Gå til innhold

The Gathering

Stor pike

Anbefalte innlegg

Min sønn skal på the Gathering. Ikke vært der tidligere. Han har kjøpt billett, men jeg vet ikke om han har kjøpt med sitteplass. Hvis han ikke har sitteplass, sitter han på gulvet med laptopen sin da? Og er det en helvetes kø for å komme inn på morgenen? Sånn sett anbefales vel overnatting? 

Jeg er ikke egentlig bekymret, men jeg vil så gjerne at dette som han har gledet seg til skal bli en god opplevelse. Noen med erfaring?

Endret av Stor pike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Han blir nok ikke sittende på gulvet, det skal være en egen plass til alle deltakere med billett. Det pleier å være kø når dørene åpner, ja. Her er link til info om ankomst og innsjekk. På samme side vil du også finne linker til pakkeliste, div annen praktisk info, samtykkeskjema fra foresatte osv. 
The Gathering - Alt om innsjekk og ankomst til TG25

The Gathering er virkelig en opplevelse, håper sønnen din får en flott påsketur! ☺️

Anonymkode: a83db...d8b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ser at innsjekk åpner 3 timer før dørene åpner, så det vil nok gjøre sitt til at køen går raskt unna. Ville ikke prioritert overnatting i Hamar, med mindre det er veldig lang vei å kjøre 😊

Anonymkode: a83db...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han kan ha med egen stol, eller han kan låne stol. Han bør ha med noen gode puter til stolen, om han skal låne. Har han en god data stol, så ta med den.

De fleste har med seg slik at de sover der, alt står på hjemmesiden deres. Hva de bør ha med seg, og hva som de må legge igjen hjemme. Det er ikke søvn som er det som står i fokus blant de fleste.

Anonymkode: ad36b...517

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pike skrev (16 timer siden):

Min sønn skal på the Gathering. Ikke vært der tidligere. Han har kjøpt billett, men jeg vet ikke om han har kjøpt med sitteplass. Hvis han ikke har sitteplass, sitter han på gulvet med laptopen sin da? Og er det en helvetes kø for å komme inn på morgenen? Sånn sett anbefales vel overnatting? 

Jeg er ikke egentlig bekymret, men jeg vil så gjerne at dette som han har gledet seg til skal bli en god opplevelse. Noen med erfaring?

Det er alltid kø når tusenvis skal inn gjennom kontroll og sluse - det er ikke et problem så lenge man er fornuftig kledd på det tidspunktet.

Alle ordinære billetter kommer med sitteplass.

Ønsker du å gi din sønn en god opplevelse, så sørg for at han sine primær behov dekket, ha en plan for hvor han skal sove og spise. Gjerne avtale i forkant at dere besøker han på f.eks dag 2 eller 3 og spise sammen på restaurant i nærheten.

Da kan dere ha "et øye" på han, uten at det blir overskyggende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...