Anonym941 Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg har en datter på 10 måneder. Sluttet å amme for 4 måneder siden men har fremdeles ikke fått tilbake mensen enda, er dette normalt ? Er så redd den ikke kommer tilbake . Vi ønsker så sterkt et barn til
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Skjønner bekymringen, men det er bare å prøve. Anonymkode: 0a8d6...948 1
Anonym941 Skrevet 13. april Forfatter #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner bekymringen, men det er bare å prøve. Anonymkode: 0a8d6...948 Vi gjør det men det er vel vanskelig hvis man ikke har fått mensen tilbake ? tenk om den ikke kommer tilbake ….. leser om andre som får den i mens de ammer eller rett etter de slutter
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april I all verden. Du fødte for under ett år siden, det går nok fint. Jeg fikk mensen tilbake da sønnen min var 10 mnd, gikk rett inn i regelmessig syklus. Dersom du ikke er 45 skjønner jeg ikke hva du stresser med? Anonymkode: fc439...cc6 3 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april Anonym941 skrev (1 minutt siden): Vi gjør det men det er vel vanskelig hvis man ikke har fått mensen tilbake ? tenk om den ikke kommer tilbake ….. leser om andre som får den i mens de ammer eller rett etter de slutter Du kan gå til privat gynekolog hvis du er bekymret. Anonymkode: 99984...cc6 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Det er nok veldig normal. Man kan også være litt uregelmessig til å begynne med. Anonymkode: 76953...384 1
mommyaka Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april Hadde du stabil syklus før du ble gravid. Gammel et du
Anonym941 Skrevet 13. april Forfatter #8 Skrevet 13. april Jeg er 36 .. er så redd for å ikke bli gravid igjen
Anonym941 Skrevet 13. april Forfatter #9 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (19 minutter siden): I all verden. Du fødte for under ett år siden, det går nok fint. Jeg fikk mensen tilbake da sønnen min var 10 mnd, gikk rett inn i regelmessig syklus. Dersom du ikke er 45 skjønner jeg ikke hva du stresser med? Anonymkode: fc439...cc6 Sluttet du og amme da ?
Anonym941 Skrevet 13. april Forfatter #10 Skrevet 13. april (endret) mommyaka skrev (6 minutter siden): Hadde du stabil syklus før du ble gravid. Gammel et du Ja eller ganske. 36 😕 Endret 13. april av Anonym941
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Jeg fikk den ikke igjen før jeg oppdaget at jeg var gravid, 6 måneder gammel baby... Anonymkode: 94e2b...ed3
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april Anonym941 skrev (14 minutter siden): Jeg er 36 .. er så redd for å ikke bli gravid igjen Lite sannsynlig. Hvis du ellers er frisk, er det ikke noe poeng i å dra til gynekolog, som noen andre foreslo. Det er helt normalt å ikke ha fått tilbake mensen ennå. Slapp av. Høyst sannsynlig vil du kunne bli gravid igjen. Anonymkode: 6ffcc...a40 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april Anonym941 skrev (14 minutter siden): Sluttet du og amme da ? Nei, ammet til barnet var litt over 2. Ble uplanlagt gravid rett etter ammeslutt fordi vi hoppet i høyet 1 (!!!!!) gang den syklusen og var på det tidspunktet nettopp fylt 36. 36 trenger ikke bety at det skal bli vanskelig, du har jo allerede blitt gravid en gang. Hadde du vært over 40 hadde jeg skjønt panikken mer. Gled deg over babyen din og nyt mannen din så skal du se det ordnet seg 😊 Anonymkode: fc439...cc6
AnonymBruker Skrevet 14. april #14 Skrevet 14. april Jeg fikk fleste da jeg var 36 og andre da jeg var 39, begge satt med en gang. Anonymkode: 7462e...047
AnonymBruker Skrevet 14. april #15 Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk fleste da jeg var 36 og andre da jeg var 39, begge satt med en gang. Anonymkode: 7462e...047 Første* Anonymkode: 7462e...047
AnonymBruker Skrevet 14. april #16 Skrevet 14. april Det er normalt at det kan ta litt tid, og at den er uregelmessig eller annerledes enn før i starten. Husk også at eggløsningen gjerne kommer før mensen, så hvis dere har sex uten prevensjon, kan du jo bli gravid igjen før den kommer tilbake... Ville ikke stressa med det ennå, men du kan jo oppsøke gynekolog hvis du fortsatt ikke har fått mensen 12 mnd etter fødsel (men jeg tipper den er tilbake da, eller du er allerede gravid ). Anonymkode: 0d811...96a
AnonymBruker Skrevet 14. april #17 Skrevet 14. april Jeg og. 😞 Hatt en MA og blir lett gravid ellers men tar tid dette. Anonymkode: 6b568...54b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå