AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Hei! Noen som vet om noen trafikkstille gater ganske sentralt i Oslo? Der man ikke våkner av søppelbil om morgenen / matbil til Kiwi om morgenen eller lignende ? Altså et sted man kan sove godt og vite at man ikke blir vekket? Anonymkode: 37fb0...806
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Hvorfor opprette to tråder om samme spørsmål? Anonymkode: e311f...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Søppelbiler kommer uansett hvor du bor. Anonymkode: ee23a...4be 2
AnonymBruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Jeg har bodd flere steder i sentrum, men det har vært bråk overalt. Nå har jeg flyttet til Groruddalen, og det er utrolig rolig. Ingen festing, ikke noe nattebråk, ikke noe trafikkstøy.Dersom du primært vil ha ro ville jeg ha kommet meg litt ut av sentrum, og litt vekk fra de største veiene. Det finnes fremdeles leiligheter som ligger stille, grønt og tilbaketrukket men veldig nære kollektivtrafikk i Groruddalen eller Søndre Nordstrand. Jeg har hage, ingen gjenboere, tilnærmet null støy og bruker 15-20 minutter fra inngangsdøren min til Oslo S (lokaltog). Dersom du vil bo i Oslo sentrum og har budsjett til det, har jeg hørt at Fredensborg og Hammersborg er veldig rolige områder Anonymkode: 1402d...153
AnonymBruker Skrevet 14. april #5 Skrevet 14. april Søppelbilen kan vekke deg kl 6 selv om du bor på landet. Rolige steder i Oslo sentrum avhenger mest av flaks. Jeg hadde lelighet på St.haunshaugen hvor hele leiligheten var vendt inn mot bakgård. Ingen lyd av trafikk, men til gjengjeld mye lyd av folk som jallet i bakgården. Vil du ha ro, ikke bo i sentrum. Anonymkode: 71b6a...815 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april #6 Skrevet 14. april Vil faktisk anbefale deg å takle litt lyd. Jeg vokste opp midt uti skogen langt utpå landet og var dermed utrolig følsom på lyder. Klarte aldri å sove på hytteturer, på teltturer eller når jeg delte rom med venninner. Tunge pustelyder ble for mye liksom 😅 Nå bor jeg med mann og barn nær en trafikkert vei og de sover så utrolig tungt og godt alle sammen, mens det for meg gikk flere år før jeg klarte å venne meg til det. Mannen min er fra New York og han og barna kan sove gjennom ALT 😅 Utrolig praktisk faktisk 😇 Anonymkode: 69082...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå