Nobile Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Har sett alle episodene, og wow for noen fine ansatte. Den danske legen Tanja rørte meg virkelig. 4 2 1
MiominMio Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Sittet og grini meg gjennom episodene her. For noen mennesker og som dere sier den danske legen Tanja ❤️ for et medmenneske. 3 1
Sh999 Skrevet 15. april #4 Skrevet 15. april Ja, for noen helter og nydelige mennesker, hver og en av de på hver sin måte ❤️ 1
Babyface Skrevet 16. april #6 Skrevet 16. april Veldig fin serie ja. Eneste jeg reagerer negativt på, er hvor frekke de store ungdommene er i munnen mot de ansatte. De ansatte fleiper det bort, men i min verden er ikke slik oppførsel ok. Helt utenkelig at mine nå voksne hadde snakket slik. 4 1
Gulvplanke Skrevet 17. april #7 Skrevet 17. april Babyface skrev (På 16.4.2025 den 9.34): Veldig fin serie ja. Eneste jeg reagerer negativt på, er hvor frekke de store ungdommene er i munnen mot de ansatte. De ansatte fleiper det bort, men i min verden er ikke slik oppførsel ok. Helt utenkelig at mine nå voksne hadde snakket slik. Jeg la også merke til dette! Virket som sykepleierne jobbet veldig med å ha en god relasjon til dem og være på bølgelengde. Men jeg syns også de var veldig frekke, men det er kanskje bare sånn unge snakker? (Nå hørtes jeg veldig gammel ut, haha) 1 1
Babyface Skrevet 18. april #9 Skrevet 18. april MalloryK skrev (3 timer siden): Gud så skjønn han jordmoren er! Litt av et smil Ja! Virkelig rett person på rett plass! Rolig, ydmyk, bestemt og omgjengelig. Og så stor respekt for både kvinner generelt og de fødende spesielt. Han kommer nok til å bli svært dyktig når også erfaringen er på plass. 👌🏻 5
Babyface Skrevet 18. april #10 Skrevet 18. april Jeg liker også hun danske fødselslegen veldig godt. Dyktig dame! 2 3
Helikopter Skrevet 18. april #11 Skrevet 18. april Jeg tror de ungdommene bare har en kødden tone som de trives med. Fint at de ansatte lar dem være litt sure ungdommer. Fint at de ikke trenger å gjøre seg til. 8
Babyface Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Helikopter skrev (20 timer siden): Jeg tror de ungdommene bare har en kødden tone som de trives med. Fint at de ansatte lar dem være litt sure ungdommer. Fint at de ikke trenger å gjøre seg til. Nettopp holdninger som dette gir ufordragelige barn og ungdommer. Du er kanskje enn sånn som også sier "la de holde på, vi har vært unge en gang vi og" når russen, som faktisk er voksne, har herjet, ødelagt og forsøplet. 🙄 2 1
Lilique Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Kan hende ungdommene setter opp en kul mine for kamera. De er i sårbar situasjon og vet at dette vil kunne bli sett av alle elevene på skolen de går på. Føles kanskje tryggere å være litt sleivete og tøff da. 9 2
OconMissy Skrevet 25. april #14 Skrevet 25. april Babyface skrev (På 16.4.2025 den 9.34): Veldig fin serie ja. Eneste jeg reagerer negativt på, er hvor frekke de store ungdommene er i munnen mot de ansatte. De ansatte fleiper det bort, men i min verden er ikke slik oppførsel ok. Helt utenkelig at mine nå voksne hadde snakket slik. Du kan umulig ha hatt ungdommer selv. De var jo absolutt ikke frekke, men heller ungdom som er syke og samtidig prøver å være den alderen de er. For å si det sånn, det er ikke kult å være 16 år og på sykehus. Så de prøver vel så godt de kan.. Syntes de ungdommene var ordentlig nydelige jeg ❤️ 5 2 1
Helikopter Skrevet 25. april #15 Skrevet 25. april Babyface skrev (På 19.4.2025 den 12.47): Nettopp holdninger som dette gir ufordragelige barn og ungdommer. Du er kanskje enn sånn som også sier "la de holde på, vi har vært unge en gang vi og" når russen, som faktisk er voksne, har herjet, ødelagt og forsøplet. 🙄 Jeg kjenner mange bergenske ungdommer, og syntes måten de oppførte seg på var helt innenfor normalen. Vet ikke hvor du kommer fra, men måten de snakker sammen på er veldig vanlig på Vestlandet, også blant voksne. Det er mye humor og ironi der. Jeg syntes sykepleieren var flink til å møte ungdommene i øyehøyde. Jeg jobber med aldersgruppen selv, og kan nok ha mer tålmodighet med dem enn en del andre. Men du tar feil når du tror at jeg f.eks. synes det er helt greit når russ ødeleger og forsøpler. Det blir noe helt annet. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå