Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snakker med en kvinne som spør om jeg har datet noen før vi engang har møtes.

Jeg har aldri datet noen før nei, men synes det var et veldig rart spørmål?

Tenker at om jeg sier sannheten som er nei, at hun tenker at jeg har null erfaring med damer, så da dropper hun meg?

Så jeg vet ikke hva jeg skal svare..

Anonymkode: 2a9b5...c43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det lønner seg iallfall ikke å starte et potensielt nytt forhold med en løgn...

Anonymkode: e8b48...bc9

• Liker 4
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d5903...a81

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Si det som det er. Om hun velger å droppe deg pga det, så sier det mer om henne enn om deg. Tenk litt over hva du og ser etter. Noen ganger kan det være like greit å ikke ha så mye erfaring...Det er ikke alltid det er en fordel. 

Det kommer an på. 

Anonymkode: 94f6f...824

• Liker 2
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: d5903...a81

Er 26

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri datet, men har hatt flere kjærester og ONS. Lurer hun på om du er jomfru?

Anonymkode: 6e1b6...20a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har heller aldri datet, men har hatt flere kjærester og ONS. Lurer hun på om du er jomfru?

Anonymkode: 6e1b6...20a

Jeg aner ikke, men synes det var et veldig rart og personlig spørsmål. Hvertfall når vi ikke engang har møtes.

Jeg å har ligget rundt, men det er jo ikke hennes business?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg aner ikke, men synes det var et veldig rart og personlig spørsmål. Hvertfall når vi ikke engang har møtes.

Jeg å har ligget rundt, men det er jo ikke hennes business?

TS

Det har ikke hun noe med.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Snakker med en kvinne som spør om jeg har datet noen før vi engang har møtes.

Jeg har aldri datet noen før nei, men synes det var et veldig rart spørmål?

Tenker at om jeg sier sannheten som er nei, at hun tenker at jeg har null erfaring med damer, så da dropper hun meg?

Så jeg vet ikke hva jeg skal svare..

Du kan alltids bare svare "Hvorfor lurer du på det?" Enig i at det er et veldig rart spørsmål, og hun ber om personlig informasjon du ikke har noen grunn til å dele med henne. Jeg hadde ikke svart henne på det og tenkt på det som et faretegn for at hun er i overkant kontrollerende hvis hun føler at det er greit å stille SÅ påtrengende spørsmål så tidlig i bli kjent-fasen.

Anonymkode: 6a507...755

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det har ikke hun noe med.

Øh, jo. Hun vil ikke ha en horebukk til kjæreste 😘

Anonymkode: 077cd...cbb

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Øh, jo. Hun vil ikke ha en horebukk til kjæreste 😘

Anonymkode: 077cd...cbb

Unnskyld meg, men hva er det som klassifiserer til dette stempelet her mener du? 

Å være glad i sex hadde jeg sett på som et sunnhetstegn. Så lenge han er trofast så hadde ikke jeg brydd meg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Si det som det er. Om hun velger å droppe deg pga det, så sier det mer om henne enn om deg. Tenk litt over hva du og ser etter. Noen ganger kan det være like greit å ikke ha så mye erfaring...Det er ikke alltid det er en fordel. 

Det kommer an på. 

Skulle akkurat til å skrive dette. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Unnskyld meg, men hva er det som klassifiserer til dette stempelet her mener du? 

Å være glad i sex hadde jeg sett på som et sunnhetstegn. Så lenge han er trofast så hadde ikke jeg brydd meg. 

Og hvordan skal man bedømme om noen er trofast og derfor aktuell? Hadde ikke tenkt at det var så positivt at noen er så opptatt av sex (nå var jo ikke det spørsmålet heller) 

Kan forstå spørsmålet i form av å sammenligne utgangspunkt og referanser. Om jeg hadde hatt lengre forhold og TS var mindre erfaren hadde jeg tatt hensyn i kommunikasjon og tilpasset forventningene mine, alt i TS favør. 

Anonymkode: c9aaf...966

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Og hvordan skal man bedømme om noen er trofast og derfor aktuell? Hadde ikke tenkt at det var så positivt at noen er så opptatt av sex (nå var jo ikke det spørsmålet heller) 

Kan forstå spørsmålet i form av å sammenligne utgangspunkt og referanser. Om jeg hadde hatt lengre forhold og TS var mindre erfaren hadde jeg tatt hensyn i kommunikasjon og tilpasset forventningene mine, alt i TS favør. 

Om de har vært i forhold tidligere, så er det naturlig for meg og spørre om de har vært utro. Vil de ikke svare på det så er det kroken på døra uansett. 

Antall sexpartnere har ingenting med utroskap å gjøre. Er man fri fra forpliktelser så kan man gjøre hva man vil. Er man i forhold så er man trofast. 

Hvorfor er det ikke positivt at han er opptatt av sex? Sex er jo sunt. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Om de har vært i forhold tidligere, så er det naturlig for meg og spørre om de har vært utro. Vil de ikke svare på det så er det kroken på døra uansett. 

Antall sexpartnere har ingenting med utroskap å gjøre. Er man fri fra forpliktelser så kan man gjøre hva man vil. Er man i forhold så er man trofast. 

Hvorfor er det ikke positivt at han er opptatt av sex? Sex er jo sunt. 

La til grunn at du argumenterte for at man ikke hadde noe med antallet tidligere forhold, da burde det være enda mer forbudt å spørre om noen har vært utro?  

Det handler om mer enn trofasthet for en del. Kjønnssykdommer, risiko-villighet, tilknytning osv. Det er ikke negativt å like sex, men noen vil kanskje utvikle denne delen med noen heller enn å bli imponert over skills han har praktisert på andre. 

Det er jo bare en personlig preferanse og ikke riktig eller feil- det bare er som det er og man behøver ikke å synse så mye om andres preferanser.

TS: bare vær ærlig, det er uansett feil dame om hun har issues med at du ikke har datet så mye. (ikke feil om hun foretrekker en som har datet mye heller, men da er hun riktig for noen andre enn deg)

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

La til grunn at du argumenterte for at man ikke hadde noe med antallet tidligere forhold, da burde det være enda mer forbudt å spørre om noen har vært utro?  

Det handler om mer enn trofasthet for en del. Kjønnssykdommer, risiko-villighet, tilknytning osv. Det er ikke negativt å like sex, men noen vil kanskje utvikle denne delen med noen heller enn å bli imponert over skills han har praktisert på andre. 

Det er jo bare en personlig preferanse og ikke riktig eller feil- det bare er som det er og man behøver ikke å synse så mye om andres preferanser.

TS: bare vær ærlig, det er uansett feil dame om hun har issues med at du ikke har datet så mye. (ikke feil om hun foretrekker en som har datet mye heller, men da er hun riktig for noen andre enn deg)

Trofasthet versus antall partnere er ikke det samme, så det kan du ikke påstå. Her kommer fordommene frem. 

Om man ikke kan gjøre rede for hva som gikk skeis i tidligere forhold, eller kan vise evne til selvinnsikt så er ikke det noe for meg.

Hvor mange han har ligget med er irrelevant. Jeg er ute etter en mann som kan og har lyst til å: 

1. Forplikte seg

2. Lojalitet 

3. Kjærlighetsspråk (helst det samme som mitt eget) 

Man har ikke de samme følelsene til noen man bare puler, enn de man velger å være i forhold med. 

Ergo så har det ingenting å si hvor mange han har ligget med i forkant. 

Et kjærlighetsforhold går også på tilknytning. Sex alene...not so much. 

Personlig så kan ikke jeg ha sex med en mann uten å føle meg trygg på han. 

Dette er ikke menn versus kvinner. Seksualitet er individuelt ofte. 

Å dømme noen kun på bakgrunn av antall sexpartnere er overfladisk synes jeg...men hey om skoen passer så...why not? 

Vi har alle våre preferanser og kriterier for hva vi ser etter i en partner, og bra er det. Er nok det som fungerer best på lang sikt for den det gjelder uansett.

Det jeg leser det handler mest om, er trygghet i forhold til partner. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trofasthet versus antall partnere er ikke det samme, så det kan du ikke påstå. Her kommer fordommene frem. 

Om man ikke kan gjøre rede for hva som gikk skeis i tidligere forhold, eller kan vise evne til selvinnsikt så er ikke det noe for meg.

Hvor mange han har ligget med er irrelevant. Jeg er ute etter en mann som kan og har lyst til å: 

1. Forplikte seg

2. Lojalitet 

Man har ikke de samme følelsene til noen man bare puler, enn de man velger å være i forhold med. 

Å dømme noen kun på bakgrunn av antall sexpartnere er overfladisk synes jeg...men hey om skoen passer så...why not? 

Vi har alle våre preferanser og kriterier for hva vi ser etter i en partner, og bra er det. Er nok det som fungerer best på lang sikt for den det gjelder uansett.

Man kan forresten være i et forhold kun for sexen sin skyld. Det finnes noen av dem og. Det er i ihvertfall ikke noe bedre. Da utnytter man "kjæresten" sin. 

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

1. Forplikte seg

2. Lojalitet 

Eksakt hvor er du leser at jeg sier at de som ligger rundt ikke kan være trofaste? Jeg har ikke snakket om det, det er du som gjør, spurte bare hvordan man skulle vite om det var uhørt å spørre om noen hadde datet? 

Personlig tror jeg man er trofast mot den man er glad i uavhenging av antall sexpartnere, ramser til og med opp andre faktorer som jeg mener er mer relevante😅?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Eksakt hvor er du leser at jeg sier at de som ligger rundt ikke kan være trofaste? Jeg har ikke snakket om det, det er du som gjør, spurte bare hvordan man skulle vite om det var uhørt å spørre om noen hadde datet? 

Personlig tror jeg man er trofast mot den man er glad i uavhenging av antall sexpartnere, ramser til og med opp andre faktorer som jeg mener er mer relevante😅?

Å spørre noen om de har vært utro i tidligere forhold tenker ikke jeg på som forbudt. Det var i forhold til det. Det var det jeg svarte på i forhold til mine synspunkter.

Jeg svarte i forhold til "horebukk" stempelet lenger opp her (ref AB ...cbb)

For meg er det et negativt uttrykk som jeg føler indikerer at en person ikke er istand til å være trofast. Spesielt om dette stempelet er gitt på bakgrunn av antall sexpartnere. Det er en fordømmende holdning synes jeg. Hva andre mener og synes får være opp til dem. 

I teorien så kan man spørre om akkurat hva man vil, så lenge man respekterer at vedkommende evt ikke vil snakke om det. Så kan man danne sin egen mening utifra dette.

Alle mennesker er ulike og unike. Det finnes ikke en datingoppskrift her. Virker som det er veldig mange som lurer på hva som er mest vanlig etc...

Hvorfor skal fellesskapet være med å bestemme, eller gi råd i forhold til det som er høyst personlig og individuelt? 

Det er dine synspunkter og er relevante i forhold til hvordan du tenker. Takk for at du deler. Jeg er nok mer at jeg ser det an. Åpen kommunikasjon. Gjør ikke noe jeg ikke føler meg klar for. Vet hva jeg ser etter. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å spørre noen om de har vært utro i tidligere forhold tenker ikke jeg på som forbudt. Det var i forhold til det. Det var det jeg svarte på i forhold til mine synspunkter.

Jeg svarte i forhold til "horebukk" stempelet lenger opp her (ref AB ...cbb)

For meg er det et negativt uttrykk som jeg føler indikerer at en person ikke er istand til å være trofast. Spesielt om dette stempelet er gitt på bakgrunn av antall sexpartnere. Det er en fordømmende holdning synes jeg. Hva andre mener og synes får være opp til dem. 

I teorien så kan man spørre om akkurat hva man vil, så lenge man respekterer at vedkommende evt ikke vil snakke om det. Så kan man danne sin egen mening utifra dette.

Alle mennesker er ulike og unike. Det finnes ikke en datingoppskrift her. Virker som det er veldig mange som lurer på hva som er mest vanlig etc...

Hvorfor skal fellesskapet være med å bestemme, eller gi råd i forhold til det som er høyst personlig og individuelt? 

Det er dine synspunkter og er relevante i forhold til hvordan du tenker. Takk for at du deler. Jeg er nok mer at jeg ser det an. Åpen kommunikasjon. Gjør ikke noe jeg ikke føler meg klar for. Vet hva jeg ser etter. 

Nå var ikke jeg innblandet i det overhodet så ser ikke hvorfor du drar inn det, tror du diskuterer med bakgrunn i at du opplever at noen har fordommer med hvordan du selv fungerer. Jeg er ikke en av de og mener at man har like mye rett til å bli respektert for egne preferanser uavhengig om det er å ligge rundt eller å se på det som noe intimt man ikke deler første gangen man treffes.

Mitt poeng var at det ikke nødvendigvis hadde med trofasthet å gjøre, altså samme innstilling som deg. Man kan ha ulike anledninger til å foretrekke noen med et lavere antall partnere, har ikke kalt noen for horebukk eller dømt deg eller andre på noen måte😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...