Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sammen med han i 1 år. Han er et bortskjemt enebarn uten barn selv. Vi bor med tre timers avstand.

Men det virker som han fortsatt er singel i et forhold,om du forstår? Han prioriterer ikke meg og barna mine,med tid og planer. Han spør aldri om hva vi skal gjøre i helgen? Eller som nå i påska. For meg er det en selvfølge at vi som par skal være sammen når det er fri og helger,men han kjører bare sitt eget løp.

Han kan ikke snakke om følelser sier han,dette er vel like null for å si det som det er. Han snakker mye om venninner til meg,det virker egentlig som han snakker mer med de enn meg.  Kontakten i ukedagene er lite,ofte han tar ikke tlf når jeg ringer,og er generelt dårlig på kontakt.

Usikker på om jeg bare skal la han gå,når det er så lunkent fra hans side? Det gjør at jeg blir usikker og føler meg ikke elsket. Når jeg tar oppe disse tingene så sier han at han elsker meg,vil være sammen og at han skal skjerpe seg. Og han høres oppriktig ut,ellers hadde han jo bare avsluttet forholdet om han ikke vil mer?

Men er det ikke grenser for hvor mye man skal si fra,noe må han jo komme frem til selv? Eller er det at han alltid har blitt så dullet med at han ikke er vant til å ta hensyn til andre,egoistisk liksom? Han har hadd tidligere forhold,også som stefar så han må jo vite at begge må være invistert om det skal fungere?Uansett så stemmer jo ikke det han sier med det han gjør.

Blir smårar av å tenke så mye frem og tilbake,så supert om noen bare kan si rett ut hva jeg skal gjøre!

Takk🧡

Anonymkode: 130c2...12d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er dette nok for deg? 

Nei? 

Da vet du jo faktisk hva du må gjøre. 

Anonymkode: 13b57...c6c

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vil ha i pose og sekk. Du er trygg havn, venninnene tilbyr variasjon og spenning uten emosjonelle krav.

Du vil ikke kunne få han mer "på" ved å pushe mer, dessverre. Tror du gjør lurest i trekke din energi tilbake fra han her.

Anonymkode: 18689...673

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke noe å investere tid på, og det eneste som mangler er at du sier at han har bil som hobby og at alle pengene blir investert i den. Si farvel til gutten. 

Anonymkode: 76aba...f34

• Liker 2
Skrevet

Har en tendens til å overtenke så mye at jeg vet til slutt verken frem eller tilbake på meg selv. Så trenger å lese det. Innerst inne vet jeg jo det,men er godt å få "satt ord"på det av dere.

Igjen takk for at dere gidder svare,setter veldig pris på det💗

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Som mann, så tenker jeg at det er mange menn, dessverre, som aldri utvikler seg fra 12-års stadiet. De vet fint lite om å være i et forhold utover sine egne basale behov. Man må ville og se behovet til å utvikle seg, og man må lære det fra noen. De to-tre siste generasjoner med foreldre har sviktet i sin oppgave her. 

Ironisk nok er jeg "deg" i mitt forhold. Jeg holder på å avslutte det. Jeg gledet meg til påsken, som vi skulle tilbringe sammen. Men det blir ikke slik. Det blir for mye enveiskjøring, hennes behov og jeg som innfinner meg med ting. 

Jeg liker ikke at man på KG råder alle til å "løpe" og avslute. Men av og til må man ta et steg tilbake og evaluere forholdet og kanskje lytte mer til hodet enn hjertet. Man kan ende med å angre veldig hvis man binder seg mer og føler seg fanget i et dårlig forhold. 

Anonymkode: 3ce9e...7fa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet. Hvor hver dag du er sammen med han her er du utilgjengelig for han som virkelig vil være med deg.

Høres ut som du er redd for å være alene...

Anonymkode: eaa16...d66

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...