AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Jeg hadde fest og han sov over på sofaen. Da jeg sto opp så tok jeg ganske tidlig opp at jeg ikke kan kjøre, så han må ta buss. Han sa han var så kvalm at han måtte sove litt til. Jeg har sagt jeg ikke klarer slappe av før jeg er alene. Han vil aldri dra!! I sta så bare gikk han å tok seg en dusj. Hvordan får jeg han ut? Greit nok at noen kan bli skikkelig dårlig, men han bare sover. Har en mistanke at han ikke har råd til bussen, men jeg er så lei av å ha han her at jeg driter i om han må gå hele veien hjem Anonymkode: 8db3c...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Jeg fikk melding av ei venninne som trenger meg, må stikke dit nå så du får komme deg avgårde! Anonymkode: f299e...022 6
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april Bare vær direkte og si at han må dra. Du hadde fest i går men har ingen planer om å ha fest i kveld. Og siden dagen er på hell er det på tide å stikke. Hadetbra. Bor han langt unna? Er bussen dyr? Jeg hadde muligens svelget en kamel og hjulpet ham om det innebar liten innsats for å få resten av kvelden for meg selv. Anonymkode: a56ad...9dc 10 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #4 Skrevet 13. april Ligg med han så ghoster han deg? Anonymkode: 3356d...2e5 8 2 13
AnonymBruker Skrevet 13. april #5 Skrevet 13. april «Jeg tror det er på tide å runde av nå, jeg. Skal jeg sjekke busstidene for deg?». Anonymkode: d1786...533 7 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #6 Skrevet 13. april Si at foreldrene dine kommer. Anonymkode: dc65b...0e0 4 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #7 Skrevet 13. april "Hei, nå må du dra hjem." Ikke noe "er det kanskje litt ok om du snart skal begynne å bevege deg mot bussen lille venn?" Prøver han å argumentere så sier du "Nei. Du må dra." Nekter han, så sier du rolig at du ringer politiet. Drar han fremdeles ikke, så ringer du. Anonymkode: 1c882...0e8 11 8
AnonymBruker Skrevet 13. april #9 Skrevet 13. april Dette ville jeg sett på som at noen invaderer hjemmet mitt. Hadde sagt rett ut at han må pelle seg ut nå – ellers gjør jeg det for ham. Anonymkode: 2496e...9e5 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #10 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ligg med han så ghoster han deg? Anonymkode: 3356d...2e5 Hahahah dette ts, hvis ikke du har guts nok til å hive han på huet og ræva ut. Du kan jo kaste tlf hans ut av døra og se om han følger etter! Anonymkode: 8238f...abb 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. april #11 Skrevet 13. april Hva slags relasjon har dere egentlig? Siden han tilogmed dusjer hos deg? Ingen normale folk låner dusjen til folk de ikke kjenner godt uten å spørre først. Anonymkode: 16fcf...f7d 9
AnonymBruker Skrevet 13. april #12 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bor han langt unna? Anonymkode: e3ad5...e7b Det er en voksen mann det er snakk om. Ikke et lite barn. Han klarer å ta seg hjem aleine - med mindre TS bor midt i Amazonas med flere dagers gange til nærmeste bebyggelse. Anonymkode: 1c882...0e8 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #13 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg hadde fest og han sov over på sofaen. Da jeg sto opp så tok jeg ganske tidlig opp at jeg ikke kan kjøre, så han må ta buss. Han sa han var så kvalm at han måtte sove litt til. Jeg har sagt jeg ikke klarer slappe av før jeg er alene. Han vil aldri dra!! I sta så bare gikk han å tok seg en dusj. Hvordan får jeg han ut? Greit nok at noen kan bli skikkelig dårlig, men han bare sover. Har en mistanke at han ikke har råd til bussen, men jeg er så lei av å ha han her at jeg driter i om han må gå hele veien hjem Anonymkode: 8db3c...5ac Klar og tydelig tale og ikke dikkedarer. Nå må du gå, punktum. Klarer du ikke det, så gir du beskjed om at du skal ut klokka x og da må han samtidig gå. Så får du bli kvitt han ute. Nytter ingen av delene så er det noe som heter politi,,om du ikke har en muskelmann du kan tekste til og be om hjelp fra. Anonymkode: c931b...0a7 4
AnonymBruker Skrevet 13. april #14 Skrevet 13. april Bare si at «min mor skrev nettopp melding om at hun kommer innom en tur snart, derfor blir du nødt til å gå nå « Anonymkode: a3ebb...1e8
AnonymBruker Skrevet 13. april #15 Skrevet 13. april Si at foreldrene dine kommer på besøk. Anonymkode: e84c6...46e
AnonymBruker Skrevet 13. april #16 Skrevet 13. april Ikke mer hinting, bare bli streng med han. «Nå må du gå». Anonymkode: 6a95b...01d 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #17 Skrevet 13. april «Du må nødt å gå nå jeg har ting jeg må gjøre» Anonymkode: 19642...f1f 3
AnonymBruker Skrevet 13. april #18 Skrevet 13. april Er han der enda ts eller har du fått han ut? Anonymkode: 19642...f1f
Gnå Skrevet 13. april #19 Skrevet 13. april Håper han er gått nå. Hvis ikke: Si at du tror du har fått omgangssyken
AnonymBruker Skrevet 13. april #20 Skrevet 13. april Gnå skrev (25 minutter siden): Håper han er gått nå. Hvis ikke: Si at du tror du har fått omgangssyken Hvis hun ikke har fått han ut til nå så blir det eneste riktige å ringe politiet og be de hente han Anonymkode: 19642...f1f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå