AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg ser de selger det på Musti, og det er et naturpreparat Anonymkode: 3f89c...d77
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Ikke like bra som de du får på apoteket. Dette inneholder eteriske oljer, og kan gi alvorlige bivirkninger som eksem. Mange som tåler det, men vær observant Anonymkode: 5418b...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Gå for ordentlige greier på resept fra vetrinær. Det fortjener dyret ditt. Anonymkode: 58836...a09 3
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Snakeoil. Bravecto på resept er det som gjelder, selv jeg antar det er dyrere. Anonymkode: 1529e...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 17. april #5 Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (På 14.4.2025 den 11.34): Snakeoil. Bravecto på resept er det som gjelder, selv jeg antar det er dyrere. Anonymkode: 1529e...3f0 Eller Simparica. Den er jeg godt fornøyd med og den er effektiv atskillig lenger enn de 5 ukene som står på pakken. Anonymkode: bdf6e...fb0
AnonymBruker Skrevet 17. april #6 Skrevet 17. april Ikke testet dråper, men har testet sprayen. Den skal være effektiv mot mygg, men kunne like gjerne sprayet meg med vann. Anonymkode: 0efd3...069
Lille39 Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Bruker frontline, veldig fornøyd. Må til veterinær for å få det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå