville helt klart kjøpt ny maskin med fem års garanti. Anonymkode: 9203a...2d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå