AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april To år siden bruddet som var veldig uønsket fra min side. Går litt bedre i perioder, men så kommer savnet tilbake. Skjedde nå i påsken. Savner det vi hadde og ser andre rundt gjøre ting jeg og han gjorde sammen. Det gjør så vondt. Føler meg så ensom og alene som singel. Er også frykelig redd for at jeg lkke kommer til å oppleve kjærligheten på nytt. Dette er virkelig ikke lett. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: a695f...eb9 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april Litt for lite bakgrunnsinfo her, for eksempel om dere/du har barn? For mange, inkludert meg, så blir man påminnet i jul, påske og 17.mai at man er alene. De fleste andre dager er jo hverdager og vanlige helger, så da merker man det mindre. Jeg er ikke overrasket over at jeg synes det er spesielt å være singel/alene i julen, for det er egentlig min favoritt-tid på året. Rarere er det med påsken, har ikke spesielt forhold til den, men plutselig (palmehelgen & mandagen i den stille uke) så er naboer, kollegaer og andre folk borte vekk. På den måten jeg blir påminnet det hvert år Har barna mine annenhver uke, og annenhver jul og påske. Så snakker egentlig om annenhver jul/påske/17.mai. Jul alene, da er jeg godt forberedt med bøker, filmer, serier og et par julebesøk. Påsken gjør jeg minst mulig, et par skiturer om det er snø og vær til det, ellers for meg selv. Om jeg har et råd, så er det at det er ved høytider man merker savn og at man er alene sterkest. Så det lønner seg å være forberedt på de følelsene som kommer i de periodene. Anonymkode: 7ee98...dcf
Kullsyrevann Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Sommer og vår er den verste tiden å være singel hvis man har noen man savner som gnager i bakhodet. Stay strong. Eventuelt finn deg en sommerflørt, eller bruk tid på gode venner og familie. Ekser er ekser for en grunn. Ikke grav deg ned.
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Takk for svar. Tror ikke bare det har med høytiden å gjøre. Det har også mye å gjøre med at tiden går uten at jeg har møtt en ny mann. Jeg savner fellesskapet i et forhold, og jeg savner de fine stundene jeg hadde med han Anonymkode: a695f...eb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå