AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:25 #81 Del Skrevet tirsdag kl 11:25 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, vi lever bare en gang. En partner som ikke ønsker intimitet er ikke sunt for meg. Tror de fleste forhold ikke handlerom sex, men sult etter kontakt og nærhet. Det får en ikke av Jeg er overhodet ikke overbevist at par uten sex (eller intimitet) er sunt, godt og solid. Kjærlighet er et emosjonelt bånd! Siden ts spør, så forteller det i hvert fall meg at det er et savn som ikke blir møtt. Anonymkode: f2965...df4 Hei, her leser du nok mer inn i teksten enn hva som er tilfelle. Jeg spurte fordi jeg er hundre prosent klar over at det er en uvanlig løsning vi har valgt. Men er veldig trygg på at for oss er den løsningen den beste. Det at jeg spør om andre kunne levd med en slik løsning er kun basert på nysgjerrighet. Er ikke noe savn fra verken meg eller min mann etter sex -TS Anonymkode: aae2c...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:31 #82 Del Skrevet tirsdag kl 11:31 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Men hvis ingen av dere ønsker sex, forstår jeg ikke at det er et problem. Hadde en av dere fortsatt tent på den andre, mens den andre avviste hele tiden, så ville det ha vært annerledes. Her vil ingen av dere. Så dere får bare leve sånn til det ikke lenger er tilfredsstillende? Neste gang velger du ei dame ikke ut fra jomfru/husmor/fornuft og andre misogynistiske kriterier, men en dame du tenner på, og som liker sex. Hei, det virker som mange ikke leser det jeg faktisk skriver, eller kun leser overskriften. Jeg forklarer at vi allerede har bestemt oss for en løsning, men at jeg av nysgjerrighet lurer på om andre i sin livssituasjon kunne gått for denne løsningen i sitt forhold. Ingen steder ber jeg om innspill på mitt eget forhold. Det er det du som har "lest" inn teksten min. Vi er veldig fornøyd med løsningen vår vi, og lurer egentlig ikke på noe rundt den. Men er morsomt å få andre sitt perspektiv rundt deres eget forhold -TS Anonymkode: aae2c...4a9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:32 #83 Del Skrevet tirsdag kl 11:32 Rosalilje84 skrev (1 time siden): Men hvis ingen av dere ønsker sex, forstår jeg ikke at det er et problem. Hadde en av dere fortsatt tent på den andre, mens den andre avviste hele tiden, så ville det ha vært annerledes. Her vil ingen av dere. Så dere får bare leve sånn til det ikke lenger er tilfredsstillende? Neste gang velger du ei dame ikke ut fra jomfru/husmor/fornuft og andre misogynistiske kriterier, men en dame du tenner på, og som liker sex. Jeg er dame forresten. -TS Anonymkode: aae2c...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet tirsdag kl 11:37 #84 Del Skrevet tirsdag kl 11:37 (endret) Nei, det hadde ikke nødvendigvis vært kroken på døra for ekteskapet, dersom jeg fremdeles elsket mannen min og livet vi hadde sammen var fint på alle andre måter. Man er ikke nødt til å ha sex i et forhold, selv om det kan være en hyggelig greie mellom to mennesker. Men ikke absolutt livsnødvendig, som sagt, hvis alt annet klaffer og følelsene er tilstede. PS! Men jeg hadde forutsatt at et kyss iblant og en klem eller flere daglig hørte med fremdeles, selv om sexen var borte. Man skal vise varme følelser og kjærlighet fordet. Endret tirsdag kl 11:38 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:43 #85 Del Skrevet tirsdag kl 11:43 Vi har for tiden et ganske kjedelig sexliv, som er heller labert pga mye jobb og ting rundt i hverdagen ellers. Kjenner det tærer på humøret og selvtilliten min, så nei, tror ikke jeg kunne leve resten av livet mitt i et relativt sexløst forhold. Jeg er K45 og mannen er 53.. Anonymkode: 3baf9...26e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet tirsdag kl 11:48 #86 Del Skrevet tirsdag kl 11:48 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hei, det virker som mange ikke leser det jeg faktisk skriver, eller kun leser overskriften. Jeg forklarer at vi allerede har bestemt oss for en løsning, men at jeg av nysgjerrighet lurer på om andre i sin livssituasjon kunne gått for denne løsningen i sitt forhold. Ingen steder ber jeg om innspill på mitt eget forhold. Det er det du som har "lest" inn teksten min. Vi er veldig fornøyd med løsningen vår vi, og lurer egentlig ikke på noe rundt den. Men er morsomt å få andre sitt perspektiv rundt deres eget forhold -TS Anonymkode: aae2c...4a9 Her siterte jeg a47. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:53 #87 Del Skrevet tirsdag kl 11:53 Rosalilje84 skrev (4 minutter siden): Her siterte jeg a47. Da beklager jeg Anonymkode: aae2c...4a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:28 #88 Del Skrevet tirsdag kl 13:28 AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 20.24): Hei. Jeg er fullt klar over at alle forhold er forskjellige og alle ønsker forskjellige ting fra et ekteskap. Men jeg er nysgjerrige på om andre hadde valgt vår løsning. Så ta utgangspunkt i ditt eget ekteskap og svar meg følgende: Hadde det vært kroken på døren for ekteskapet ditt hvis sexlivet hadde "død ut"? Vår situasjon: Vi har vært gift i 10-år, 2 små barn, hus, bil og hele pakka. Veldig fornøyde og samarbeider bra om AS familie. Men sexlivet er helt krise, og har vært det de siste 6 årene etter vi fikk første barn. Begge er lei av sex med hverandre og vi får lite ut av det. Vi har null lidenskap og seksuell atmosfære i ekteskapet. Har sex 4-5 ganger i året. Vi har UTALLIGE ganger forsøkt å fikse det men er rett og slett drittlei av å forsøke. Så vi har begge blitt enige om at vi får leve uten sex fordi alt annet fungerer så bra. Og før noen spør, nei åpent forhold eller utroskap er ikke aktuelt. Ingrn av oss ønsker det. Da har vi en avtale om at den som ønsker noe sånt må initiere en skilsmisse. Har veldig god kommunikasjon rundt sånt. Anonymkode: aae2c...4a9 Et kjærlighetsløst forhold uten sex hadde vært kroken. Anonymkode: 81b18...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 13:30 #89 Del Skrevet tirsdag kl 13:30 Kan tilføye at du er naiv om du trur mannen din kommer til å leve i sølibat. Anonymkode: 81b18...227 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:14 #90 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Et kjærlighetsløst forhold uten sex hadde vært kroken. Anonymkode: 81b18...227 Men hva med et forhold med kjærlighet uten sex? Anonymkode: 4bcad...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 17:14 #91 Del Skrevet tirsdag kl 17:14 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan tilføye at du er naiv om du trur mannen din kommer til å leve i sølibat. Anonymkode: 81b18...227 Det finnes menn som ikke er så opptatt av sex, vet du. Anonymkode: 4bcad...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:30 #92 Del Skrevet tirsdag kl 20:30 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men hva med et forhold med kjærlighet uten sex? Anonymkode: 4bcad...efb Eksisterer ikke i min bok. Men det er min mening. Anonymkode: d7c82...ca0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 20:41 #93 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 20.33): Hei TS her, mulig jeg formulerte meg dårlig. Men ønsker ikke hjelp til å reparere vårt sexliv. Vi har forsonet oss med at vi ikke skal ha et sexliv og er fornøyd med dette. Ønsker innspill på om andre hadde kunne levd med lignende løsning Anonymkode: aae2c...4a9 Men du TS...Hvis dere er så fornøyde med den ordningen hvorfor i alle dager betyr det noe hva andre måtte mene? Blir som om jeg skal legge meg oppi om naboene mine er Swingers etc😅 Dont Care! Etter mitt syn høres det trist ut, og veien til utroskap er nok større hos dere enn andre nettopp fordi vi er mennesker, plutselig møter mannen din ei dame han tenner på og vil ha sex med. Da blir det skilsmisse sier du. Ok. Så da har dere jo planen klar. Hvorfor spør her når du sier dere kommuniserer så bra? Anonymkode: 114f9...522 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:07 #94 Del Skrevet tirsdag kl 21:07 Rosalilje84 skrev (9 timer siden): Her siterte jeg a47. Nei, det gjorde du faktisk ikke. Du siterte TS. Anonymkode: 35e43...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:11 #95 Del Skrevet tirsdag kl 21:11 Nei selvsagt ikke Anonymkode: e3411...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:13 #96 Del Skrevet tirsdag kl 21:13 AnonymBruker skrev (På 13.4.2025 den 23.24): Nei, jeg elsker mannen min, og setter så stor pris på han og livet vårt sammen at jeg ikke hadde skilt meg pga mangel på sex. Sex har uansett aldri vært spesielt viktig for meg, og jeg klarer meg fint uten. Anonymkode: 9ef4f...7e1 Samme her Anonymkode: e3411...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:15 #97 Del Skrevet tirsdag kl 21:15 Nei. Vi har hatt et langt liv sammen, og han har harr hjerteinfarkt, jeg har vært utbrent, en av ungene har vært dødssyk i flere år....og livet skjer. Det har ikke alltid vært like mye sex. Men vi er glade I hverandre, og så finner vi sammen igjen. Ikke så ofte lenger, men det hender 🥰 ...men vi har gått år uten sex grunnet alt nevnt. Så tenker jeg at vi alltid har tenkt at det kommer en tid, og har prøvd å ikke stresse det når ting hat vært vanskelig. Men jeg tenker jo at det er viktig at intensjonen er der. Anonymkode: a0c81...79e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 21:16 #98 Del Skrevet tirsdag kl 21:16 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Eksisterer ikke i min bok. Men det er min mening. Anonymkode: d7c82...ca0 Så hvis din partner gjennom, la oss si, 30 år av en eller annen grunn ikke kan ha sex, så er det på huet og ræva ut? Anonymkode: 4bcad...efb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 00:15 #99 Del Skrevet onsdag kl 00:15 Har så sjeldent sex, at det ikke hadde gjort noe. Siste forhold merket jeg ikke at vi hadde mindre sex på slutten. To år siden jeg har tatt på en kvinne nå, blir vandt til det Er definitivt ikke aseksuell, men sjeldent sjansen byr seg Anonymkode: 87ad5...696 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 05:29 #100 Del Skrevet onsdag kl 05:29 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så hvis din partner gjennom, la oss si, 30 år av en eller annen grunn ikke kan ha sex, så er det på huet og ræva ut? Anonymkode: 4bcad...efb Om jeg ikke hadde vært i stand til å ha sex med partneren min pga sykdom eller lignende, så hadde jeg tenkt at han kunne hatt sex med en elskerinne. For som flere nevner her, så er ikke sex så viktig, og hvis man ønsker at partneren sin skal ha det godt, så unner man hverandre sex selv om det ikke er med hverandre. For meg hadde det vært viktigere at han ville være hos meg, og ikke bryte opp parforholdet. Anonymkode: 4e915...c0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå