AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:10 #1 Del Skrevet søndag kl 22:10 Hver gang det kommer ut ny sesong, så passer jeg på å ikke se mer enn en episode fordelt på 2-4 uker, sånn at jeg kan nyte de over lengre tid og bli motivert i min egen hverdag opp mot trening og ernæring. Skulle ønske man kunne se noe mer av dette. Vet dere av noe lignende en kan se? Anonymkode: 543dc...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 22:11 #2 Del Skrevet søndag kl 22:11 Biggest Loser/Slankekrigen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 00:41 #3 Del Skrevet i går, 00:41 Jeg får mye motivasjon av å se Kompani Lauritzen! At "vanlige folk" klarer ting de aldri trodde de skulle klare hjelper meg med å ville utforske hva jeg får til og fjerner litt av mine selvbegrensende tanker. Anonymkode: a1e4b...218 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:10 #4 Del Skrevet i går, 07:10 Den svenske versjonen ligger på Max. Husker ikke navnet i farten. Anonymkode: 7ff85...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #5 Del Skrevet i går, 07:18 Jeg blir motivert av å se sånne crazy feite mennesker på TLC, fra USA. Sånne som nesten må løftes med kran ut av huset. De trener jo ikke og det er et helt annet type program. Men jeg tenker alltid, spis sunt og tren når jeg ser på det der Anonymkode: 62b95...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 07:19 #6 Del Skrevet i går, 07:19 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg blir motivert av å se sånne crazy feite mennesker på TLC, fra USA. Sånne som nesten må løftes med kran ut av huset. De trener jo ikke og det er et helt annet type program. Men jeg tenker alltid, spis sunt og tren når jeg ser på det der Anonymkode: 62b95...906 Jeg også. Ser mye på My 600 lb Life. Jeg er selv svært overvektig og i dårlig form. Men jeg føler meg nesten slank og i god form når jeg ser på dem. Jeg blir også motivert av 16 ukers helvete, men de er alltid i bedre form enn meg. Jeg skal være ærlig å innrømme at det er motiverende å noen ganger se noen som er i dårligere form enn meg. Anonymkode: 34cde...7a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 11:05 #7 Del Skrevet i går, 11:05 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Den svenske versjonen ligger på Max. Husker ikke navnet i farten. Anonymkode: 7ff85...01b Den store helsereisen heter den svenske versjonen Anonymkode: 5e5a8...45a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå