Capazitet Skrevet 2. september #21 Skrevet 2. september AnonymBruker skrev (5 timer siden): Flere med rosacea som sliter med leppene? Mine lepper er periodevis svært sår og det er akkurat som det ikke vil danne seg nytt hudlag, sliter spesielt i overgangen i huden mellom inni og utenpå. Anonymkode: f3ff7...731 Prøv Bepanthen salve. Eg brukar den som nattmaske kvar kveld.
AnonymBruker Skrevet 5. september #22 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.41): Åh spennende 😊 Hjerne oppdater når du er ferdig med behandlingene. Hvilken type rosacea har du? Anonymkode: 6599f...70b He Anonymkode: c728b...0f7
AnonymBruker Skrevet 5. september #23 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.41): Åh spennende 😊 Hjerne oppdater når du er ferdig med behandlingene. Hvilken type rosacea har du? Anonymkode: 6599f...70b AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.41): *gjerne Anonymkode: 6599f...70b Jeg har nå tatt 4 runder (tror jeg det ble) og er veldig fornøyd. Jeg er mye mindre rød og det har foreløpig holdt seg veldig fint, men det er jo ikke gått så lang tid enda. Det tok både generell rødhet og sprengte blodkar. Jeg ble forespeilet at jeg må ha en til to runder i året for å vedlikeholde, men det føler jeg det er verd. Betaler ca. 1700 hver gang… Anonymkode: c728b...0f7 2
Jippijei Skrevet 5. september #24 Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (På 20.4.2025 den 12.41): *gjerne Anonymkode: 6599f...70b IPL er ikke alltid like effektivt mot Roseaca. Hudlegen min bruker Excel V. Dette tror jeg kun gjøres hos hudlege, og ikke hudpleiere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå