AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:45 #1 Del Skrevet søndag kl 18:45 Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. At man er et null og en taper og stygg, feit osv. Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. Anonymkode: bb7c8...743 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:47 #2 Del Skrevet søndag kl 18:47 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. At man er et null og en taper og stygg, feit osv. Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. Anonymkode: bb7c8...743 Det sa eksen min til meg også en gang. Han var en voldelig kontrollerende mann med store STORE problemer. Det er bare å gå, helst i forrige uke. Anonymkode: 64774...436 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:48 #3 Del Skrevet søndag kl 18:48 Jeg håper den venninnen din er såpass sterk at hun tar det som et bevis at mannen er en feig fjott og vender han ryggen for godt . Anonymkode: 203d6...c16 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:51 #4 Del Skrevet søndag kl 18:51 Ikke bra. Dette er en mann som har et enormt kontroll behov. Han har liten selvtillit og må trekke ned partneren sin. Hadde dette vært min venninne så hadde jeg gjort alt for at hun har skulla kommet seg ut at et slik forhold. Jeg hadde vært redd for henne. Dette kan eskalere til andre ting enn kun ord også. Anonymkode: 31a03...d73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet søndag kl 18:52 #5 Del Skrevet søndag kl 18:52 Er dette et éngangstilfelle eller noe som skjer jevnt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:52 #6 Del Skrevet søndag kl 18:52 Og anbefaler å se my wife, my abuser på tv 2. Anonymkode: 31a03...d73 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 18:53 #7 Del Skrevet søndag kl 18:53 Din venninne bør gå fra ham! Dette er et voldelig forhold. Hun bør gå før han blir den som påfører henne hennes død... Denne mannens sinne er farlig, og menn som har drevet med denne typen psykisk vold og har en sinneproblematikk, de vil hyppigere skade sin partner, eller drepe henne. Les deg opp på vold i nære relasjoner og se om du får din venninne til å forstå hva hun lever med. Hjelp henne å få kontakt med Krisesenteret. Jeg håper din venninne og mannen ikke har barn? Hvis de har barn bør du melde fra til politiet om at det er alvorlig psykisk vold i dette forholdet! Anonymkode: e9691...ea2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomKrus Skrevet søndag kl 18:54 #8 Del Skrevet søndag kl 18:54 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. At man er et null og en taper og stygg, feit osv. Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. Anonymkode: bb7c8...743 Det sier meg at mannen er rabiat, og at man ikke kan tolke dette. Bare komme seg unna vedkommende. Om det er alvorlig ment eller ikke er umulig å si, meld det til politiet slik at de får registrert det. Ja det er skremmende, og det er mer en nok grunn til å bryte all kontakt med vedkommende for all fremtid. Men igjen få politiet på saken og rapporter det inn, og så komme seg vekk fra vedkommende. Mener man selv at dette bare er pisspreik ? Vurdere det hele angående politi, men komme seg vekk fra vedkommende er uansett svaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet søndag kl 18:58 #9 Del Skrevet søndag kl 18:58 Det kan bety så mangt, kommer an på foranledningen. Men det betyr nok ikke at han ønsker at hun skal dø. Det er nok også et tegn på en mann som ikke har det bra med seg selv og sitt eget liv. Ikke at det unnskylder noe, men det kan jo forklare. Hvordan er historikken ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:13 #10 Del Skrevet søndag kl 19:13 Han har kommet med trusler før, såpass alvorlige at han havnet på glattcelle og fikk besøksforbud. Han har nok vært voldelig med henne ved et par tilfeller. men hun tar han alltid tilbake, tror aldri hun kommer til å klare å gå. Hva kan jeg gjøre for å hjelpe henne? Hvordan kan jeg lære henne at ordene hans er ikke en sannhet? ts Anonymkode: bb7c8...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet søndag kl 19:17 #11 Del Skrevet søndag kl 19:17 Hvorfor er hun fortsatt sammen med denne mannen? Hjelp henne til å komme seg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille39 Skrevet søndag kl 19:19 #12 Del Skrevet søndag kl 19:19 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. At man er et null og en taper og stygg, feit osv. Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. Anonymkode: bb7c8...743 Det er ikke greit. Veldig skremmende oppførsel. Kan forstå at man sier ting i sinne. Men slik ordbruk. Den er skummel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 19:21 #13 Del Skrevet søndag kl 19:21 Det finnes sååååå mange dokumentarer du bør vise henne. Han sier det en dag, en annen dag... vel, da har han gjort en realitet ut av det. For de som evt vil kalle meg hysterisk, husk hvordan 2024 startet, nytt drap hver andre uke omtrent. Livet er skjørt. Anonymkode: 8f0c6...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 20:32 #14 Del Skrevet søndag kl 20:32 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det finnes sååååå mange dokumentarer du bør vise henne. Han sier det en dag, en annen dag... vel, da har han gjort en realitet ut av det. For de som evt vil kalle meg hysterisk, husk hvordan 2024 startet, nytt drap hver andre uke omtrent. Livet er skjørt. Anonymkode: 8f0c6...4f5 Kan du neve noen av dokumentarene ? Ts Anonymkode: bb7c8...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 21:09 #15 Del Skrevet søndag kl 21:09 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva sier det om en mann når han sier, jeg ønsker du dør når man går ut døren eller at jeg skulle ønske du tok livet ditt. At man er et null og en taper og stygg, feit osv. Alt av dette er sagt i sinne sier min venninne men jeg synes det hørtes veldig skremmende ut. Anonymkode: bb7c8...743 Jeg tenker å du må være ei skikkelig bitch. Man sier ikke slike ting pga ingenting. Hvis du må spørre, da går jeg ut ifra du er helt sprø. Anonymkode: 2eb82...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:02 #16 Del Skrevet i går, 05:02 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker å du må være ei skikkelig bitch. Man sier ikke slike ting pga ingenting. Hvis du må spørre, da går jeg ut ifra du er helt sprø. Anonymkode: 2eb82...9d9 Min venninne er ikke det du beskriver, og det gir uansett ikke rett til å utøve psykisk og fysisk vold mot en person. Ts Anonymkode: bb7c8...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:26 #17 Del Skrevet i går, 05:26 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg tenker å du må være ei skikkelig bitch. Man sier ikke slike ting pga ingenting. Hvis du må spørre, da går jeg ut ifra du er helt sprø. Anonymkode: 2eb82...9d9 Du er heldig og mangler erfaring med usunne forhold. Du kan velge å skaffe deg kunnskap, for da kan du unngå å komme med en slik idiotisk kommentar. Ts, det er kjempevanskelig å forlate et slikt forhold fordi det oppstår traumebånd. Man kan bli veldig forvirret, og mange føler et ansvar for den som utsetter de for vold - kanskje spesielt når det er snakk om psykisk mishandling. Du kan kanskje prøve å snakke med et krisesenter om hva som er lurt å gjøre? Dersom hun føler for mye press, så kan det hende at hun ikke orker å forholde seg til det og isolerer seg mer fra venner og familie. Det er i alle fall ikke en uvanlig reaksjon om man har blitt nedbrutt over tid. Noen ganger kan det være lurt å gi utsatte rom for å prate om alt mulig annet. Det kan gi de litt ro i en vanskelig hverdag og gi de mulighet til å se ting litt i perspektiv. Det er lett å føle seg låst og ha et behov for å forsvare det som skjer. Spesielt om man føler man ikke makter å forlate forholdet. All ære til deg for at du ønsker å hjelpe. Anonymkode: abeb4...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 05:29 #18 Del Skrevet i går, 05:29 Kanskje denne boka kan hjelpe deg og/eller din venninne? https://bokelskere.no/bok/ut-av-psykopatens-grep-hvordan-komme-fri-fra-helsefarlige-mennesker/42630/ Anonymkode: abeb4...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #19 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min venninne er ikke det du beskriver, og det gir uansett ikke rett til å utøve psykisk og fysisk vold mot en person. Ts Anonymkode: bb7c8...743 Men hvis du vet at han bedriver psykisk og fysisk vold, hvorfor spør du her? Lager du en diskusjon av noe, så må du forvente å få svar, også de du ikke liker. Anonymkode: 1052d...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 22 timer siden #20 Del Skrevet 22 timer siden Grüner skrev (14 timer siden): Er dette et éngangstilfelle eller noe som skjer jevnt? Hadde ikke spilt noen rolle for min del, det er jo helt galskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå