Gå til innhold

Hvor tykke strømpebukse bruker du nå under skjørt/kjolen når tempraturen er slik den nå? Eller skal jeg bruke tighs under?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor tykke strømpebukse bruker du nå under skjørt/kjolen når tempraturen er slik den nå? Eller skal jeg bruke tighs under?

Hva gjør du ?

Anonymkode: 0e1e9...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker stortsett 40 den men jeg har så mange strømpebukser både i forskjellige tykkelser og mønster at jeg tar den strømpebuksa som ser best ut med antrekket i sin helhet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er temperaturen nå da? I Kautokeino er det snøvær. I Tafjord 15 plussgrader og sol.

Gå med det som holder deg varm, der du bor (gjetter på Oslo, så 17 grader på dagtid, da hadde jeg droppet strømpebukser).

Anonymkode: 3acfe...0ee

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker strømpebukser som ikke er gjennomsiktige. Så minst 40 den. Uavhengig av temperatur egentlig. 

Anonymkode: cce3e...0fe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva gjør du ?

Anonymkode: 0e1e9...214

Hva er temperaturen der du er, og hvor i landet er du? 

For meg som bor på Sørlandet, kan jeg godt gå helt uten strømpebukse. På lørdag hadde jeg årets første dag med kjole og bare legger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dobbeltpost* 

Endret av Perelandra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Perelandra skrev (42 minutter siden):

Hva er temperaturen der du er, og hvor i landet er du? 

For meg som bor på Sørlandet, kan jeg godt gå helt uten strømpebukse. På lørdag hadde jeg årets første dag med kjole og bare legger 

Det kan jo være andre grunner til å bruke strømpebukse en hvor en bor i landet? Folk som går/står mye og har problemer med beina må gjerne bruke strømpebukser med støtte i, noen har kleskoder osv. Da betyr ikke temperatur eller landsdel noe.

Anonymkode: a1cc2...0b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan jo være andre grunner til å bruke strømpebukse en hvor en bor i landet? Folk som går/står mye og har problemer med beina må gjerne bruke strømpebukser med støtte i, noen har kleskoder osv. Da betyr ikke temperatur eller landsdel noe.

Men hvis det var tilfellet for TS, hadde hun neppe spurt dette spørsmålet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Men TS skrev jo "når tempraturen er slik den nå", og da bør vi vite hva slags temperatur der er hos TS for å kunne gi gode svar.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fortsatt varm strømpebukse under. Ull/bomull/fleece. Blir det varmt i løpet av dagen. Tar jeg den av. Men det har bare skjedd en gang så langt i år. 

Anonymkode: 29b98...bfd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker ullstrømpis eller ulltights. Er bare sånn rundt 10 grader. 

Anonymkode: 18374...a96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det har jo ingenting med hi og gjøre? 
ja, når jeg jobbet et sted med kleskode og ikke kunne gå med bare ben brukte jeg stay- ups i 8 den i juni/ juli i Oslo når det var 20+ . De hadde lett kompresjon også. Hjalp det? 

Anonymkode: 4a1a7...c63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De siste dagene har jeg gått uten strømper. Blir litt kjøligere i morgen, så da blir det nok strømper. 40 eller 66 den, kommer an på hvilket antrekk jeg velger. Ser på vind også og ikke bare temperatur når jeg velger dagens antrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er fremdeles kaldt ute, kanskje ikke midt i solsteiken en time for dagen men ellers. Så vårkåt og  ekshibisjonistisk at jeg må for enhver pris vise legger er jeg ikke. Bruker ikke noe tynnere enn 40 den, men er ikke mange dagene siden jeg gjekk med ull strømpebukse 

Anonymkode: c3781...c02

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Men hvis det var tilfellet for TS, hadde hun neppe spurt dette spørsmålet. 

- eller han...

Synes det er et merkelig spørsmål. De fleste av oss bruker da strømpebukse etter temperaturen ute...

Anonymkode: ee391...92a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er fremdeles kaldt ute, kanskje ikke midt i solsteiken en time for dagen men ellers. Så vårkåt og  ekshibisjonistisk at jeg må for enhver pris vise legger er jeg ikke. Bruker ikke noe tynnere enn 40 den, men er ikke mange dagene siden jeg gjekk med ull strømpebukse 

Ekshibisjonistisk å vise leggene? Hvilket århundre kom du ramlende ut fra?

Anonymkode: 3dae5...3a9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om våren (og tidlig høst) er det stort sett nude eller sorte stayups i 15 el 20 den som gjelder, helst semishine. Brukes mest på jobb, men begynner så smått å bruke sommerkjoler, og da bruker jeg nude strømper under. 

Anonymkode: 57ce7...bf1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ekshibisjonistisk å vise leggene? Hvilket århundre kom du ramlende ut fra?

Anonymkode: 3dae5...3a9

Når du tar tak i et ord så får du også klare å lese konteksten. 

"FOR ENHVER PRIS".....

Folk som for enhver pris må vise bar hud når det er kaldt er smålig ekshibisjonistisk ja.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du tar tak i et ord så får du også klare å lese konteksten. 

"FOR ENHVER PRIS".....

Folk som for enhver pris må vise bar hud når det er kaldt er smålig ekshibisjonistisk ja.

Ja, jeg vil for enhver pris vise fram til vinterbleke legene mine 😅 skikkelig ekshibisjonist. 
for det første er vi ikke like når det gjelder definisjonen av « kaldt «. Litt uv stråler og d- vitaminer har vi ikke vondt av nå etter vinterent. Faktisk er jeg så ekshibisjonist at jeg brukte bikini på verandaen i går. Eller, ingen som så meg, men sikker ekshibisjonistisk nok når man « for enhver pris « må ha bar hud ute før fellesferien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...