Bil123 Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Hei. Eg har skreve ett innlegg for ei stund tilbake om att eg er blitt kjent med en amerikanar på ett spill. Vi har snakket 2 år. Og nå 150 dager på snapchat uavbrutt, hele dagene. Nå er er det 5 dager til han kjem til Norge og jeg skal hente han på flyplassen. Eg er så spent og nervøs. Det eg grua meg mest til er å snakke engelsk. Eg har ikkje så god trening akkurat der. Viss dette blir ett forhold etterkvart, så blir det ho avstandsforhold. Eg ser det er mange som blir sammen, men enda det etter ei tid. Eg har forstått det sånn att han vil komme ofte på besøk om dette skjer. Eg kan dessverre ikkje dra til USA pga min sitvasjon som eg er i. Helsa mi er ikkje på topp. Er her noken som kan komme med gode råd til meg, som har vert i en sånn sitvasjon sjølv? Kva er bra? Kva er ikkje så bra? Tips osv.. Eg er jo dønn forelska, men dessverre med verdens dårligste sjølvtilliten. Prøvd å jobba med det no nokre mnd. Men det går ikkje så bra. Redd for att han har sett for seg noke heilt anna osv. Sjølv har han sagt att det er ikkje kropp som betyr noke. Men man vil jo føle att mannen vil ha deg på alle måta. Han er en gentleman, old school. Vil finne sinn for alltid. Han har hatt noken dårlige forhold fra før. Spesielt 2. Samme med meg, derfor sjølvtilliten min er som den er. 4
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Ikke gjør det. Jeg hadde lengta meg syk hadde det vært meg. Se på han som potensielt en venn og ikke noe mer. Spar deg for hjertesorg om du kan. Anonymkode: 1df89...a12 10
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Skal han bo på hotell? Ikke la ham bo hjemme hos deg, for så lenge du er såpass usikker på deg selv og forelsket, så er du et lett bytte for en som kan komme til å presse dine grenser ved å manipulere deg. Dette er en mann du ikke kjenner (tross snapping). Du vet han har flere dårlige forhold bak seg, det i seg selv burde vært et rødt flagg. Videre vil dere ha språkutfordringer og kulturforskjeller å hanskes med. Dette gjør det vanskeligere for deg å se ev. flere røde flagg enn om dette hadde vært en norsk mann. Hvordan livnærer denne mannen seg siden han har tid til å snappe med deg hele dagene og sier han planlegger å komme ofte til Norge slik kostnadsnivået nå er? Jeg ser ikke særlig annet enn en lang rekke røde flagg i dette opplegget! Sørg for å beskytte deg selv. Informer familie og venner om at han kommer, gi dem all personlig informasjon du har på ham. La venner av deg møte ham. Og ikke ha sex med ham på dette besøket! La ham bo et annet sted enn hos deg! Og ha et kodeord du kan bruke i en melding til en venn om du skulle trenge hjelp. Anonymkode: c2b55...ebf 15 1 6
Bil123 Skrevet 13. april Forfatter #4 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skal han bo på hotell? Ikke la ham bo hjemme hos deg, for så lenge du er såpass usikker på deg selv og forelsket, så er du et lett bytte for en som kan komme til å presse dine grenser ved å manipulere deg. Dette er en mann du ikke kjenner (tross snapping). Du vet han har flere dårlige forhold bak seg, det i seg selv burde vært et rødt flagg. Videre vil dere ha språkutfordringer og kulturforskjeller å hanskes med. Dette gjør det vanskeligere for deg å se ev. flere røde flagg enn om dette hadde vært en norsk mann. Hvordan livnærer denne mannen seg siden han har tid til å snappe med deg hele dagene og sier han planlegger å komme ofte til Norge slik kostnadsnivået nå er? Jeg ser ikke særlig annet enn en lang rekke røde flagg i dette opplegget! Sørg for å beskytte deg selv. Informer familie og venner om at han kommer, gi dem all personlig informasjon du har på ham. La venner av deg møte ham. Og ikke ha sex med ham på dette besøket! La ham bo et annet sted enn hos deg! Og ha et kodeord du kan bruke i en melding til en venn om du skulle trenge hjelp. Anonymkode: c2b55...ebf Han er brannmann, og lastebilsjåfør. Jobber døgnet rundt. Og veteran. Eg har informert alle om han. Han veit ditta, han skal også møte dei. (Eg har avtalt med ei venninde att viss eg skriver sos så ringer ho meg, om det berre er for å seie hei) Han syns det berre er kjekt. Han ser virkeleg fram til denne turen. Han gler seg til å le og slappe av sammen med meg. Og dra på dagsturer. Han blir i 7 dagar. Dårlege Forhold kan mann ikkje styre. Eg sjølv har vert sammen med en psykopat...ser raude flagg overalt. Og eg tenker att det også kan gå andre veien. Kvinner er ikkje enklare enn menn. Mykje psykisk og fysisk der også. 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Det blir nok Jens stoltenberg English her skjønner jeg 😂 Anonymkode: 2ade9...519 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Her er historien for de som vil lese seg opp så slipper ts å fortelle alt om han på nytt. Anonymkode: 61516...eff 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det blir nok Jens stoltenberg English her skjønner jeg 😂 Anonymkode: 2ade9...519 Jensemann har gjort seg forstått i alle år han, så ikke noe å le av. Tviler på at du har vært statsminister, finansminister og generalsekretær i NATO 😂 Anonymkode: 2cba0...fdb 9 9
Bil123 Skrevet 13. april Forfatter #8 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det blir nok Jens stoltenberg English her skjønner jeg 😂 Anonymkode: 2ade9...519 Hahaha, ja du forstår det du og 😂😂😂 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Har dere tenkt på hvordan dette forholdet eventuelt skal fungere frem i tid, altså om dere skal flytte sammen og hvordan det skal foregå?. Han vil ikke ha sjans til å skaffe seg oppholdstillatelse i Norge på egen hånd så lenge han ikke har en meget spesiell utdanning som det er sterkt behov for i Norge, hvis dere skal gifte dere og du skal stå som referanseperson så stilles det store økonomiske krav og andre krav til deg. Samme blir andre veien hvis dere skal bo i USA, der vil du få problemer med helseforsikring og hvis du allerede har problemer med helsen så vil du slite med å få forsikring. Om du får forsikring så vil den ikke gjelde for de helseproblemene du har i dag, havner du på sykehus så kan regningen fort bli flere millioner kroner som du må betale ut av egen lomme. Anonymkode: 9d420...9d0 2 6
AnonymBruker Skrevet 14. april #10 Skrevet 14. april Vet han hvordan du ser ut og at du har dårlig helse? Anonymkode: 24f71...001 1 1
Bil123 Skrevet 14. april Forfatter #11 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Vet han hvordan du ser ut og at du har dårlig helse? Anonymkode: 24f71...001 Js, sjølvsagt gjer han det.
Bil123 Skrevet 14. april Forfatter #12 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har dere tenkt på hvordan dette forholdet eventuelt skal fungere frem i tid, altså om dere skal flytte sammen og hvordan det skal foregå?. Han vil ikke ha sjans til å skaffe seg oppholdstillatelse i Norge på egen hånd så lenge han ikke har en meget spesiell utdanning som det er sterkt behov for i Norge, hvis dere skal gifte dere og du skal stå som referanseperson så stilles det store økonomiske krav og andre krav til deg. Samme blir andre veien hvis dere skal bo i USA, der vil du få problemer med helseforsikring og hvis du allerede har problemer med helsen så vil du slite med å få forsikring. Om du får forsikring så vil den ikke gjelde for de helseproblemene du har i dag, havner du på sykehus så kan regningen fort bli flere millioner kroner som du må betale ut av egen lomme. Anonymkode: 9d420...9d0 Er evt han som flytter til Norge. Men det er jo fram i tid 😅 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #13 Skrevet 14. april Se lastebilmannen først, sikre deg på mer enn å skulle sende en melding. Dette synes jeg er svært uforsvarlig, han burde ikke bo hjemme hos deg, får oppriktig vondt i magen av dette. Anonymkode: a92e0...5c3 6 3
Bil123 Skrevet 14. april Forfatter #14 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Se lastebilmannen først, sikre deg på mer enn å skulle sende en melding. Dette synes jeg er svært uforsvarlig, han burde ikke bo hjemme hos deg, får oppriktig vondt i magen av dette. Anonymkode: a92e0...5c3 ? Det er samme person. Han har hovedsakelig vert brannmann i mange år. 😅 1
Honey Dew Skrevet 14. april #15 Skrevet 14. april Bil123 skrev (14 timer siden): Han er brannmann, og lastebilsjåfør. Jobber døgnet rundt. Og veteran. Eg har informert alle om han. Han veit ditta, han skal også møte dei. (Eg har avtalt med ei venninde att viss eg skriver sos så ringer ho meg, om det berre er for å seie hei) Han syns det berre er kjekt. Han ser virkeleg fram til denne turen. Han gler seg til å le og slappe av sammen med meg. Og dra på dagsturer. Han blir i 7 dagar. Dårlege Forhold kan mann ikkje styre. Eg sjølv har vert sammen med en psykopat...ser raude flagg overalt. Og eg tenker att det også kan gå andre veien. Kvinner er ikkje enklare enn menn. Mykje psykisk og fysisk der også. Sier han ja, men jeg tviler på at det er sant. 5
AnonymBruker Skrevet 14. april #17 Skrevet 14. april Bil123 skrev (1 minutt siden): Dokke gjer meg jo kjempe usikker....... Du har ikkje barn buande heime, sant? Anonymkode: 1d9f9...5ab 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #18 Skrevet 14. april Bil123 skrev (14 timer siden): Han er brannmann, og lastebilsjåfør. Jobber døgnet rundt. Og veteran. Eg har informert alle om han. Han veit ditta, han skal også møte dei. (Eg har avtalt med ei venninde att viss eg skriver sos så ringer ho meg, om det berre er for å seie hei) Han syns det berre er kjekt. Han ser virkeleg fram til denne turen. Han gler seg til å le og slappe av sammen med meg. Og dra på dagsturer. Han blir i 7 dagar. Dårlege Forhold kan mann ikkje styre. Eg sjølv har vert sammen med en psykopat...ser raude flagg overalt. Og eg tenker att det også kan gå andre veien. Kvinner er ikkje enklare enn menn. Mykje psykisk og fysisk der også. Har du en plan b i tilfelle telefonen din ikke er tilgjengelig? Anonymkode: 88991...3af 1 2
Bil123 Skrevet 14. april Forfatter #19 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du har ikkje barn buande heime, sant? Anonymkode: 1d9f9...5ab Ja, det har eg. Men dei er på påskeferie ☺️
Bil123 Skrevet 14. april Forfatter #20 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du en plan b i tilfelle telefonen din ikke er tilgjengelig? Anonymkode: Nei, eg følger flowen 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå