AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april 8-åringen og bestekompisen hans har stjålet smågodt fra nærbutikken sammen. Denne bestekompisen har det ikke greit hjemme og foreldre som ikke helt makter å korrigere nok til at sønnen har normal folkeskikk. Kjempemorsom gutt, som fortsatt er velkommen, men ønsker å si de må ta en liten pause fra hverandre frem til de gjør mindre rampestreker. Hva sier man i en sånn her situasjon, til begge barna? Anonymkode: 23a1d...542
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Min sønn var vel 2 år eldre enn din da jeg begynte å se at det ble veldig mye ugrei oppførsel når han var sammen med en av kompisene sine. Jeg sa ikke noe til han om det, for det tror jeg faktisk hadde gitt motsatt effekt. Jeg fokuserte på å lage avtaler med andre venner og således sørge for at han var mer sammen med de. Anonymkode: 1c881...eee
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Har opplevd det med to av vennene til barna. Vi har altid sakt i fra, satt grenser og pratet med begge barna og mine egne. Hvert uønsket adferd og litt ugang. Det jeg altid har sakt at døren vår altid vil stå åpen uansett venner. Tester de grenser så behandles de likt som mine barn. Nå er både eldste og yngste 12 og 15. De har fortsatt de vennene. Over tiden ble vi en trygg havn og uønsket adferd og oppførsel forsvant med årene. Jeg ser på disse barna som mine egne ❤️ Anonymkode: 25b22...6d0
AnonymBruker Skrevet 21. april #4 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 22.50): 8-åringen og bestekompisen hans har stjålet smågodt fra nærbutikken sammen. Denne bestekompisen har det ikke greit hjemme og foreldre som ikke helt makter å korrigere nok til at sønnen har normal folkeskikk. Kjempemorsom gutt, som fortsatt er velkommen, men ønsker å si de må ta en liten pause fra hverandre frem til de gjør mindre rampestreker. Hva sier man i en sånn her situasjon, til begge barna? Anonymkode: 23a1d...542 dette har aldri jeg gjort, jo mer du nekter jo mer spennende blir de barna Men nå er min 12 og forstår mer selv, hn har kuttet ut mange av de mest bråkete og de som finner på mye ramp Anonymkode: 94a91...d3f
AnonymBruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 22.50): 8-åringen og bestekompisen hans har stjålet smågodt fra nærbutikken sammen. Denne bestekompisen har det ikke greit hjemme og foreldre som ikke helt makter å korrigere nok til at sønnen har normal folkeskikk. Kjempemorsom gutt, som fortsatt er velkommen, men ønsker å si de må ta en liten pause fra hverandre frem til de gjør mindre rampestreker. Hva sier man i en sånn her situasjon, til begge barna? Anonymkode: 23a1d...542 Pass på Ditt barn du og slutt å skylde på andre, du må lære ditt barn å si nei til dumme ring Anonymkode: 2e760...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå