AnonymBruker Skrevet 13. april #1 Skrevet 13. april Spiser lite fisk, og sliter litt med søtsug samt at jeg gjerne vil mer ned i vekt. Har du prøvd Hydroprot? Anonymkode: 59e7b...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 13. april #2 Skrevet 13. april Har prøvd. Kom ikke over smaken. Det smakte tørrfisk i pulverform. Blandet ut med vanilijeprot.pulver, men det hjalp ikke. Skulle ønske jeg klarte å få det ned, virker som et godt produkt. Fiskeprotein er jo bra da. Anonymkode: 30ef9...d99
AnonymBruker Skrevet 13. april #3 Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Har prøvd. Kom ikke over smaken. Det smakte tørrfisk i pulverform. Blandet ut med vanilijeprot.pulver, men det hjalp ikke. Skulle ønske jeg klarte å få det ned, virker som et godt produkt. Fiskeprotein er jo bra da. Anonymkode: 30ef9...d99 Det jeg har er kapsler, og jeg kjenner en smak, men det største problemet er egentlig at de er så store.... Har tatt det en ukes tid, så er jo for tidlig å si om man merker noe, men jeg tenker også at fiskeprotein er bra.... TS Anonymkode: 59e7b...ba1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå