Gå til innhold

«Mammadalt» som ikke vil til Pappa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta vår er snart 3 år. Bestemt og god, og bestemt. Sa jeg bestemt? 

Hun har alltid vært en «Mammadalt», men i det siste har det vært ekstremt tungt for Pappa’n i huset. Pappan er verdens fineste og beste pappa. Så leken og kjærlig, og forguder jenta si. Men, uansett hva han sier eller gjør så er det «nei pappa», «ikke du», «gå bort», osv. Om hun er sliten og trøtt er det et rent helvette. Hun slår og sparker han og roper å hyler etter meg. Vi legger annenhver kveld, og jeg går aldri inn når han legger (selv om hun ALLTID hyler etter meg). Hos meg gråter hun aldri. 

Nå begynner dette å gå skikkelig inn på pappan her, og han sliter skikkelig med at det er sånn. Jeg prøver å snakke med han om det, men det hjelper liksom ikke. Hver dag er en kamp for pappan, og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor. 

Har dere noen tips her? Antar at dette er rimelig normalt, altså..

Anonymkode: e4938...f3f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

samme problemet var her,men her fikk ikke barnet noe valg, men var selvsagt tøft for oss alle 3 i en periode,men er vel gjerne sånn at mamma er best når man er sliten, trøtt eller lei seg,men her lærte min at hn måtte gå til far av og til også, hjelp veldig når hn var sånn 4-5 år og senere blir hn mer pappa, så ikke stress

Anonymkode: cfd94...f5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...